Passat VR5

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
jorew
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
Двигател: AVF AJM
Контакти:

Passat VR5

Мнениеот jorew » Пет 26 май 2017 9:48


След като предния път тръгнах за Бора с такъв двигател и се върнах с TDI, тоя път си поправих грешката.

Въпреки че чух сума ти негативни коментари за избора си, както казва един приятел кеф цена няма... И така от закоравял опелджия вече имам 2 Фолксвагена. :screwy

Естествено за стара кола си има забележки, но не е нещо фрапантно. Има си климатроник, 4 ел.стъкла и хладилна жабка... и от към екстри май е това. :mrgreen
Возията мисля че е ясна на всеки.
Мотора... просто съм влюбен в него - силата му е извън града, особено при скорости над 140км/ч избухва наистина и си изтегля купето мнооого мазно. А звука няма да го коментирам, който го е чувал на живо знае за какво става въпрос.

Както писах в другата тема, колата си има и газов инжекцион.

До момента само съм махнал катализатора, който въпреки че беше перфектен, пак спъваше. Сложих и спортен филтър (що-годе изолиран от топлината на двигателя) да се чува малко глас от тия цилиндри.

Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Passat VR5

Мнениеот Voluminer » Пет 26 май 2017 12:31


Супер пасатче :th_up Не знам какви негативни коментари,но тоя мотор лично на мен ми харесва много,а звука му е невероятен :eusa_boohoo


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Passat VR5

Мнениеот M3ntata » Пет 26 май 2017 15:03


Честито хвърлях по едно око в темата за бора-та. Сега ще изскочи пак някой тракторист да дава негативни коментари...
Автомат ли е понеже си казал, че силата му е след 140км/ч ?
Колкото до негатива има такъв при пасат много трудно и бавно се сменят веригите, за друго не се сещам.


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Passat VR5

Мнениеот Voluminer » Пет 26 май 2017 16:11


За сметка на това пък не се сменят всеки ден тия вериги :wink

П.П Ще ти искам патент :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat VR5

Мнениеот kazakstaneca » Пет 26 май 2017 20:25


То и да не е автомат, силата му пак е след 140км/ч. Супер изглежда пасата. :beer
С бежов интериор ли е?


Потребителски аватар
jorew
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
Двигател: AVF AJM
Контакти:

Re: Passat VR5

Мнениеот jorew » Пет 26 май 2017 21:54


Светло сив е интериора.
Ръчка си е, но мисля че аз не се изразих правилно за силата му, защото визирах главно извънградското каране. Като цяло до 3000 оборота ми се струва, че малко мудно се развърта, в сравнение с други 150 коньови мотори. Ама скорости до 200-210 въобще не го плашат. За повече не съм го пробвал още.:a045

А за веригите, долкото съм запознат при Пасата май се смъква целия мотор, защото се падат от страната към купето и няма място да се работи по тях. :screwy

Също така има едно нещо, което много ме дразни - климатроника не си помни настройките. Някои ако има решение на тоя проблем да свирка. :th_up


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat VR5

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 27 май 2017 10:38


Ти как го държиш климатроника?


Потребителски аватар
jorew
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
Двигател: AVF AJM
Контакти:

Re: Passat VR5

Мнениеот jorew » Съб 27 май 2017 12:16


Ами настройвам го на парно на опредеделени градуси и карам така. Прибирам се, загасям колата и примерно след 30-40 мин. като запаля пак тръгва на 22 градуса Ауто.
И на климатик да го карам след кратък престой пак е така.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat VR5

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 27 май 2017 13:42


Моя лете зиме, все на 22 градуса го държа. Зимата Екон,лятото Ауто.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat VR5

Мнениеот gergeto » Съб 27 май 2017 14:06


Честито .Поне от снимките колата изглежда яко . Един мой съсед -младо момче ,от 2-3 години кара Бора с тоя мотор и е доста доволен .Тествал я е 2 пъти на магистрала -пълни километража.
Звука е зверски ,буквално около нея вибрира асфалта.Голем дзвер.
А климатроника -местиш ли му често позициите-челно стъкло ,купе и т.н.?
Когато е на АУТО -за всяка позиция си е запаметил определен режим и сила на обдухване , поне при мен е така. По принцип рядко ползвам АУТО -режим ,точно заради първоначалната макс. възд. струя ,докато направи зададените градуси .


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat VR5

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 27 май 2017 14:53


При В5.5 климатика тръгва с настройките, при които е изваден ключа.


Потребителски аватар
jorew
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
Двигател: AVF AJM
Контакти:

Re: Passat VR5

Мнениеот jorew » Пет 16 юни 2017 12:58


Мисля, че разгадах малко климатроника... Ако не го изключвам на OFF си запомня текущата настройка, вече 2 седмици като дам контакт си пуска ЕКОН на 18 градуса и 1-ва степен на вентилатора т.е. както съм го оставил. Странното е че при Бората няма значение дали е OFF или не, винаги помни как съм го оставил. :screwy

Установих, че имам разход на масло. След махането на катализатора започна осезаемо да намирисва при изфорсиране на място. Мисля да започна първо от гумичките и ако не се оправи да слизам надолу, нооо не се знае кога ще стигна и до тоз етап - сега го карам на доливане. :mrgreen :mrgreen


Също така махнах и конусния филтър, който въпреки уникалния звук ми даваше прекалено голям раход... Сега без него си падна пак на 14-15/100 градско. :screwy :screwy

Наскоро освежих и пластмасите по двигателя, като надписа VR5 стана червен да си подхожда със кабелите.
Изображение

Иии от днес вече съм американец, благодарение на колегата Luciano.
Изображение

По някое време по-напред във времето очаквам най-накрая да сменя и крайното гърне, че си е грехота такъв мотор да не дава глас по улиците. :worry2


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Passat VR5

Мнениеот M3ntata » Пет 16 юни 2017 14:07


Според мен не ти е нужно спортно гърне, аз съм без катализатори със средно и крайно OEM и след 3К оборота всеки се обръща, а в купето е супер кеф да го слушаш. Та ако не си махнал катализаторите първо пробвай с тях, замести ги с 2 прави тръби.


Потребителски аватар
jorew
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
Двигател: AVF AJM
Контакти:

Re: Passat VR5

Мнениеот jorew » Пет 16 юни 2017 16:19


При мен имаше само един катализатор и след махането му звука почти не се промени.


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Passat VR5

Мнениеот M3ntata » Пет 16 юни 2017 17:34


При голф 4х4 са два, а на предно е един катализатора. При мен имаше голяма промяна в звука, на празен ход бъботи, а след 3К хубав плътен звук, но не чак дразнещ на дълго. Може при пасата гърнетата да са по тихи все пак е по висок клас и вероятно са помислили за шума извънградско.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта