Честито колега!!!Аз преди Golf alltrack, имах Golf 7 1.4 tsi и му навъртях 80 к. Моторът беше супер, никакви проблеми. Моля те разкажи малко за него като му навъртих някакви км.
Поздрави!
Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
Здравете ! Аз обмислям покупка на такъв автомобил с 1.5 TSI и 7DSG. Любопитно ми е дали сте я карали на дълъг път и какъв разход дава и с каква скорост. Също така как бихте сравнили комфорт/шумоизолация в сравнение с BMW-то ви ? Благодаря :)
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
Има ли проблеми с потеглянето на студен двигател? Форумите са пълни с оплаквания от 1.5 ево двигателя (150кс) с ръчни скорости.
Описват го като кенгуру ефект при потегляне като единствения вариант да тръгнеш нормално е да вдигаш над 2000 оборота. ДСГ маскирал проблема с липсата на мощност при потегляне, но четох оплаквания, че и там се усещало като застуди.
Описват го като кенгуру ефект при потегляне като единствения вариант да тръгнеш нормално е да вдигаш над 2000 оборота. ДСГ маскирал проблема с липсата на мощност при потегляне, но четох оплаквания, че и там се усещало като застуди.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
Aз нямам никакви, потегля си съвсем нормално.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
Spas написа:Aз нямам никакви, потегля си съвсем нормално.
ти не си критерии
направи ми впечатление че като натиснеш съединителя колата сама вдига празния ход на 1100 оборота, вероятно за да не се налага да даваш газ при маневриране и плавно тръгване
- slavi tsvetkov
- Мнения: 933
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2020 VW GOLF TSI GTI PP 245
- Двигател: 2020
- Местоположение: London
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
nii написа:Spas написа:Aз нямам никакви, потегля си съвсем нормално.
ти не си критерии
направи ми впечатление че като натиснеш съединителя колата сама вдига празния ход на 1100 оборота, вероятно за да не се налага да даваш газ при маневриране и плавно тръгване
не съм го забелязвал това при моя. После ще проверя за по- сигурно
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
slavi tsvetkov написа:не съм го забелязвал това при моя. После ще проверя за по- сигурно
Ти на ГТИ-то ли ще гледаш?
Щот тва го забелязах на 1.5ТСИ и на 2.0ТДИ (2016г октавия) на жената
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2018 10:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
dzrasd написа:Здравете ! Аз обмислям покупка на такъв автомобил с 1.5 TSI и 7DSG. Любопитно ми е дали сте я карали на дълъг път и какъв разход дава и с каква скорост. Също така как бихте сравнили комфорт/шумоизолация в сравнение с BMW-то ви ? Благодаря :)
Здрасти, да, карал съм я извънградско - около 1500 км. Разходът при 130 км/ч е под 6л, но ми прави впечатление, че се намалява с времето. Най-вероятно моторът се "разработва".
Градско в момента е около 8.5 л/100 км. , а беше около 10 преди 1 месец.
БМВ-то е със сигурност по-обезшумено, но това е нормално - нова 3-та серия струва 2 пъти повече от Голф. Окачването също е "по-плътно".
Ако сравниш Голф-а с подобен клас автомобил, мисля, че е по-тих. Скоро карах Октавия Скаут 2017 г. и моят Голф е по-обезшумен (може да идва и от гумите, които при мен са 16-ки, при Октавията - 17).
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2018 10:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
int_27h написа:Има ли проблеми с потеглянето на студен двигател? Форумите са пълни с оплаквания от 1.5 ево двигателя (150кс) с ръчни скорости.
Описват го като кенгуру ефект при потегляне като единствения вариант да тръгнеш нормално е да вдигаш над 2000 оборота. ДСГ маскирал проблема с липсата на мощност при потегляне, но четох оплаквания, че и там се усещало като застуди.
Привет,
Не съм забелязал нищо такова - тръгва нормално, на много ниски обороти. Дори на снега не подавам газ, за да не превърта гуми уи се справя много добре.
- slavi tsvetkov
- Мнения: 933
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2020 VW GOLF TSI GTI PP 245
- Двигател: 2020
- Местоположение: London
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
nii написа:slavi tsvetkov написа:не съм го забелязвал това при моя. После ще проверя за по- сигурно
Ти на ГТИ-то ли ще гледаш?
Щот тва го забелязах на 1.5ТСИ и на 2.0ТДИ (2016г октавия) на жената
Да. Няма такава екстричка
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
alex.mitev написа:dzrasd написа:Здравете ! Аз обмислям покупка на такъв автомобил с 1.5 TSI и 7DSG. Любопитно ми е дали сте я карали на дълъг път и какъв разход дава и с каква скорост. Също така как бихте сравнили комфорт/шумоизолация в сравнение с BMW-то ви ? Благодаря :)
Здрасти, да, карал съм я извънградско - около 1500 км. Разходът при 130 км/ч е под 6л, но ми прави впечатление, че се намалява с времето. Най-вероятно моторът се "разработва".
Градско в момента е около 8.5 л/100 км. , а беше около 10 преди 1 месец.
БМВ-то е със сигурност по-обезшумено, но това е нормално - нова 3-та серия струва 2 пъти повече от Голф. Окачването също е "по-плътно".
Ако сравниш Голф-а с подобен клас автомобил, мисля, че е по-тих. Скоро карах Октавия Скаут 2017 г. и моят Голф е по-обезшумен (може да идва и от гумите, които при мен са 16-ки, при Октавията - 17).
Това малко ме притесни... Основната причина да избера Голф е уж комфортната возия и обезшумеността... Из чуждите форуми четох, че с по-големи гуми Голф-а е доста шумен, но ти си с 16ки и би трябвало да е най-тих, а се оказва, че е по-шумен от BMW e90, което по моите критерии не е особено тиха кола, нито пък комфортна.
И още нещо забравих. Добре ли работи Light Assist-a и като цяло добре ли се вижда с халогените на Голф ? В момента съм с ксенон, дълги рядко ползвам, и ми е "страх" да мина на халогени и нищо да не вижда. Този Light Assist ме успокоява (ако работи добре), да си карам само на дълги.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
В този клас е така. По-широките гуми се чуват.
ПС: Зависи все пак и от производителя де, Gulia не е по-тиха или по-комфортна от ГТИ-а ми. Докато Ф30 е доста по-добре.
ПС: Зависи все пак и от производителя де, Gulia не е по-тиха или по-комфортна от ГТИ-а ми. Докато Ф30 е доста по-добре.
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2018 10:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
dzrasd написа:alex.mitev написа:dzrasd написа:Здравете ! Аз обмислям покупка на такъв автомобил с 1.5 TSI и 7DSG. Любопитно ми е дали сте я карали на дълъг път и какъв разход дава и с каква скорост. Също така как бихте сравнили комфорт/шумоизолация в сравнение с BMW-то ви ? Благодаря :)
Здрасти, да, карал съм я извънградско - около 1500 км. Разходът при 130 км/ч е под 6л, но ми прави впечатление, че се намалява с времето. Най-вероятно моторът се "разработва".
Градско в момента е около 8.5 л/100 км. , а беше около 10 преди 1 месец.
БМВ-то е със сигурност по-обезшумено, но това е нормално - нова 3-та серия струва 2 пъти повече от Голф. Окачването също е "по-плътно".
Ако сравниш Голф-а с подобен клас автомобил, мисля, че е по-тих. Скоро карах Октавия Скаут 2017 г. и моят Голф е по-обезшумен (може да идва и от гумите, които при мен са 16-ки, при Октавията - 17).
Това малко ме притесни... Основната причина да избера Голф е уж комфортната возия и обезшумеността... Из чуждите форуми четох, че с по-големи гуми Голф-а е доста шумен, но ти си с 16ки и би трябвало да е най-тих, а се оказва, че е по-шумен от BMW e90, което по моите критерии не е особено тиха кола, нито пък комфортна.
И още нещо забравих. Добре ли работи Light Assist-a и като цяло добре ли се вижда с халогените на Голф ? В момента съм с ксенон, дълги рядко ползвам, и ми е "страх" да мина на халогени и нищо да не вижда. Този Light Assist ме успокоява (ако работи добре), да си карам само на дълги.
Моят съвет е да отидеш и да покараш Golf-a на тест драйв. Изкарай го на павета, но също и на околовръстното, за да може малко по-висока скорост. Категорично комфорта на Е90 е по-добър (Е90 също е с 16 цолови джанти).
За Light assist-a не мога да ти дам информирано мнение... не съм го използвал достатъчно. Карам си на къси, но да не се лъжем - ксенона свети по-добре:) Нещат се свеждат до това да имаш реалистични очаквания.
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
Разбира се. Аз го правих това вече, и ми се стори много комфортно и тихо. Но го има и психологическия момент, когато човек се е навил да прави нещо, вижда му само хубавите страни и игнорира лошите (confirmation bias). За това е важно да се иска 3то мнение за подобни неща :)
Последна промяна от radotom на Пон 10 дек 2018 18:03, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Re: Моят VW Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG
Колеги, вече и аз съм собственик на Golf 7.5 1.5 TSI EVO DSG ! Колата като екстри е същата като на колегата. На линия съм да давам и моето мнение, ако има интересуващи се :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта