Здравейте!
Наскоро се сдобих с Голф 1, 1.6Д, цвят черен, двуврат, с шибидах, произведен през 1982 година.
С мен беше и моят VW buddy и супер близък приятел, Вито (spar4o във форума).
Ето и как изглеждаше на обявата:
Започна се лека полека търсене на разни дреболии - стоп, дръжки за прозорците, дръжка на вратата, плафон за осветление и тн.
Колкото повече се заигравахме, толкова повече проблеми излизаха, но очаквано, като за кола на над 30 години.
Предният собственик беше навързал копче от Г2 за фаровете, съответно при най-лекото бъзикване оставах без ляв фар. (само част от мъките, сполетели горката кола от хора, които са се учили на нея).
Левият мигач в стопа просто не свети (не заради крушка), осветлението на задния номер също, липсваше плафон.
Присаждана е била някаква странна гърловина за резервоара, която е крива и не пасва на дупката в калника.
Тук-таме има монтажна пяна да запълва дупките..
Разкрихме и доста повече ръжди, от колкото успяхме да видим на първоначалния оглед. За радост, не са на трудно поправимите места, като бомбетата например.
Единствената мисъл, която ме топли нощно време, е че по думите на предния собственик, е правен основен ремонт на мотора, сменяни бутала от ТД, ревизирана глава, и др., което въпреки съмненията ми, засега звучи правдоподобно - мотора пали на чакмак, доста е живичък в трафик (единственото, което ме бъгва сериозно е наличието на копче за ръчно пускане на перката на радиатора, но ще стигнем и до това)
До тук сме свалили таблото за да се заиграем с окабеляването отдолу и генерално да закърпим самото табло.
Сложихме оригинално копче за фаровете и сега виждам разни неща нощно време!
Сваалени са задните кори (боже какви неща са живяли зад тях)
Оправихме коланите, защото бяха хванати с тел, машинките не събираха обратно излишния колан..
И най-голямото постижение: Свалихме задната броня заедно с теглича. Голяма мъка! А какво се разкри отдолу..
Тази вечер за пръв път щракнахме няколко снимки от прогреса:
Благодаря ви за вниманието. Надявам се по-запознатите с марката и модела да споделят знания за наболелите проблеми, че всичко ще ми бъде от полза!
Моят Mk1 "Дядото"
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Браво!Дано успееш да вкараш в пътя този вече изчезващ от улиците модел. Единичките са ми слабост.Това което аз мога да ти кажа за модела е че гният доста(повече от двойката) ама както каза кола на над 30 години.Ще следя развитието с интерес.Успех
- Vencitu
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Добре изглежда колата,колега.Моя съвет е, ако решиш да я реставрираш както трябва е да имаш нерви и постоянен доход :D че доста си дърпа колата.Втората мк1 която в момента реставрирам и аз като я гледах нямаше толкова ръжди но после след като свалих всичко беше меко казано ужас,но реших да я оправя и лека полека се случват нещата.
Успех.
Успех.
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Ъпдейт от днес:
Откъм муцуната останахме "по парфюм". Отдоле имаше много "кир". На УнУка му се плаче много....
Искам да се забележи, на последната снимка стратегическото ползване на монтажна пяна..............................
Откъм муцуната останахме "по парфюм". Отдоле имаше много "кир". На УнУка му се плаче много....
Искам да се забележи, на последната снимка стратегическото ползване на монтажна пяна..............................
Re: Моят Mk1 "Дядото"
И още монтажна пяна:
Под левия калник нещата изглеждат не толкова мрачни:
След баня на вътрешната страна на калниците:
Може ли някой да сподели мнение, дали трябва да има някаква форма на подкалници? Защото не виждам логика цялата кал и гняс по пътя да бъде набивана по вътрешността на калника и купето (външната стена на коша).
П.С.
Заминавам на почивка за една седмица, така че ъпдейти ще има може би другия уикенд!
Под левия калник нещата изглеждат не толкова мрачни:
След баня на вътрешната страна на калниците:
Може ли някой да сподели мнение, дали трябва да има някаква форма на подкалници? Защото не виждам логика цялата кал и гняс по пътя да бъде набивана по вътрешността на калника и купето (външната стена на коша).
П.С.
Заминавам на почивка за една седмица, така че ъпдейти ще има може би другия уикенд!
- Vencitu
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Има подкалници оригинални предни и заден десен(при гърловината).С малко търсене се намират ;)
Като гледам колко ръжда и гнилоч има,ще се вкараш във филма със сигурност
Като гледам колко ръжда и гнилоч има,ще се вкараш във филма със сигурност
- DaNicHeLi
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Много изненади под тия калници, ужаас
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Добре дошъл във филма
- kiko06
- Мнения: 59
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 21:00
- Автомобил: golf 1 cabrio
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Добре дошъл колега и успех с проекта!
- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Има ръжди , но и по-зле може да е. Ако ти трябват подкалници и разни други части драсни лс. Успех с проекта!
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Много къс ъпдейт:
липса на финанси и време ме забавят с напредъка по колата, също така необясними за мен електрически проблеми ме преследват и в сънищата ми и обмислям да изкорубя цялата инсталация и да я запаля...
Някой случайно да има идеи за ъпгрейд на бушониерата и окабеляването - дали може да се направи, някакви съвети, или направо дали познавате някой, който се занимава?
От време на време имам мигачи, които мигат супер бързо, а новото 20 е че като натисна спирачката и ми свети ляв мигач в калника..
също така от време на време губя фарове, или свети само ляв, на дългите нямам проблеми.
(Купих двойковско окабеляване от бушониерата до стоповете, понеже там е мазало, но се оказа че буксата е малко по-различна от сегашната, и май ще последва пренареждане...)
ВСЯКАКВА помощ ще ми е от полза, благодаря.
липса на финанси и време ме забавят с напредъка по колата, също така необясними за мен електрически проблеми ме преследват и в сънищата ми и обмислям да изкорубя цялата инсталация и да я запаля...
Някой случайно да има идеи за ъпгрейд на бушониерата и окабеляването - дали може да се направи, някакви съвети, или направо дали познавате някой, който се занимава?
От време на време имам мигачи, които мигат супер бързо, а новото 20 е че като натисна спирачката и ми свети ляв мигач в калника..
също така от време на време губя фарове, или свети само ляв, на дългите нямам проблеми.
(Купих двойковско окабеляване от бушониерата до стоповете, понеже там е мазало, но се оказа че буксата е малко по-различна от сегашната, и май ще последва пренареждане...)
ВСЯКАКВА помощ ще ми е от полза, благодаря.
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Относно проблема ,че ти свети мигач като натиснеш спирачка ама съм на 1000% убеден,че ти е едно от релетата :)
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Огледай всички маси.Отзад в багажника оляво има още една с болт за ключ 6 или 7 мисля.
- Nasulov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
- Автомобил: 1990 Golf PB
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Човек, и аз ти препоръчвам да преминеш към СЕ2. Освен, ако не искаш колата ти да е изцяло ОЕМ, разбира се.
Все пак мисля, че и в двата случая този сайт ще ти е от полза http://www.a2resource.com . Има инфо и за двете инсталации, а и за доста други неща.
Все пак мисля, че и в двата случая този сайт ще ти е от полза http://www.a2resource.com . Има инфо и за двете инсталации, а и за доста други неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта