Golf Mk3 Европееца

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот muns61 » Съб 12 авг 2017 8:10


Сверяване с точен термометър.




mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот mitice » Съб 12 авг 2017 10:13


Имам у познат такъв дигитален дето като насочиш лазера мери само,че къде точно тряя да го насоча?


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот cekoman » Съб 12 авг 2017 13:59


Ами мисля че трябва да я загрееш на отворено казанче и да насочиш в казанчето като включи перката!Нищо няма да и стане на моята съм го правил


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот mitice » Съб 12 авг 2017 21:27


Ясно


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8112
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот Bai Sando » Съб 12 авг 2017 22:04


Oбикновено 70 гр. държи като е без термостат.Или със заседнал такъв в отворено положение.В града вдига ли 90 гр?


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот cekoman » Съб 12 авг 2017 22:23


Моята вдигаше максимум 70 и като смених термостата закова на 90 и не мърда отдам


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот инжектопляктор » Нед 13 авг 2017 1:39


cekoman написа:..и да насочиш в казанчето като включи перката!

Няма да стане. По-добре да го насочи към някой маркуч точно до главата. От казанчето няма да отчита правилно, течността се движи и прави смущения на показанията на ИЧ термометъра.
mitice написа: забелязам мине ли 70 и няколко градуса я пуска можеби на толкова е настроена да се пуска понеже ако найстина загряваше трябва да минава 90 градуса мисля.

И при мен на пасата е така. Перката включва на 80 градуса по табло. Обаче като сверих с ИЧ термометър - 80 градуса по табло хубаво, но маркучът е на 95-96 градуса като включи перката.


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот mitice » Нед 13 авг 2017 11:14


Ясно и какво е решението в такъв случай.


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот cekoman » Нед 13 авг 2017 11:27


За мен решението е нов термостат за 12-15 лв ,поне аз така бих направил!И съм 99% сигурен че стрелката ще ти застане точно на средата и няма да мърда,независимо лете,зима,наклон,баир!


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот инжектопляктор » Нед 13 авг 2017 12:26


cekoman написа:И съм 99% сигурен че стрелката ще ти застане точно на средата и няма да мърда,независимо лете,зима,наклон,баир!

Аз на моята сменях термостат.Няма разлика. :th_up Но таблата на Golf3 и Passat B3 са различни - на пасата е аналогово, на голфа има и цифрова част. :th_up


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот cekoman » Нед 13 авг 2017 13:16


Е то или е термостат или датчик!При датчика в повечето случай стрелката не работи изобщо,поне така беше на брат ми и на братовчед ми на А4 ките!Ако е термостат колата вдига 70 може и 90 градуса предимно в градско и после пада ,особено като пускаш по инерция си пада на 30 Ина в началото!


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот cekoman » Нед 13 авг 2017 13:22


Моята като я купих вдигаше едвам 70 гр и то предимно градско,веднага смених термостата и от 4 години си кове средата и не мърда дори и при -20!Тая тема я превърнахме за термостатите :11 Но ако купуваш термостат си вземи" wahler "!


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот mitice » Нед 13 авг 2017 18:11


И идея си нямам от термостати аз просто споделям какво се случва и,че след 10-20 мин каране ако пипна тръбите около казанчето за антифриза и си задържа малко ръката може да ме изгорят това ще рече,че си вдига до 90 градуса така ли ?


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот cekoman » Нед 13 авг 2017 19:37


Ами то няма как да разбереш така колко вдига!Той кръга и при забил в отворено положение термостат пак ще си заграва!Много лесно ще разбереш дали е термостат!Качваш се тръгваш извън града ,пускаш по инерция и стрелката пада надолу-100% термостат!Но и с такъв трмостат не е проблем да си караш,просто зимата ще гори малко повече и парното ще ти е по слабо!Ти си преценяваш дали да го смениш,но не е нещо фатално!


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Golf Mk3 Европееца

Мнениеот mitice » Нед 13 авг 2017 23:38


Ще го сменя,но май ще остане на по заден план за момента.Впрочем въпросното обяснение се наблюдава и при мен. Стрелката заковава под 70 като я пускам някъде по инерция по някой байр в града.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта