Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот vucata » Вто 18 дек 2018 14:12


Ще пробвам и това. Благодаря




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот vucata » Нед 23 дек 2018 11:48


Четох вчера една стара тема за 1.6 моторите. Та в нея доста хора са почиствали дросела на AFT без адаптация след това....


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот vucata » Нед 23 дек 2018 15:34


Ъпдейт. Свалих всичко по картерната вентилация, дросела, дебитомера. Изхабих един голям флакон wd-40, напръсках дебитомера с контактен спрей. Минах всички снадки на картерната вентилация с течно лепило и поялник. Вкарах и една тръба за парно вътре в маркучите, както го е направил колегата yoan4o. Благодаря ти за насоките Йоанчо! Всичко което съм разкачал е било на свален акумулатор. Събрах цирка по обратен ред, стартирах двигателя. Работи на място на бензин 20мин. Направих тест драйв. Не мога да си позная колата! Прекъсването и забиването на бензин изчезна! Колата върви като полудяла! Считам драмата ми за приключена да се надявам хахаха. Сега започвам в набиването на пари в окачване, спирачки и джанти. Весели празници на всички!


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот vucata » Нед 06 яну 2019 13:21


За много години пичове! Все още нямам проблеми с колата, след като разкачих цирка под капака. Сега обаче парното ми намаля драстично хахахаххаа..... Ще чакам да се оправи малко времето и ще започна да разглобявам. През духалките хвърчи яко изолация от клапите, но мисля и радиаторчето да сменя, тъй като след протичането на тройника на блока, такава ръжда и гадости излязоха от охладителната система, че си представям какво е и радиаторчето. Сега въпроса е следния. Имам климатик. Трябва ли да източа фреона преди разглобяване, щото ще изкарам цялата кутия от колата?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот Bai Sando » Нед 06 яну 2019 13:55


Ще трябва,и аз не се навивам да оправя моето,понеже трябва да точа фреона и ме мързи.Но тази зима вече не останаха дунапрени да летят и парното взе да става все по слабо,а духа от всякъде.
Щом си имал много ръжда,сменяй радиаторчето,но гледай да е нещо по добро,че евтините не топлят много.Или втора ръка валео което е с чисти вход и изход(карано с антифриз).


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 06 яну 2019 14:14


Момчета,ако кутията е като при Пасат В4 не се точи фреона.
Сменях на моя Пасат.


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот Ник никишето » Нед 06 яну 2019 15:03


Ако е заводски климатика може да се демонтира без да се източва фреона ( но е по удачно да се свали цялото с изпарител хем да се направи профилактика да се сменят О пръстените на ТРВ-то и изчисти от боклука ) . Други варят се чупи едната щипка понеже няма достъп за нея , клапите ги рециклирам като оригинални стават перфектни с спрей лепило за над 120 градуса и плат за таван който е с донапрен и плат
Прикачени файлове
IMG_20190106_145753.jpg
IMG_20190106_145730.jpg


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот muns61 » Нед 06 яну 2019 18:33


Kлапите се облепват най-добре с депрон.


Потребителски аватар
geleznia1
Мнения: 304
Регистриран на: Съб 15 ное 2014 16:42
Автомобил: golf 4
Двигател: 1.6 SR 98
Местоположение: Плевен

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот geleznia1 » Нед 06 яну 2019 18:50


Извинявам се че ще използвам темата на колегата ,та на въпроса -къде в гр. Плевен облепват тези клапи че много дунапрен хвърчи? Благодаря предварително на отзовалите се.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот vucata » Пон 07 яну 2019 18:12


Всичко е оригинал по колата. Ще видя на място как ще е, но наистина мисля да сваля всичко, хем ще измия цялата кутия и въздуховоди. Радиаторче мисля Мейле да взема, 3 съм сменял и знам, че са ок и няма грижи с тях след монтажа. Ще си ги облепя клапите както си е било оригинал всичките. Мерси за отговорите. :beer
Към колегата с горното мнение.
Не знам за майстор, но ти препоръчвам да си го направиш сам....Има цяла тема много подробна как се сваля и слага всичко.


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот Ник никишето » Пон 07 яну 2019 22:29


За съжаление най скапаната кола за този ремонт е мк 3 със или без климатик си е проклета . На почти всякакви коли съм правил този ремонт но на голф 3ка и Рено клио 1 и фейсА никога повече няма да се хвана дори за двойна цена . Тук сме фенове и ентусиасти че си го правим за нас си но не за всеки сам да си го прави .


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот muns61 » Пон 07 яну 2019 22:57


Ако е без клима, става без много разглобяване.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот Krasi » Съб 30 мар 2019 11:46


Колеги, понеже съм намислил и аз да се подменя маркучите за картерната вентилация с тръби за парно, си мисля дали да ги свързвам пак към смукателния колектор, или да ги оставя просто да се проветряват в атмосферата, като съответно запуша отвора на смукателния колектор. Предполагам, тъй като мотора не е първа младост, така ще е по добре за дросела да не влизат мизерии там. Може ли някакъв коментар от Ваша страна относно тази идея?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот stefan4o » Съб 30 мар 2019 12:30


Ако те кефи идеята да дишаш акитата на колата си - защо не? Не виждам смисъл да се вардят 20-годишни барутници за сметка на нашето здраве.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft

Мнениеот Krasi » Нед 31 мар 2019 14:30


Да, не се бях замислил за това и благодаря за мнението! А освен скоби, парчета маркуч и тръба за парно ползва ли се нещо специфично - някакво лепило за самите снадки или каквото и да е друго?



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта