Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
- rundmcto
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 16 апр 2018 16:27
- Автомобил: Volkswagen Passat Variant B6
- Двигател: 2007 BKP TDI 140 Hp
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
Колегата neo5, пасата ти е красавец. О седмица и аз съм горд собственик на един B6 BKP.
Видях, че в предната страница се споменава подмяната на шестостена на маслената помпа,
който и аз имам мераци да подменям. 12 лв струва в Стара Загора в официалния представител Автохит 2000.
Тънкия момент е във високата цена на майсторлъка. Доколкото разбрах си е доста занимавка.
Видях, че в предната страница се споменава подмяната на шестостена на маслената помпа,
който и аз имам мераци да подменям. 12 лв струва в Стара Загора в официалния представител Автохит 2000.
Тънкия момент е във високата цена на майсторлъка. Доколкото разбрах си е доста занимавка.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
Да колега и аз чух същите неща, евтина част със скъпоплатен монтаж. Аз също смятам да го сменям, че още не съм а направих близо 20 000 км. За тия 5 месеца откакто го взех пасата. Като го сменя ще споделя тука какво е станало. Твоя иначе някакви забележки има ли? Всмисъл нещо за смяна имаш ли, аз щото само проблем със стартера имах, че му смених четките.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
Най-накрая след 2 месеца чакане ми пристигнаха тези... логота, добре изглежда , струваше си чакането.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
За логотата имаше ли прекарана инсталация на плафоните?
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
Не. За 5 минути ги смених четирите броя. Просто махам старите проектори и слагам на буксите новите.
- rundmcto
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 16 апр 2018 16:27
- Автомобил: Volkswagen Passat Variant B6
- Двигател: 2007 BKP TDI 140 Hp
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
neo5 написа:Да колега и аз чух същите неща, евтина част със скъпоплатен монтаж. Аз също смятам да го сменям, че още не съм а направих близо 20 000 км. За тия 5 месеца откакто го взех пасата. Като го сменя ще споделя тука какво е станало. Твоя иначе някакви забележки има ли? Всмисъл нещо за смяна имаш ли, аз щото само проблем със стартера имах, че му смених четките.
Относно шестостена:
Разпитах в два сервиза за сега и цената на труд се върти около 100 лева.
На моя за около 2500 навити км нямам никакви проблеми.
В началото освен първоначалното обслужване съм сменил единствено
един маркуч на вакуума за 70 лв от Фолксваген.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
Аз ще видя вече другата седмица да намеря време наистина да го сменям и аз, че всеки ден отгоре е на риск. Същото е и с маслото на скоростната кутия, моя е автомат, не знам твоето дали не е ръчка...но за автоматик трябва стриктно да се сменя навреме маслото в DSG-то.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
За 50лв ми го смениха във Варна , а майстора ми предлагаше и за 150-160лв да ми реши проблема със шестостена, но се оказа, че някой от предните собственици го е направил
rundmcto написа:neo5 написа:Да колега и аз чух същите неща, евтина част със скъпоплатен монтаж. Аз също смятам да го сменям, че още не съм а направих близо 20 000 км. За тия 5 месеца откакто го взех пасата. Като го сменя ще споделя тука какво е станало. Твоя иначе някакви забележки има ли? Всмисъл нещо за смяна имаш ли, аз щото само проблем със стартера имах, че му смених четките.
Относно шестостена:
Разпитах в два сервиза за сега и цената на труд се върти около 100 лева.
На моя за около 2500 навити км нямам никакви проблеми.
В началото освен първоначалното обслужване съм сменил единствено
един маркуч на вакуума за 70 лв от Фолксваген.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
Е, късметлия си ;) Някой път така се получава, при мен УВИ ще трябва сам да си го сменя :)
kole7o написа:За 50лв ми го смениха във Варна , а майстора ми предлагаше и за 150-160лв да ми реши проблема със шестостена, но се оказа, че някой от предните собственици го е направилrundmcto написа:neo5 написа:Да колега и аз чух същите неща, евтина част със скъпоплатен монтаж. Аз също смятам да го сменям, че още не съм а направих близо 20 000 км. За тия 5 месеца откакто го взех пасата. Като го сменя ще споделя тука какво е станало. Твоя иначе някакви забележки има ли? Всмисъл нещо за смяна имаш ли, аз щото само проблем със стартера имах, че му смених четките.
Относно шестостена:
Разпитах в два сервиза за сега и цената на труд се върти около 100 лева.
На моя за около 2500 навити км нямам никакви проблеми.
В началото освен първоначалното обслужване съм сменил единствено
един маркуч на вакуума за 70 лв от Фолксваген.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Моят VW Passat B6 2.0 TDI 170HP
Сменяй, защото спира да върти изведнъж и после става мазало
neo5 написа:Е, късметлия си ;) Някой път така се получава, при мен УВИ ще трябва сам да си го сменя :)kole7o написа:За 50лв ми го смениха във Варна , а майстора ми предлагаше и за 150-160лв да ми реши проблема със шестостена, но се оказа, че някой от предните собственици го е направилrundmcto написа:neo5 написа:Да колега и аз чух същите неща, евтина част със скъпоплатен монтаж. Аз също смятам да го сменям, че още не съм а направих близо 20 000 км. За тия 5 месеца откакто го взех пасата. Като го сменя ще споделя тука какво е станало. Твоя иначе някакви забележки има ли? Всмисъл нещо за смяна имаш ли, аз щото само проблем със стартера имах, че му смених четките.
Относно шестостена:
Разпитах в два сервиза за сега и цената на труд се върти около 100 лева.
На моя за около 2500 навити км нямам никакви проблеми.
В началото освен първоначалното обслужване съм сменил единствено
един маркуч на вакуума за 70 лв от Фолксваген.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта