Пак съм в играта.
Понеже ми трябва 2ра кола за зимата, реших отново да се доверя на VW. Гледах няколко коли от обяви в сайтовете, но нещо не ми допаднаха и като коли, и като цени. Та набелязах този Голф. Хареса ми като цяло, има външни забележки, но технически поне е изправна, а в случая това е най-важното нещо.
В общи линии има за смяна средно гърне и евентуално бензиновите дюзи да се минат на един ултразвук. Е не е бегачка, искаше ми се 2.0 115 коня поне, но няма как. И това ще ми върши работа според мен
Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Някой има ли идея от къде да поръчам маркучите за картерната вентилация?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
По-евтино и лесно е да си ги направиш.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Този тройник от къде го изнамери
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
В магазин за газово оборудване, тройник за вода.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Така и предположих. Благодаря за съвета. Сега другото нещо, което много ме дразни. На място при ляв или десен пука жестоко предницата. Сменени са тампоните на макферсона, и други неща по окачването. Не мърда колата, в движение в дупки, легнали полицаи и леки неравности, няма абсолютно никакви звуци или признаци за износена част по окачването. Единствено това пукане при маневриране на паркинга. Не е карета 100%, защото изпуква веднъж и спира, знам какъв е звука на заминало каре. Другия дефект е шофьорския прозорец, но ще го свалям събота и неделя да го видя. Стария собственик ми каза, че е заминала ролката на която се навива жилото при самата машинка. Та ще видя дали е точно това, или има и още, защото с колегата Slaveikov си коренспондираме и според него, може да е заминало още нещо.
И още един проблем. Колата на бензин е спъната, леко прекъсваща. Сменени са бобина, кабели и свещи с нови и хубави. Но промяна няма. На газ върви добре, набира добре, но аз усещам при 120км/ч, че като се опиташ да поддържаш тази скорост, колата леко се лашка. Все едно се пуска и спира горивото за стотна от секундата. Иначе си набира добре и разхода е ок. Та колата е с ГИ ланди от 2011г. Човека каза, че майсторите са сменили и ламбда сондата, и вече е останала само рейката с дюзите(бензиновите) да се минели на ултразвук. Та някъде в София мога ли да ги закарам да ги видят, плюс една настройка на ГИ-то? Това е за сега. Всичко останало е наред. Климатика работи страхотно, дискове и накладки плюс задни барабанни накладки са сменени, жила на ръчната, ангренаж плюс всички останали ремъци и ролки, плюс масло и филтри преди няма 15000км.
За сега ще си я оставя стокова от към визия, с изключение на една реплика на Липщад, която виждам на промоция за 260лв- нови! След зимата окачване задължително, мотора няма да го пипам, защото ми трябва икономична кола за градско и рядко извънградско.
И още един проблем. Колата на бензин е спъната, леко прекъсваща. Сменени са бобина, кабели и свещи с нови и хубави. Но промяна няма. На газ върви добре, набира добре, но аз усещам при 120км/ч, че като се опиташ да поддържаш тази скорост, колата леко се лашка. Все едно се пуска и спира горивото за стотна от секундата. Иначе си набира добре и разхода е ок. Та колата е с ГИ ланди от 2011г. Човека каза, че майсторите са сменили и ламбда сондата, и вече е останала само рейката с дюзите(бензиновите) да се минели на ултразвук. Та някъде в София мога ли да ги закарам да ги видят, плюс една настройка на ГИ-то? Това е за сега. Всичко останало е наред. Климатика работи страхотно, дискове и накладки плюс задни барабанни накладки са сменени, жила на ръчната, ангренаж плюс всички останали ремъци и ролки, плюс масло и филтри преди няма 15000км.
За сега ще си я оставя стокова от към визия, с изключение на една реплика на Липщад, която виждам на промоция за 260лв- нови! След зимата окачване задължително, мотора няма да го пипам, защото ми трябва икономична кола за градско и рядко извънградско.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
За пукането виж кормилен накрайник външен. При мен след два монтажа и демонтажа спря да пука.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Колата развива ли над 5000 оборота на място или набива прекъсвач?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
И от шарнири има пукане, нищо притеснително.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
slaveiko67 написа:Колата развива ли над 5000 оборота на място или набива прекъсвач?
Реже се и на 2те горива до 6000 почти
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Ако не подминава 6000, не е наред.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Не ги минава 6000 оборота.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
vucata написа:Не ги минава 6000 оборота.
А трябва и може...Причината може да е в делкото и по-точно в хол-датчика в него/не подава импулс към компа/ и колата влиза в лек авариен режим.Доколкото аз знам и съм патил,делкото трябва да е Саджем и никакво друго.Колата ще пали и работи и с Бош-делко.Но хол-дачика праща 4 импулса вместо един за един оборот на оста на делкото и на компа му идват малко в повече...резултата е авариен режим на работа и колата набива прекъсвачна 5-5500об. вместо на 7000,като съответно влошава и динамиката на мотора,доколкото я има въобще.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
После ще откача датчика на температурата от тройника. Ако няма промяна ще търся събота и неделя нещо нередно в делкото. Всичко останало е чисто ново, кабели и свещи, капачка с палец, плюс бобина. То друго не остава....
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Отново в играта. VW Golf mk3 1.6 aft
Като пробваш със свалянето на буксата на датчика за температурата,пробвай и да свалиш буксата на делкото...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта