След като предния път тръгнах за Бора с такъв двигател и се върнах с TDI, тоя път си поправих грешката.
Въпреки че чух сума ти негативни коментари за избора си, както казва един приятел кеф цена няма... И така от закоравял опелджия вече имам 2 Фолксвагена.
Естествено за стара кола си има забележки, но не е нещо фрапантно. Има си климатроник, 4 ел.стъкла и хладилна жабка... и от към екстри май е това.
Возията мисля че е ясна на всеки.
Мотора... просто съм влюбен в него - силата му е извън града, особено при скорости над 140км/ч избухва наистина и си изтегля купето мнооого мазно. А звука няма да го коментирам, който го е чувал на живо знае за какво става въпрос.
Както писах в другата тема, колата си има и газов инжекцион.
До момента само съм махнал катализатора, който въпреки че беше перфектен, пак спъваше. Сложих и спортен филтър (що-годе изолиран от топлината на двигателя) да се чува малко глас от тия цилиндри.
Passat VR5
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat VR5
Супер пасатче Не знам какви негативни коментари,но тоя мотор лично на мен ми харесва много,а звука му е невероятен
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Passat VR5
Честито хвърлях по едно око в темата за бора-та. Сега ще изскочи пак някой тракторист да дава негативни коментари...
Автомат ли е понеже си казал, че силата му е след 140км/ч ?
Колкото до негатива има такъв при пасат много трудно и бавно се сменят веригите, за друго не се сещам.
Автомат ли е понеже си казал, че силата му е след 140км/ч ?
Колкото до негатива има такъв при пасат много трудно и бавно се сменят веригите, за друго не се сещам.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat VR5
За сметка на това пък не се сменят всеки ден тия вериги
П.П Ще ти искам патент
П.П Ще ти искам патент
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat VR5
То и да не е автомат, силата му пак е след 140км/ч. Супер изглежда пасата.
С бежов интериор ли е?
С бежов интериор ли е?
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Passat VR5
Светло сив е интериора.
Ръчка си е, но мисля че аз не се изразих правилно за силата му, защото визирах главно извънградското каране. Като цяло до 3000 оборота ми се струва, че малко мудно се развърта, в сравнение с други 150 коньови мотори. Ама скорости до 200-210 въобще не го плашат. За повече не съм го пробвал още.
А за веригите, долкото съм запознат при Пасата май се смъква целия мотор, защото се падат от страната към купето и няма място да се работи по тях.
Също така има едно нещо, което много ме дразни - климатроника не си помни настройките. Някои ако има решение на тоя проблем да свирка.
Ръчка си е, но мисля че аз не се изразих правилно за силата му, защото визирах главно извънградското каране. Като цяло до 3000 оборота ми се струва, че малко мудно се развърта, в сравнение с други 150 коньови мотори. Ама скорости до 200-210 въобще не го плашат. За повече не съм го пробвал още.
А за веригите, долкото съм запознат при Пасата май се смъква целия мотор, защото се падат от страната към купето и няма място да се работи по тях.
Също така има едно нещо, което много ме дразни - климатроника не си помни настройките. Някои ако има решение на тоя проблем да свирка.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat VR5
Ти как го държиш климатроника?
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Passat VR5
Ами настройвам го на парно на опредеделени градуси и карам така. Прибирам се, загасям колата и примерно след 30-40 мин. като запаля пак тръгва на 22 градуса Ауто.
И на климатик да го карам след кратък престой пак е така.
И на климатик да го карам след кратък престой пак е така.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat VR5
Моя лете зиме, все на 22 градуса го държа. Зимата Екон,лятото Ауто.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat VR5
Честито .Поне от снимките колата изглежда яко . Един мой съсед -младо момче ,от 2-3 години кара Бора с тоя мотор и е доста доволен .Тествал я е 2 пъти на магистрала -пълни километража.
Звука е зверски ,буквално около нея вибрира асфалта.Голем дзвер.
А климатроника -местиш ли му често позициите-челно стъкло ,купе и т.н.?
Когато е на АУТО -за всяка позиция си е запаметил определен режим и сила на обдухване , поне при мен е така. По принцип рядко ползвам АУТО -режим ,точно заради първоначалната макс. възд. струя ,докато направи зададените градуси .
Звука е зверски ,буквално около нея вибрира асфалта.Голем дзвер.
А климатроника -местиш ли му често позициите-челно стъкло ,купе и т.н.?
Когато е на АУТО -за всяка позиция си е запаметил определен режим и сила на обдухване , поне при мен е така. По принцип рядко ползвам АУТО -режим ,точно заради първоначалната макс. възд. струя ,докато направи зададените градуси .
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Passat VR5
Мисля, че разгадах малко климатроника... Ако не го изключвам на OFF си запомня текущата настройка, вече 2 седмици като дам контакт си пуска ЕКОН на 18 градуса и 1-ва степен на вентилатора т.е. както съм го оставил. Странното е че при Бората няма значение дали е OFF или не, винаги помни как съм го оставил.
Установих, че имам разход на масло. След махането на катализатора започна осезаемо да намирисва при изфорсиране на място. Мисля да започна първо от гумичките и ако не се оправи да слизам надолу, нооо не се знае кога ще стигна и до тоз етап - сега го карам на доливане.
Също така махнах и конусния филтър, който въпреки уникалния звук ми даваше прекалено голям раход... Сега без него си падна пак на 14-15/100 градско.
Наскоро освежих и пластмасите по двигателя, като надписа VR5 стана червен да си подхожда със кабелите.
Иии от днес вече съм американец, благодарение на колегата Luciano.
По някое време по-напред във времето очаквам най-накрая да сменя и крайното гърне, че си е грехота такъв мотор да не дава глас по улиците.
Установих, че имам разход на масло. След махането на катализатора започна осезаемо да намирисва при изфорсиране на място. Мисля да започна първо от гумичките и ако не се оправи да слизам надолу, нооо не се знае кога ще стигна и до тоз етап - сега го карам на доливане.
Също така махнах и конусния филтър, който въпреки уникалния звук ми даваше прекалено голям раход... Сега без него си падна пак на 14-15/100 градско.
Наскоро освежих и пластмасите по двигателя, като надписа VR5 стана червен да си подхожда със кабелите.
Иии от днес вече съм американец, благодарение на колегата Luciano.
По някое време по-напред във времето очаквам най-накрая да сменя и крайното гърне, че си е грехота такъв мотор да не дава глас по улиците.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Passat VR5
Според мен не ти е нужно спортно гърне, аз съм без катализатори със средно и крайно OEM и след 3К оборота всеки се обръща, а в купето е супер кеф да го слушаш. Та ако не си махнал катализаторите първо пробвай с тях, замести ги с 2 прави тръби.
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Passat VR5
При мен имаше само един катализатор и след махането му звука почти не се промени.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Passat VR5
При голф 4х4 са два, а на предно е един катализатора. При мен имаше голяма промяна в звука, на празен ход бъботи, а след 3К хубав плътен звук, но не чак дразнещ на дълго. Може при пасата гърнетата да са по тихи все пак е по висок клас и вероятно са помислили за шума извънградско.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта