Шопара дето съм ударил се е оказал по-тежък отколкото изглеждаше, че чак гредата е била леко огъната... Не беше нещо сериозно, но като се стегнеше всичко бронята седеше провиснала
Майстора (а.к.а дядо ми или накратко казано бащата на приятелката ми ) си поигра да поизправи каквото може.
Добра новина беше, че радиатора на климатика се е запазил здрав .
Един братовчед от Русе ми беше намерил частите, които ми трябваха от едно комби ТДИ (доста тънкажно всичко), но се оказа че очиларката от него не пасва на атмосферен бензин (поне на моя де).
Разликата между мойта счупената и турбото...
Както и да е, казах на тъста направо да купува нова очиларка, която както всички нови "оригинални китайски" части не пасва перфекно, защото нямаше време за морги и куриери.
И тъй, бричката е готова и утре ще ходя да си я вземам, че гаража дето я прави е в едно село до града.
Остава да си сложа само решетките и лайстсните и да раздавам пак газ.
Passat VR5
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat VR5
Айде, успех.
И много безаварийни км през 2019 .
И много безаварийни км през 2019 .
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Passat VR5
Понеже сме млади и прости... или по-скоро само прости
и нали Пасата е направен за комфорт и удобство що пък трябва да ми е комфортно и удобно като пътувам...
само катализатор и крайно спортно гърне
и нали Пасата е направен за комфорт и удобство що пък трябва да ми е комфортно и удобно като пътувам...
само катализатор и крайно спортно гърне
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat VR5
Докарваш го на звук.
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Passat VR5
Бях решил да се разделям със Спаска, но понеже протече като лейка (отделно имаше и разаход на масло) никой нямаше да я вземе и реших да си я стегна и да си я карам.
Веригата и тя доволно си тракаше и беше дооста разтегната. Майстора чак се учуди как е вървяла тая кола.
Единия плъзгач беше на 2 части..
Гумичките на клапаните са били толкова опекани, че като е обърнал главата наобратно и всичко е изпадало на земята.
Смених и съединителя, че стария беше стигнал до нитовете.
Като цяло много тегава работа, частите кът и са си цифра, нооо отново сме в играта.
И понеже много си я обичам реших и да я напудря малко отпред с едни фарчета с лупички и ксенон 4300к.
Веригата и тя доволно си тракаше и беше дооста разтегната. Майстора чак се учуди как е вървяла тая кола.
Единия плъзгач беше на 2 части..
Гумичките на клапаните са били толкова опекани, че като е обърнал главата наобратно и всичко е изпадало на земята.
Смених и съединителя, че стария беше стигнал до нитовете.
Като цяло много тегава работа, частите кът и са си цифра, нооо отново сме в играта.
И понеже много си я обичам реших и да я напудря малко отпред с едни фарчета с лупички и ксенон 4300к.
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat VR5
Инвестицията, която си направил ти осигурява надежден автомобил за години напред.
Отделно, че по-новите поколения VAG Group с техните FSI мотори... не знам какво ще караме чак
Нота Бене - Аз давам 1 глас за решетка с емблема, но това си е мое мнение :D
Отделно, че по-новите поколения VAG Group с техните FSI мотори... не знам какво ще караме чак
Нота Бене - Аз давам 1 глас за решетка с емблема, но това си е мое мнение :D
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта