Искам да ви запозная с моят проект, а именно поло 1.8 турбо.
Започна сес едно чудене какво, да направя за да тръгне, и стигнах до варианта 1.8турбо, без значение дали ще стане отидох и купих мотор от голф 4, който се оказа в много добро състояние. И така една вечер свалих мотора и се започна много голяма мъка, докато успея да позиционорам мотора, както трябва. Но уви след 30 качване и сваляне на мотора успях да го позиционирам правилно.
Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
- Прикачени файлове
-
- FB_IMG_1526325346697.jpg (36.66 KиБ) Видяна 3465 пъти
-
- FB_IMG_1526325351045.jpg (46.88 KиБ) Видяна 3465 пъти
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Малко снимки:
Вече сам седи:
Наложи се скъсяване на колектора:
Вече сам седи:
Наложи се скъсяване на колектора:
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Малко гарнитурки, семеринги, обслужване и боядисване:
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Монтиране на стабилизираща щанга, понеже нямаше оригинално, и разбирасе койолвъри KW:
Малко генерацийка на 63мм, защото е с турбо K03S:
Малко генерацийка на 63мм, защото е с турбо K03S:
Последна промяна от sashosod123 на Пон 14 май 2018 21:51, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Разпънка на предния мост, че ще става лудница:
По големи спирачки с апарати на 54мм за да спираме, на вече са малки по натам ъпгреид:
Джанти 16 цола с гуму syrin race1 195/45/16:
По големи спирачки с апарати на 54мм за да спираме, на вече са малки по натам ъпгреид:
Джанти 16 цола с гуму syrin race1 195/45/16:
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Малко доработки и вътре де:
И тук падна доста играчка за да изграждам и преправям тази конзола, но стана:
Разбирасе с 2din:
Проекта има още доста работа, сега се подготвя за пребоядисване. Но трябва да се монтират дискове отзад, и доста други неща. Колата я карам вече 3 месеца, имаше доста проблеми с карета и полуоски, защото е с кутия от голф. Но след смяна на шенхели с носачи от ибиза успях да поставя и по големи полуоски, като лявата е от биитъл с малко преправяне, дясната е от поло 6н2 1.4tdi с вътрешни карета от 1.8т голф и външни от ибиза 1.9тди 110коня. Имах доста проблеми и с посъавяне на маската и водния радиатор, но след доста преправяне, всичко застана перфектно. Следващия проблем е със педалиерата, мойто поло е с жило на съединител, а мотора е с помпи, като след доата преправяне включително и на бушониерата вътре, успях да сложа педал на съединителя от голф. За моторната инсталация няма да говоря докато я подкарам, а имах проблем и с имобилайзера. След отсраняване на всички проблеми направихме и софтуер, като дигнахме налягането на 1.2бар и всичко стана много боксуване. И ако трябваше сега да го почна този проект нямаше да се захвана.
И тук падна доста играчка за да изграждам и преправям тази конзола, но стана:
Разбирасе с 2din:
Проекта има още доста работа, сега се подготвя за пребоядисване. Но трябва да се монтират дискове отзад, и доста други неща. Колата я карам вече 3 месеца, имаше доста проблеми с карета и полуоски, защото е с кутия от голф. Но след смяна на шенхели с носачи от ибиза успях да поставя и по големи полуоски, като лявата е от биитъл с малко преправяне, дясната е от поло 6н2 1.4tdi с вътрешни карета от 1.8т голф и външни от ибиза 1.9тди 110коня. Имах доста проблеми и с посъавяне на маската и водния радиатор, но след доста преправяне, всичко застана перфектно. Следващия проблем е със педалиерата, мойто поло е с жило на съединител, а мотора е с помпи, като след доата преправяне включително и на бушониерата вътре, успях да сложа педал на съединителя от голф. За моторната инсталация няма да говоря докато я подкарам, а имах проблем и с имобилайзера. След отсраняване на всички проблеми направихме и софтуер, като дигнахме налягането на 1.2бар и всичко стана много боксуване. И ако трябваше сега да го почна този проект нямаше да се захвана.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Записвам се да следя темата с интерес :)
Браво за направеното до момента с много старание колега :)
Браво за направеното до момента с много старание колега :)
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Как минаваш ГТП с този модифициран автомобил?
- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Изглежда доста добре. Какво време даде на Калояново?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
На Калояново с доста проблеми със спирачките, дадох време от 1.19, засега мисля, че е добре.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Страхотен проект!
Как се държи буста на турбото? Налидува ли въобще на това леко купе?
Тия доработки на педалите от къде са, и как се монтират?
Как се държи буста на турбото? Налидува ли въобще на това леко купе?
Тия доработки на педалите от къде са, и как се монтират?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6н1 1.0 - > 1.8 турбо
Колега нямам проблеми с буста, колата е със софтуер и се държи много добре.
Качвам още малко доработки, дребни:
И след две седмици, я вкарвам за цялостно пребоядисване.
Тази седмица предстой монтиране на задни дискове.
Колата се кара така вече 5 месеца и близо 4000км, с няколко проблеми по карета, но вече всичко е точно.
Качвам още малко доработки, дребни:
И след две седмици, я вкарвам за цялостно пребоядисване.
Тази седмица предстой монтиране на задни дискове.
Колата се кара така вече 5 месеца и близо 4000км, с няколко проблеми по карета, но вече всичко е точно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта