MK4 GTI - R Vision
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Още една новост - задна броня, реплика на R32. Минах през някакъв ужас докато я сложа и пак не стои както трябва, но за тея пари ТОЛКОВА, оригинала и SRS Tec не са ми по джоба. Накрайници Ф100, но не ми харесват и ще ги сменям с други скоро. Гърнето е проходно на марка SIMONS на Ф63, овал с много шумоизолационен материал в него. Колата е много тиха като цяло. От този момент джанти с окачване стават следваща цел по визията. За сега толкова, когато пак ме хване мерака ще правя още, за сега мисля само да я карам.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Замислих се и се сетих, че след всички тея глупости дето и правих, никога не съм замервал 0-100. Та замерих и останах впечатлен от резултата, 7 секунди
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: MK4 GTI - R Vision
Добре се получава колата .Щом си решил да взимаш други джанти ,тези ще се разделяш ли с тях ?16 инчови ми се виждат но може и да бъркам де .
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Тези ще останат за зимни, новите ще видим, кога ще ме удари тока да ги взема. Колата не ми е приоритет и я човъркам само като ме удари мерака. Замислил съм нещо което наподобява Rota Grid, но ще видим.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Лек ъпдейт по колата. Счупи вилка и от там се почна.
Нова вилка
Нов лагер
Нов комплект съединител с маховик
Оказа се, че съединителя който до сега беше на колата е оригиналният. Не съм виждал колата доста време без броня и много се изкефих на тръбата между кулера и дросела как стои
Нова вилка
Нов лагер
Нов комплект съединител с маховик
Оказа се, че съединителя който до сега беше на колата е оригиналният. Не съм виждал колата доста време без броня и много се изкефих на тръбата между кулера и дросела как стои
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Да изтупаме малко прахта от темата. От доста време колата само се кара и прави сервизна поддръжжка. Нещо ме чатна един мерак и взех, че се хванах. Направих нещо, което май го няма при повечето голфчета. Акумулатора отиде в багажника. Защо? Имам си от едно време една представа за визия под капака и мисля малко по малко да я правя реалност, не е така разхвърляно както на снимката, напарвил съм я в процес на работа, не ме съдете.Също така си монтирах модул за посрещане и изпращане - страшна гъзарийка да ти светнат фаровете и стоповете при отключване и заключване
За малко да забравя да спомена, че сложих спортен филтър RamAir, ще прикача и снимка с него.
За който се пита за акумулатора:
медни клеми
5 метра 50кв кабел за плюс
масата ми е 40кв се взима от долния болт за задния люв колан - шкури се боята за по-добра връзка метал в метал. не повече от 50см кабел.
в двигателния отсек се слага дистрибутор с 3 изхода - Акумулатор>дистрибутор / бушониера>диструбутор / алтернатор>диструбутор.
няма разлика в стартовия ток и нямя разлика в запалването на двигателя.
динамото зарежда 14.4 волта, както си беше и преди това.
колкото до филтъра, разлика във вървежа не усетих почти никаква, да не кажа че разликата само си я представям, обаче много яко съска
За малко да забравя да спомена, че сложих спортен филтър RamAir, ще прикача и снимка с него.
За който се пита за акумулатора:
медни клеми
5 метра 50кв кабел за плюс
масата ми е 40кв се взима от долния болт за задния люв колан - шкури се боята за по-добра връзка метал в метал. не повече от 50см кабел.
в двигателния отсек се слага дистрибутор с 3 изхода - Акумулатор>дистрибутор / бушониера>диструбутор / алтернатор>диструбутор.
няма разлика в стартовия ток и нямя разлика в запалването на двигателя.
динамото зарежда 14.4 волта, както си беше и преди това.
колкото до филтъра, разлика във вървежа не усетих почти никаква, да не кажа че разликата само си я представям, обаче много яко съска
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: MK4 GTI - R Vision
Вече и моето 1.8Т е поредното с газов инжекцион сложих GasItaly с бутилка 45 литра ако не се лъжа, на мястото на резервната гума. Доста съм очарован, гори 10 на 100 извънградско на темпомат закован на 120км/ч Бургас - София и обратно с ускорение тук там над ограничението за известно време . Една бутилка за около 500км. От към вървеж може би една идея по-бавна но почни незабележимо. Абе готинко си е, но друго са 100те октана . Над 2 години след основния ремонт все още не гори масло, колкото налея, толкова източвам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта