viewtopic.php?f=1&t=27559
Ще ти стане ясно кое-как да пипнеш, премериш и разбереш къде ти е проблема.
Golf Mk3 Европееца
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
"температура, единият трябва да е студен..
Ако и двата са еднакви, значи термостата е заседнал отворен.. " набързо прехвърляне между редовете мернах това и при мен е по същия начин.
Ако и двата са еднакви, значи термостата е заседнал отворен.. " набързо прехвърляне между редовете мернах това и при мен е по същия начин.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Така е по принцип и радиатора трябва да е също студен и вече като отвори термостата,маркуча и радиатора стават топли изведнъж,рязко!А при теб и двата са топли така ли?
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Ами когато имаш възможност смени термостата и стрелката ще ти стои точно в средата винаги и зимата ще ти е малко по икономична!
Re: Golf Mk3 Европееца
Ще го направя скоро.Първо има нещо друго неотложно и после това е на ред.Между другото утре ще си поиграя с фарове и хела мигачите да ги полирам малко и да нося на тапицер ако успея кожата на топката на ск лост.А по натам очаквайте светеща топка от голф 2 (проект) :D
Re: Golf Mk3 Европееца
Нещо започна да прави ядове на газ докато е студена.Като запаля и изфорсирам да мине на газ докато позагрее ако не давам газ оборотите падат до 100-200 и едвали не гасне в повечето случай.А ако позагрее няма ядове забелязах и друго нещо извън градско я пускам по байр надолу на 5та с 70-80 и начин по който се държи е малко обезспокойтелен за мен поне.Все едно леко забива предница пак се върне пак забие и така а педала на газта ту се доближава до крака ми ту се отдалечава сам т.е без да си мърдаш аз крака или да давам газ си играе сам нагоре надолу а ако я пусна по инерция го няма това?
Някой сблъсквал ли се с такива "аномалии" :)?
Някой сблъсквал ли се с такива "аномалии" :)?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf Mk3 Европееца
За полирането на джантите искащ ли акъл от човек който професионално се занимава с полиране на неръждавейка,карам вече 7-8 год с полирани джанти а и имам един младок ондаджия последовател?
Re: Golf Mk3 Европееца
Бе да ти кажа мераклия съм още .Ся за малко се бях отказал ама пак го замислих щот има на място леко по дълбоки драскотини дето ако сложа алуминиев кит няя стане нищо после с полирането...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf Mk3 Европееца
Mitice, направи на шибедаха един пераманентен фикс със силикон неутрален или полиуретан. Само ядове ще имаш с него.
Тъкмо няма да имаш проблем с дренажите.
Тъкмо няма да имаш проблем с дренажите.
Re: Golf Mk3 Европееца
А хич не го и отварям само проблеми ще ми създаде както си е останал така и ще оставя.
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Шибедах може и от Сеат Толедо, аз съм с такъв в момента, само стъклото има лека разлика - на Сеата е почти хоризонтално, докато на Голфа е по-изпъкнало. Като размер са еднакви. Аз си запазих моето стъкло.
Дори и при отпушени дренажи, ако колата е оставена под наклон, има вероятност и да протече вътре при проливен дъжд. Фугите са, и трябва да бъдат, колкото леко да мине бръснарско ножче - около 0.3мм. Нужни са за леко отваряне и затваряне на стъклото, без да се затруднява.
Дори и при отпушени дренажи, ако колата е оставена под наклон, има вероятност и да протече вътре при проливен дъжд. Фугите са, и трябва да бъдат, колкото леко да мине бръснарско ножче - около 0.3мм. Нужни са за леко отваряне и затваряне на стъклото, без да се затруднява.
Re: Golf Mk3 Европееца
Малко да разтупам темата, по голфа има леко развитие , обух го с 2 нови зимни гуми Debica frigo 175/70 на 13ки джанти който имах ELBA R13 4x100 6.5J .Взел съм 5D фолио карбон и ще го правя в бежово и карбон та да се допитам до вас колеги ,от къде мога да си купя смола да направя интервенцията :) със смола да е по лъскаво.
Прикачих снимка да се види какъв ефект гоня :)
Прикачих снимка да се види какъв ефект гоня :)
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Лак е това и се прави с пулверизатор, бояджийски
Както си бях направил дръжките, ама не със спрей
Както си бях направил дръжките, ама не със спрей
Re: Golf Mk3 Европееца
То това с лака е ясно ама и смолата придава здравина,плътност и блясък и като сложа и лака - става това горе.
Впрочем как става това с обшиването на барчето и другите работи с плат как го захващат?
Впрочем как става това с обшиването на барчето и другите работи с плат как го захващат?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта