Привет на всички. Поради една или друга причина не съм пускал ъпдейт скоро, но ето че времето за такъв дойде.
Първо, да благодаря на golfmk1 и Nasulov, наистина се оказа, че част от електрическите ми проблеми са заради кофти маса отзад в багажника (кабелната обувка беше буквално двойна заради ръждата по нея).
Относно мнението на Nasulov - да, замислях ъпгрейд, но до CE1 понеже вече придобих бушониера и окабеляването назад, както и напред до фаровете и мигачите, ще видим дали ще стане в близкото бъдеще.
Ъпдейт №1
Проимах и мигачи след като открих, че едно снаждано кабелче към аварийките просто се беше измъкнало от снадката.
Иначе фаровете ми продължават да бягат и понякога когато раздвижа един от сноповете зад бушониерата, леко -dimm-не единия, тръгне другия, въобще мазаляк.
Ето така изглежда една от буксите, която май няма общо с фаровете, но въпреки това изглежда плашещо:
Ъпдейт №2
Набарах седалка рекаро от голф 2 и я монтирах на шофьорското място с малко убеждение (понеже е пасажерска). Резултата е следния:
Междувременно бях изкормил интериора, понеже ходих на оглед при тенекеджия, и можете да видите състоянието на легенчетата в краката на шофьора и пасажера - изкърпени, но тръгнали пак.
Ъпдейт №3
Вчера след разходка в час пик по центъра и позагряла след 90 градуса кола, радиаторчето на парното реши, че ще предаде богу дух, ще ми залее и изгори краката (понеже всичко по интериора е долу) ще залее и окабеляването, ще изпръска бушониерата, при положение че бях първа кола на светофара на ялта, откъм орлов мост наляво :D :D
А, забравих, най-тъжното е че не можах да я загася, завъртях ключа - нищо не се случи, и за да спра потенциален по-нататъчен демижд, трябваше да я задавя- на 4та с 10км/ч и спирачка, за да мога да спра все пак.
Познайте дали запали след това...
Следва продължение...
Моят Mk1 "Дядото"
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Поздравявам те за упоритостта. Ще ти е нужен още доста голям запас от нея, за да направиш този скрапер хубав автомобил, приятен за гледане и каране. Стягай се в кръста. Ние от разстояние ще помагаме както можем. Само не ми казвай, че ти го продадоха за перфектен без ръжди?
Re: Моят Mk1 "Дядото"
stefan4o написа:Поздравявам те за упоритостта. Ще ти е нужен още доста голям запас от нея, за да направиш този скрапер хубав автомобил, приятен за гледане и каране. Стягай се в кръста. Ние от разстояние ще помагаме както можем. Само не ми казвай, че ти го продадоха за перфектен без ръжди?
О не, определено не беше продаден като перфектен, на място при огледа видяхме почти всички дефекти по купето. Електрическата част ме изненада с бързата си деградация и свинщината, която нямаше как да видя, без да разровя след като купих колата.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Да намериш автомобил на тези години, който да няма българска намеса по електриката или пък тя да е в перфектно здраве е много трудна, почти невъзможна задача. И аз като колегата от предната страница бих те посъветвал да намериш читава Мк2 дизел от последните моделни години и да изскубеш цялата инсталация, като си я наредиш после в твоето купе. Ще имаш доста повече поле за изява, понеже и моделите от средата на 90-те на ФВ ползват същата ЦЕ2.
Re: Моят Mk1 "Дядото"
Днес понеже съм почивка, реших да отида до колата, и в този страшен пек, да се опитам да видя причината за вчернашната авария.
Ето го главния виновник:
Огледах хубаво бушониерата, релетата и всички кабели отзад и за съжаление не успях да видя за някакви сериозни щети в следствие на изливането вчера.
Със съжаление констатирах само, че релето за подгревните свещи не цъка, по всяка вероятност и нафтовата помпа не качва, защото при опит за палене само върти стартера, с припомпване не се получава.
Единствено не пробвах да я запаля на бутане, но тъй като съм сам и вън е доста горещо, ще го оставя за някой друг път.
Засега е това, говорих с жичкаджия днес, и другата седмица като взема заплата я оставям при него, с надеждата след одирането на кожата ми, да не стигаме до кокал...
(Иска ми се много да опитам сам, но нямам нужните познания и умения, така, че ще оставя работата в ръцете на специалист (уж))
Ето го главния виновник:
Огледах хубаво бушониерата, релетата и всички кабели отзад и за съжаление не успях да видя за някакви сериозни щети в следствие на изливането вчера.
Със съжаление констатирах само, че релето за подгревните свещи не цъка, по всяка вероятност и нафтовата помпа не качва, защото при опит за палене само върти стартера, с припомпване не се получава.
Единствено не пробвах да я запаля на бутане, но тъй като съм сам и вън е доста горещо, ще го оставя за някой друг път.
Засега е това, говорих с жичкаджия днес, и другата седмица като взема заплата я оставям при него, с надеждата след одирането на кожата ми, да не стигаме до кокал...
(Иска ми се много да опитам сам, но нямам нужните познания и умения, така, че ще оставя работата в ръцете на специалист (уж))
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта