Private Jet Traveller MK2 1990

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот mitice » Нед 17 дек 2017 23:40


К.Одаджийски написа:
Vlad777 написа:
mitice написа:Незнам как спиш спокойно докато е дигната над костенурката :D .Гледах по рано такива повдигачи как изпускат и цял туарег долу :D .Тва ако изпусне и костенурката и джетата ще отидат на кино.Нямам идея как спиш така спокойно :D
Аз до момента не съм видял кола да е паднала от подемника без чужда намеса. Или ги удрят, или претоварват, или не ги захващат където трябва или просто са пълни идиоти.

След като аз мога да стоя под подемника и да не се притеснявам за живота си, какъв е проблема да стои една кола?



След години работа, на подемника почват да му изпускат каманшетите на хидравликата и в някои случаи ако има кола примерно за една нощ е възможно да слезе до долу, но да я изтърсиш от подемника е глупост неземна. Все пак има и контри, на които ако си закачил, няма шанс да падне
Vlad777 написа:Тампоните са плътни от Audi S3 - LEMFORDER 27132 01 - ако някой се интересува как да си реши проблема с разбитите тампони веднъж завинаги.

Стават и от ауди ТТ, аз карам вече 60 хил с такива тампони и са още здрави, а преди ги сменявах всеки месец :th_up

Vlad777 написа:Потърсих в 4-5 големи магазина за авточасти, но за съжаление нямаше 280 mm 4x100 на Ate, TRW, Textar

Ами моите АТЕ от интеркарс ги купувах, не вярвам да няма


Без майтап повдигача от 1 страна се строши и туарега падна страничко от над 1.5м :D




Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот Explode12 » Сря 20 дек 2017 23:46


Тампоните на носачите искат ли тая въпросна втулка де всеки я тръби във вортекса или са плъг енд плей? Климата мислил ли си варианта с кутия от сеат(с новите снадки за " новия " фреон)? 3ков belt setup ли ще ползваш или оригиналдъ от 2ката?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот stefan4o » Чет 21 дек 2017 7:24


Колега, какви нови снадки визираш? Аз съм с оригинален климатик от Мк2, но с новия фреон и проблеми нямам или поне не ги усещам.
Инак от Толедо Мк1 е вероятно да паснат нещата, то зорът е само вътрешното тяло с изпарителя и другия модел вентилатор да пасне, оттам насетне има много поле за изява и нещата стават даже по-добре от заводски предвидените.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11895
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 21 дек 2017 7:52


Explode12 написа:Тампоните на носачите искат ли тая въпросна втулка де всеки я тръби във вортекса или са плъг енд плей?

Даметърът е такъв, че не са необходими и не стават въпросните ламаринки, само с болта. Не че и оригиналните не стават без тия ламаринки, които уж трябва да предпазват болта от ръжда


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот Vlad777 » Чет 21 дек 2017 12:18


Explode12 написа:Тампоните на носачите искат ли тая въпросна втулка де всеки я тръби във вортекса или са плъг енд плей? Климата мислил ли си варианта с кутия от сеат(с новите снадки за " новия " фреон)? 3ков belt setup ли ще ползваш или оригиналдъ от 2ката?

Тампоните на носачите директно ги сложих, без никакви втулки в тях. Тези тампони не са предвидени за втулки, защото са си за Audi S3/TT/ golf 4 R32. Болтовете съм ги поцинковал, така че и да ръждясат - няма да е скоро.

Климатикът е от Golf 2 - държа да си е оригинален. Единствено реших да не ползвам вакуумното управление, а да си оставя управлението с жилата, а климатикът да се включва с копче.

Ролките отпред остават също от Golf 2. На другата ми кола - голф 2 - съм минал на пистов ремък и зная как точно става, но тук не ми се иска.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот stefan4o » Чет 21 дек 2017 14:22


Оригинално отпред Мк2 е с една перка на радиатора, мен ме посъветваха да сложа двойна перка от Пасат Б3 с ремък, мисля че е по-доброто решение. А отвътре съм точно с конфигурацията посочена от теб.


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот OgiValchev » Чет 25 яну 2018 13:50


Климатик от Сеат в голф2
02B1B719-80C2-4833-8D84-1259D2A4CF4C.jpeg


Cakicha
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот Cakicha » Чет 25 яну 2018 15:34


Vlad777 написа:
Explode12 написа:Тампоните на носачите искат ли тая въпросна втулка де всеки я тръби във вортекса или са плъг енд плей? Климата мислил ли си варианта с кутия от сеат(с новите снадки за " новия " фреон)? 3ков belt setup ли ще ползваш или оригиналдъ от 2ката?

Тампоните на носачите директно ги сложих, без никакви втулки в тях. Тези тампони не са предвидени за втулки, защото са си за Audi S3/TT/ golf 4 R32. Болтовете съм ги поцинковал, така че и да ръждясат - няма да е скоро.

Климатикът е от Golf 2 - държа да си е оригинален. Единствено реших да не ползвам вакуумното управление, а да си оставя управлението с жилата, а климатикът да се включва с копче.

Ролките отпред остават също от Golf 2. На другата ми кола - голф 2 - съм минал на пистов ремък и зная как точно става, но тук не ми се иска.

Да с копче май е най-добре.
Поздравления за колата .


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1363
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот iliankocov » Пон 29 яну 2018 9:17


stefan4o написа:Оригинално отпред Мк2 е с една перка на радиатора, мен ме посъветваха да сложа двойна перка от Пасат Б3 с ремък, мисля че е по-доброто решение. А отвътре съм точно с конфигурацията посочена от теб.

Перките мисля, че стават от Ауди 80


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот stefan4o » Пон 29 яну 2018 10:59


Възможно е и от други ВАГ да става. На мен тези ми бяха сигурни, че ще станат, понеже прегледах размерите на радиаторите при Мк2 Голф и Пасат Б3. Инак за Ауди не съм гледал, ама може и оттам да пасват.


caro
Мнения: 547
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот caro » Съб 03 фев 2018 18:34


То си има Гоуфове с две перки.Моите са от KR купих ги от колега от форума.

Изображение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот stefan4o » Съб 03 фев 2018 19:19


Аз не съм убеден, че тези перки са от Голф. Според ЕТКА са с по една перка Мк2ките.


caro
Мнения: 547
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот caro » Съб 03 фев 2018 19:36


Аре на бас -заеби я тая ЕТКА.Виждал съм и 1.6 TDI \SB\ с два вентилатора.От Ауди забравете там манджата е друга -все пак имам и Ауди.Не знам дали перките на Пасат В3 и В4 са еднакви ,но преди малко мерих тези на В4 с Голф-овите разликата е около 8-10см. в дължина.Иначе ето я темата дето ги напазарувах:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=30&t=452593


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот stefan4o » Съб 03 фев 2018 19:47


Е, то и аз съм виждал Джета с ABU мотор, ама не беше нейния :mhihi В голяма част от нещата ЕТКА си е точно вярна. Даже ако ми дадеш номер на вентилатора ще видим отде е. При тия коли има доста взаимозаменяеми части - това 1.6ТД може да си е сложил човекът от някой друг ФВ перките. Няма логика оригинално климатизираните Мк2ки да са само с една перка, а дизелите и КР-ите да са с по две.
На какво искаш да се басираме за двойните перки? :mhihi

Последна промяна от stefan4o на Съб 03 фев 2018 19:51, променено общо 1 път.


caro
Мнения: 547
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Private Jet Traveller MK2 1990

Мнениеот caro » Съб 03 фев 2018 19:50


Ново двайсе ходих преписах номера на дифузьора \357121207В\ и ето ко каза бай Гошо:

https://www.google.bg/search?q=357121207B&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjjoLK9porZAhUG2ywKHbDkBeYQ_AUICSgA&biw=1280&bih=589&dpr=1.25



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта