От няколко дена съм собственик на Passat CC първа генерация. Все още не съм пипал нищо по нея, преди да я купя я прегледаха в официален сервиз и момчето каза, че просто няма никакъв проблем и колата е абсолютно в ред. Показаха ми сервизната история на компютъра, за тези 8 години на колкото е, е имала около 20 посещения в сервизи в Швейцария и е сменяно какво ли не, списъците бяха огромни което малко ме изненада. Даже при последното посещение, което е било преди 2 месеца са сменени всички масла и за сега съм решил, че няма да ги сменям пак а ще карам докато дойде време. Направи ми впечатление, че мотора на колата не е мит, но в същото време съвършено чист. Не знам дали ми се струва, но колата вътре в купето е супер тиха все едно карам електромобил и не се чува двигател. Може да ми се струва тиха защото досега съм карал само резачки, които така или иначе много бръмчат.
Единственото нещо, което ме притеснява е че постоянно ми мига лампата за ниско налягане в гумите. Замервах ги поне 4 пъти с различни уреди и всички са според указанията. Възможно ли е да е от гумите, които са Клебер и са от онези меките? Другото нещо е, че понякога/рядко аутохолда не се включва когато стартирам мотора и не мога да го включа чрез натискане на бутона. Общо взето колата има сериозно оборудване - завиващ биксенон / подгряване на предно стъкло/ подгряване и обдухване на всички седалки / дисктроник / лайн асист - което даже не знам какво точно е / място за хард диск в жабката което също не знам как се ползва сигурно има и неща които тепърва ще ги научавам.
Скромно Пасатче CC 3.6
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Честито! Само хубави моменти с новата кола пожелавам!!! :)
Със задържане на бутона за налягането не се ли калибрира и да приема сегашните стойности за правилни ?
Аутохолд-а е възможно да не се пуска заради проблем в някое от моторчетата на ръчната или бутона. Но това на диагностика си го казва.
Със задържане на бутона за налягането не се ли калибрира и да приема сегашните стойности за правилни ?
Аутохолд-а е възможно да не се пуска заради проблем в някое от моторчетата на ръчната или бутона. Но това на диагностика си го казва.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Честито! Ако нямаш бутон за калибриране на налягането има опция в подменютата на MFA дисплея.
- daka-93
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 0:06
- Автомобил: Татко Мобил
- Двигател: AWT
- Местоположение: В движение
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Честито колега много е добра
Колко струва удоволствието да ти изкарат реалните километри
Колко струва удоволствието да ти изкарат реалните километри
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Мерси за пожеланията, прегледа струва 136 лв но си струва всяка стотинка. Аз бях малко по-нагъл и отидох направо на компютъра да разглеждам какво пише :) общо взето виждаш абсолютно подробно, коя част в кой сервиз и от кого е подменена. Аз поисках разпечатка, но ми отказаха обаче със сигурност щеше да има 20 страници. Общо взето от там може да видиш колата дали е имала удари, дали стъклата на колата са оригинални дали е обслужвана редовно, кога предстои обслужване на мотора и.т.н. Това което не бях забелязал е пребоядисване в долната част на задната врата, но пича веднага с това започна и ме информира, че е имало някаква козметична интервенция. Прегледа траеше около час, колата нямаше номера но въпреки това са я изкарали и са и завъртяли един кръг.
Последна промяна от IvanMan на Пет 04 май 2018 19:41, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- crank1968
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Честито, колега!
На колко км е колата?
На колко км е колата?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
AutoHold - работи само когато е сложен колана на водача....
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Правилно, че AutoHold работи само на сложен колан. Имам бутон за ниското налягане в гумите но като го натисна ми изписва. че налягането е твърде ниско а чрез задържане нищо не става само се чува единичен звуков сигнал.
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
при обикновения пассат този бутон не е точно за ниско налягане, а за промяна в налягането на някоя от гумите. Смисъл ти го зануляваш в един момент и после ако има промяна в оборотите, които колелото прави, лампата сигнализира.
Няма датчик на вентилите, който да пищи при ниско налягане.
Предполагам твоята TMPS система е такава. За да занулиш, трябва да спреш на място и да натиснеш продължително бутона, или да влезеш в менюто на MFD, където да STORE-неш новите параметри.
Няма датчик на вентилите, който да пищи при ниско налягане.
Предполагам твоята TMPS система е такава. За да занулиш, трябва да спреш на място и да натиснеш продължително бутона, или да влезеш в менюто на MFD, където да STORE-неш новите параметри.
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Някой знае ли за какво служи модула в жабката, който се отваря чрез издърпване надолу. Има два кабела - единия е старата (широка) букса на iphone, към другия може да се включи флашка но не я разчита. Пробвах всякакъв тип фоматиране но изглежда има някакво друго ограничение. Единствения начин по който успях да прехвърля музика на хард диска беше с една много стара 2gb SD карта. В интернет четох, че се правило някакъв софтуерен ъпдейт и започвало да чете всичко.
Re: Скромно Пасатче CC 3.6
Здравейте. Карам същия модел повече от четири години. Това е една от най-здравите коли, които съм имал. Ако лампата за налягане на гумите мига след стартиране на автомобила, значи е заминала батерията на един от четирите датчика на винтилите на гумите. Можете да замените датчика с китайски за около 400лв бройката при сервиза Дуневи. Аз свалих моите и ги подмених с обикновенни. Лампата загасна. Ако лампата просто свети при стартиране на автомобила значи налягането в гумите е различно правите го еднакво на четирите, палите автомобила и докато е на място задържате бутона на tpms около 20 секунди докато лампата загасне. Копчето за autohold държа винаги загасено. Тази функция се използва само при голям наклон ако се наложи да потеглите без колата да тръгне леко назад. Няма смисъл да се товари електронната спирачка постоянно. Знам, че е пластмасова и след време сдава багажа а ремонта е четирицифрен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта