Здравейте, съфорумници,
По лошо стечение на обстоятелствата вече не съм в групата на Опелджийте. Имах Astra G. От скоро съм притежател на Passat B5 1.8 без турбо. Взех го на добра цена от познати и първоначалната ми идея е да го карам временно преди да взема нещо по-добро. Това обаче не ми пречи да го стегна и подобря без да ме е страх от лоши резулати :)
Тук нарочно е снимана мръсна. Дори след автомивката може да се счита за подобрена!
Първата ми задача е да оправя всички малки детайли, които ми вадят очите.
Започнах от фаровете, презапоих връзките около клемите, регулирах ги.
Тръгнах да оправям осветлението на конзолата на парното и... беля, счупи се пластината, която прави контакт за отделните степени. Личи си, че е била преправяна. Цяла седмица карах със стотинка за контакт на клемата, докато изчакам да ми пристигне новата конзола от OLX.
Сега изглежда доста по-добре и само радиото ми не е с червена подсветка.
Следващите неща под мерника ми са:
оригнална топката за скоростен лост
да видя какво е положението около comfort module-a (проблем при много голяма част от b5 a дори и b6)
да оправя отоплението на предна шофьорска седалка
малки счупени пластмаси (капаци на огледало за сенник и др) - отново проблеми при по-голямата част, доколкото чета.
външно да оправя някои от забележките. замислям се за черен таван
Бялата Б5
Re: Бялата Б5
В неделя продадох една мн готина част от Астрата - оригинална конзола за навигация. Пожелавам на собственика да си я ползва с кеф.
Аз си я ползвах с китайска навигация, вместо с оригиналния дисплей.
И сега ми остана навигацията, която не искам да закачам на стъклото или около духалките...
Затова веднага ми хрумна шантавата идея да ползвам сенника:
Набързо го разглобих и разпарчосах.
В стиропора си изрязах внимателно място за жака за зареждане и дори място за платката за convertor от 12 на 5 волта
Двете жици, които отиват към малкия бутон за пускане на лампата са вход на платката, а самата букса където е лампата я окъсих с мост за момента. Така не се виждат никакви жици и изглежда добре. Консумацията би следвало да е около 600mA и ще рискувам като си го оставя на тази линия вързано. Закрепих навигацията с ластик, докато доизчистя концепта и резултата е:
P.S. Навигацията има bluetooth и радио тунер - тоест мога да я ползвам за handsfree и да чувам отсрещаната страна на радиото, което е по-готина функция и от самата gps навигация.
Остава да измисля начин, как да сложа рамка или нещо подобно, така че да изглежда малко по-красиво. Засега резултата е "функционален" но не и "красив":
Снимка на светло:
Изрязах стиропора отгоре и отдолу, така че навигацията да "легне" вътре и да не стърчи много (на снимките си стърчи), но навигацията все пак не скрива напълно дупката и седи грозно!
Имате ли идеи?
Аз си я ползвах с китайска навигация, вместо с оригиналния дисплей.
И сега ми остана навигацията, която не искам да закачам на стъклото или около духалките...
Затова веднага ми хрумна шантавата идея да ползвам сенника:
Набързо го разглобих и разпарчосах.
В стиропора си изрязах внимателно място за жака за зареждане и дори място за платката за convertor от 12 на 5 волта
Двете жици, които отиват към малкия бутон за пускане на лампата са вход на платката, а самата букса където е лампата я окъсих с мост за момента. Така не се виждат никакви жици и изглежда добре. Консумацията би следвало да е около 600mA и ще рискувам като си го оставя на тази линия вързано. Закрепих навигацията с ластик, докато доизчистя концепта и резултата е:
P.S. Навигацията има bluetooth и радио тунер - тоест мога да я ползвам за handsfree и да чувам отсрещаната страна на радиото, което е по-готина функция и от самата gps навигация.
Остава да измисля начин, как да сложа рамка или нещо подобно, така че да изглежда малко по-красиво. Засега резултата е "функционален" но не и "красив":
Снимка на светло:
Изрязах стиропора отгоре и отдолу, така че навигацията да "легне" вътре и да не стърчи много (на снимките си стърчи), но навигацията все пак не скрива напълно дупката и седи грозно!
Имате ли идеи?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Бялата Б5
Нямаше ли да е по-добре я,сложиш на централната конзола под врътките за парното. Честито за Пасата
Re: Бялата Б5
Там е най-добре за double din радио. Като double din премества конзолата на парното най-отдолу. А ако е под конзолата на парното е трудно да се вижда дисплея и няма да имам място за радиото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта