VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
- stefan4o
- Мнения: 19133
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Можеш да потърсиш инфо от нета, кое и как да тестваш, за да оправиш проблем, от който произлиза високият разход. При тези коли не е толкова сложно. Защо си снимал километража?
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2017 23:32
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: 1 3 nz
- Местоположение: Габрово
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Колега и моя голф е 1.3 пълна инжекция и в града с настъпване и с 15ки джанти ми дава 8,5/100 бензин няма газ,но много зависи къде зареждаш.Като му смених бензиновия филтър имаше голяма разлика,а имах проблем с ламбда сондата понеже тя е на катализатора ако имаш такъв,а аз го махнах и без нея изобщо не беше добре не работеше както трябва,не държеше обороти,гаснеше,гори много 11 някъде може и повече.Успях да си намеря друга сонда заварихме я на генерацията и се оправи.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Никола.Б написа:Колега и моя голф е 1.3 пълна инжекция и в града с настъпване и с 15ки джанти ми дава 8,5/100 бензин няма газ,но много зависи къде зареждаш.Като му смених бензиновия филтър имаше голяма разлика,а имах проблем с ламбда сондата понеже тя е на катализатора ако имаш такъв,а аз го махнах и без нея изобщо не беше добре не работеше както трябва,не държеше обороти,гаснеше,гори много 11 някъде може и повече.Успях да си намеря друга сонда заварихме я на генерацията и се оправи.
Изчисти си дюзите и мисля, че ще има положителен ефект. Моят голф само студен палеше без проблем, а като загрееше нямаше палене на бензин. След като изчистих дюзите започна да пали перфектно и да държи обороти.
Чистенето можеш да го направиш сам. Мога да ти кажа как на Л.С.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Може да му кажеш и тук, нали сме за взаимопомоШ
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Spas написа:Може да му кажеш и тук, нали сме за взаимопомоШ
Аз по социалния начин го играя Спринцовка 4мл, която натиквам в горната част на дюзата, спрей за почистване на спирачки и ток от акумулатора, ама не постоянен, а като прекъсвач. Пръскаш със спрея в спринцовката и действаш. Разликата е огромна.
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Здравейте, колеги.
Доста, малки и не толкова, неща му се случиха на Белият Гошо през последния месец, но не съм имал много време да пиша.
Така да започна с козметичните работи. Направих следните почиствания:
- едно малко повърхностно измиване на двигателя и отсека му плюс почистване и пастиране на пластмасите по външната част на купето
Преди:
След:
- смяна на волана и детайлизиране на почистен интериор и обработване на всички повърхности със съответните химии и нови пластмасови детайли по корите:
- още едно почистване на джантите
Успях да се сдобия с Haynes Service and Repair manual:
Доста, малки и не толкова, неща му се случиха на Белият Гошо през последния месец, но не съм имал много време да пиша.
Така да започна с козметичните работи. Направих следните почиствания:
- едно малко повърхностно измиване на двигателя и отсека му плюс почистване и пастиране на пластмасите по външната част на купето
Преди:
След:
- смяна на волана и детайлизиране на почистен интериор и обработване на всички повърхности със съответните химии и нови пластмасови детайли по корите:
- още едно почистване на джантите
Успях да се сдобия с Haynes Service and Repair manual:
Последна промяна от B0z4P0w3r на Пон 01 окт 2018 8:33, променено общо 1 път.
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Още малко снимки от почистването на интериора и смяната на волана:
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Още снимки от интериора:
Сортирах всички части, с които разполагам (не съвсем не са само толкова...) :
Сортирах всички части, с които разполагам (не съвсем не са само толкова...) :
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Освен това колата преживя и още едно пълно разглобяване на интериора, защото чака да ѝ се ремонтира единствената сериозна ръжда, тази на пода:
Та сега Белия Гошо така си стои: без интериор и само с една седалка - шофьорската.
С две думи: работата кипи.
За капак, колата се сдоби с нова изпускателна система от колектора назад, а аз срещнах 2тия си Голф 2, тоя път GTI в почти реставрирано състояние. Тази кола ще Ви я покажа скоро.
Между другото, ако някой го интересува намерил съм някои редки части, но нови. Например пластмаските за монтаж на седалките:
http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0-audi-seat-volkswagen-kb-108kit
Контактен ключ:
http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87-audi-volkswagen
Топка за скоростен лост с 4 скорости (тези имат и с 5):
http://www.dbk-dimitrov.com/%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%82-volkswagen-golf-jetta-passat-polo
Та сега Белия Гошо така си стои: без интериор и само с една седалка - шофьорската.
С две думи: работата кипи.
За капак, колата се сдоби с нова изпускателна система от колектора назад, а аз срещнах 2тия си Голф 2, тоя път GTI в почти реставрирано състояние. Тази кола ще Ви я покажа скоро.
Между другото, ако някой го интересува намерил съм някои редки части, но нови. Например пластмаските за монтаж на седалките:
http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0-audi-seat-volkswagen-kb-108kit
Контактен ключ:
http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87-audi-volkswagen
Топка за скоростен лост с 4 скорости (тези имат и с 5):
http://www.dbk-dimitrov.com/%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%82-volkswagen-golf-jetta-passat-polo
Re: VW Golf MK II 1.3i NZ (Daily Driver)
Здравейте, малко се забавиха нещата по този проект, но скоро ще имам още прогрес.
В момента търся добри тенекеджии, да ми оправят пода.
В момента търся добри тенекеджии, да ми оправят пода.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта