Наближава :arrow КАЛОЯНОВО (9-10 юни 2018 г.)

1988 VW Golf 2 GTI

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 114
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: 1988 VW Golf 2 GTI

Мнениеот mitko_belata » Вто 13 мар 2018 12:27


Имаш помпа във резервоара колега




misho_GTI
Мнения: 1937
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 2003 VW GOLF IV
Двигател: AUQ 180HP
Местоположение: София

Re: 1988 VW Golf 2 GTI

Мнениеот misho_GTI » Чет 15 мар 2018 0:29


Сега докато съм в командировка, работя дистанционно по колата. :mhihi Момчето при което седи колата, като няма какво да прави на работа се занимава по голфа.
Измил я е отвън и отдоло, огледал я е каза че от доло е много добре, никъде няма гнило и невижда някъде да е кърпена имала тук там дребни ръждички, и десният праг на 1 място е крив. Крайното гърне си е оригинално и е в отлично състояние, генерацията цялостно била много добре, само от меката връзка изпуска. Кантарът на задният мост е вързан с тел, няма жила за ръчната, това общо взето.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Очевидно задницата е доста вирната
Претполагам, че пружините са сменяни, та ще си търся оригинални. Иначе амортисьорите са добри - Билщайн и колата като цяло има доста добро поведение, раздавах и газ нагоре по завойте към Бистирца и си се държи стабилно по завоите.

Един приятел на моя приятел ми подари реле за бензиновата помпа + другите релета от бушониерата.

Изображение

Сложил е релето за помпата обаче помпата не върти дори и на стартер и на запален мотор, казах му кой бушон да провери и той е здрав, каза че има 2 отрязани кабела от бушоньерата отзад, та като се прибера ще я оправям.

Понеже помпата която взех от моргата, я взех с отрязана букса, та му казах да използва тази букса с два кабела и да подаде директно ток на помпата, да видим здрава ли е. Резултата - помпата работи, сипал е 2литра бензин в шише и е пуснал маркучите в него.
Завъртал колата в първият момент запалила и работи много добре има си празен ход, форсира се , бие прекъсвач, обаче след малко започнала да работи много зле, пуши отзад и загаснала. Отишъл отзад и от ауспуха капело чист бензин, а в шишето свършил бензина. Сипал нов и я запалил пак и щом усетил, че започва да работи лошо, спира тока на помпата и колата работи перфектно, като започне да работи малко по зле, подава за малко ток на помпата и пак работи префектно, така е поработила 10мин. Претполагаме, че проблемът е в регулатора за налягането, та като се прибера първо ще оправя инсталацията и сед това ще видиме какво е положението с регулатора. Ако някой знае нешо по този въп=рос - всякакви съвети ще бъдат полезни. Другото е че колата е запалила без подкачващата пмпа в резервоара.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта