Здравейте колеги, реших най-накрая и аз да споделя историята на моето Голфче.
Това ми е вторият Голф 4 за момента, просто съм влюбен в този модел, предишният ми Голф беше 1.9 90 к.с., но нямаше никакви екстри и се наложи да се разделим. След дълго търсене на 1.9 TDI 150 к.с. 4motion и то доста неуспешно, един ден се реших да отида и да пробвам един V6 който беше пуснат за продаване в град близо до мен, ами просто се влюбих в тази кола! 2 седмици по-късно се сдобих с такъв от познат на приятел, колата дори не успя да стигне до сайтовете за обяви :)
Та, стигаме и до Голфчето, което е от края на 2002г. 2.8 V6 4Motion 204hp с код BDE, това е последният V6 който е с два ваноса и отделни бобини.
За момента, нищо особенно, напълно стоково V6 голфче, реших първо да я стегна технически от до и тогава да мисля за глезотийки :)
Не съм снимал доста от нещата които сме оправяли по Голфчето до момента, а те не са малко:
- Водна помпа, пистов ремък, обтегач и задни накладки смених почти веднага.... е излъгах водната помпа не я смених защото ми пратиха грешна, а такава каквато ми трябва разбира се няма налична никъде в БГ и е с 1 седмица доставка, а колата вече беше разглобена (ако някой мисли да си взима такова Голфче да знае, че намирането на части е проблем, особенно ако е нещо по специфично)
- Смених цяла брава на задна дясна врата и микро ключета на двете предни. Голям филм беше, механизмите на двете врати имаха липсващи части (зацепването на ключалките и болта който закопчава) от двете врати направихме една... за другата чакахме един ден докато получа части
- Не отчиташе правилно количеството на гориво в резервоара, след малко играчка и търсене се оказа, че всичко е здрави и извадихме бензиновата помпа, оказа се, че две кабелчета на платчицата не правят добър контакт та малко играчка и това оправихме
- Сменихме обувките на дебелите кабели в бушониерата над акумулатора понеже бяха окислени и нагряваха супер много, 70-80 градуса, след смяната паднаха на 20тина градуса, станаха по-добре от оригиналните обувки
- Маншоните на двете предни външни карета и на едното вътрешно
- Задното стъкло понеже имаше фолио и в кат ме накараха да го сваля при регистрирането, познайте какво се случи с подгрева...
- Топката на скоростният лост, надписът 4Motion беше изтрит
И още доста доста дреболии за които в момента не се сещам
Обаче нещо не ми харесваше в работата на двигателя... не след дълго усетих че нещо вътре от двигателя си потраква така както дизелите, а по-принцип е супер тих и спокоен двигател на празен ход, имаше едни странни вибрации на 1200 оборота само на празен ход се усещаха, а след замерване на компресията се оказа, че има един цилиндър на минимума.
Преди месец и половина реших да я отворим и да видим за какво става въпрос...
Доста бързо стигнахме до доста солидни суми за ремонта, почнахме да сваляме биелните лагери, те пък взеха че оставаха на вала, а не излизаха с черупките...
После се оказа, че вала има леко надрано на места, биелите имаха аксиален луфт и лопкаха..
Разпределителните валове също се оказа, че имат малко надрано (поносимо, но го имаше..)
Съединителят беше пътник, въобще голям филм стана доста бързо.
Колата в момента се сглобява след месец и половина ремонтни дейности и търсене на части (то това отне най-много време)
Смених - колянов вал, разпределителни валове, всички биели с бутала, биелни и основни лагери, семеринги на колянов вал, всички водни и маслени опръстени, комплект маховик (направих конверсия към твърд), съединител, претискател, лагер помпа, нов картер, абсолютно всички гарнитури, малки, големи, средни, а няколко дни преди да влезе в сервиза и чисто нови летни гуми Goodyear направо си купих още един голф с този ремонт, но както много пъти се е казвало в този форум - кеф цена няма, а VR6 си е страшен кеф! Нямам търпение да я подкарам в края на седмицата!
Golf 4 VR6 24V Все още безименен :)
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Golf 4 VR6 24V Все още безименен :)
Последна промяна от Darkbound на Сря 17 май 2017 22:31, променено общо 3 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта