Вкарай уредите в касетника,ако толкова държиш на него,можеш да побереш 3 уреда на мястото на средните духалки в таблото.
Виждал съм така направени и не стоят лошо.
1990 VW Golf GTI 8v PB
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
В немското ебай има направени поставки дето са вместо касетника мисля че от метал Бонд и въображение си го сътворил д-р варят е прежавш една 50ка и ти идва за седмица
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Да следя ги и в ибей, цените са безумни и то за неща които не са годни за употреба без допълнителен ремонт.
Не държа толкова на тази система, че идва доста скъпо да намеря и говорители и гама сиди. A ако не използвам оригинален касетофон, със афтърмаркет говорители, мога да си направя доста добре звучаща система, но колата няма да е ежедневка и последното което ми трябва в нея е музика.
Ето тази система се продаваше преди известно време в ибей на цената около 1000евро, сега незнам дали я има още обявата:
Намерих си два броя гама 3, първата е разкодирана и работи на радио, но липсва механиката за касетката и панела е спукан, втората е кодирана и нямам код за нея има си всичко и здрав панел, и успях да сглобя от двете един, но имам проблем с лентовия кабел на панела, прекъсва и ще се оглеждам за нов.
Снимка и на огледалата, за дясното си търся стъкло с подгрев, имам един вариант за сега но не е 100% сигурен.
За уредите съм прегледал всички варианти, и най много ми харесва на мястото на пепелника, и накрая може би ще прежаля едното барче
За дигитален километраж също се оглеждам, готов съм да дам някаква цифра, но дотук офертите от 1000лв не ме устройват...
Не държа толкова на тази система, че идва доста скъпо да намеря и говорители и гама сиди. A ако не използвам оригинален касетофон, със афтърмаркет говорители, мога да си направя доста добре звучаща система, но колата няма да е ежедневка и последното което ми трябва в нея е музика.
Ето тази система се продаваше преди известно време в ибей на цената около 1000евро, сега незнам дали я има още обявата:
Намерих си два броя гама 3, първата е разкодирана и работи на радио, но липсва механиката за касетката и панела е спукан, втората е кодирана и нямам код за нея има си всичко и здрав панел, и успях да сглобя от двете един, но имам проблем с лентовия кабел на панела, прекъсва и ще се оглеждам за нов.
Снимка и на огледалата, за дясното си търся стъкло с подгрев, имам един вариант за сега но не е 100% сигурен.
За уредите съм прегледал всички варианти, и най много ми харесва на мястото на пепелника, и накрая може би ще прежаля едното барче
За дигитален километраж също се оглеждам, готов съм да дам някаква цифра, но дотук офертите от 1000лв не ме устройват...
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Преди 2 години след разговор по телефона с познат в автротрейд Варна, за 10мин ми пратиха код за гама 4. Не мисля, че ще е нещо сериозно, дори и да трябва да си платиш.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
kazakstaneca написа:..
Ще проверя на първо време дали нямам някоя връзка там, вариантът е доста добър!
В твоята тема видях как си монтирал уредите, и това е варианта който най ми харесва.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Аз скоро си купих дигитален км прежалих една неприлична сума . Аз си набавим всички колони без тези на вратите който са най важни !
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Работата по колата върви доста бавно но има известен напредък.
Най-важното нещо което трябваше да се направи бяха леко загнилите места около точките за повдигане в предната част, както и да се огледа цялостното сстояние на купето за ръжди по основните места като прагове вежди и под.
Декоративните прагове и вежди бяха изцяло премахнати, салонът беше изваден, свалих мокет изолацията под мокета - която беше в лошо състояние, свалих таблото понеже имаше забележки и беше със счупен захват както и цялата инсталация зад него.
Цялостното състояние се оказа доста удевлетворяващо за мен, имаше дребни ръжди в начален стадии по ръба на веждите, всички те бяха обработени с вюрт и епоксиден грунд. По пода нямаше дупки а където беше пропукан заводския битум се постарах да го изчистя до здраво и последва същата обработка.
Закарах я на маистор за да оправи загнилото и това е крайният резултат, който на мен ми харесва:
Напълнени от вътрешната страна
Тапите за достъп след това бяха залепени отново със силикон и напръскани с боди както и местата на които беше премахнат заводския битум.
Това е и цялостно състояние отвътре:
Таблото беше заменено с друго кожено в почти перфектно състояние, заедно с него смених и радиаторче на парно, облепих клапите на парното, както и бандажирах инсталацията която върви по таблото:
Най-важното нещо което трябваше да се направи бяха леко загнилите места около точките за повдигане в предната част, както и да се огледа цялостното сстояние на купето за ръжди по основните места като прагове вежди и под.
Декоративните прагове и вежди бяха изцяло премахнати, салонът беше изваден, свалих мокет изолацията под мокета - която беше в лошо състояние, свалих таблото понеже имаше забележки и беше със счупен захват както и цялата инсталация зад него.
Цялостното състояние се оказа доста удевлетворяващо за мен, имаше дребни ръжди в начален стадии по ръба на веждите, всички те бяха обработени с вюрт и епоксиден грунд. По пода нямаше дупки а където беше пропукан заводския битум се постарах да го изчистя до здраво и последва същата обработка.
Закарах я на маистор за да оправи загнилото и това е крайният резултат, който на мен ми харесва:
Напълнени от вътрешната страна
Тапите за достъп след това бяха залепени отново със силикон и напръскани с боди както и местата на които беше премахнат заводския битум.
Това е и цялостно състояние отвътре:
Таблото беше заменено с друго кожено в почти перфектно състояние, заедно с него смених и радиаторче на парно, облепих клапите на парното, както и бандажирах инсталацията която върви по таблото:
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Моята и тя има ръжди и гнило на същите места, които поправих съвсем скоро. Явно отводнителите на люка си казват своето. Точно заради тях там загниват.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
И твоето мнение звучи донякъде логично, обаче аз предполагам, че основната причина е нарушаване на антикорозионното покритие от удрящите го камъчета и ако не са взети мерки се стига до тук. Реално от тук нататък ако не се вземат мерки следващото изгнило нещо са праговете, понеже тази кухина отива е обща с тях, за това и се постарах да е първото нещо което ще оправя. Понеже съм двуврат имам достъп до задната част на праговете , през купето, и там заводския парафин още си седи но е примесен с известно количество прах и незнам как да деиствам за да подсигуря допълнително против корозия.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Вече си подготвил таблото и инсталацията за монтаж на Digifiz.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Да и дигитал също е набавен.
Външно имах планове за нова боя, но поради много по важни разходи, за сега остава така. Боята с изключение на 3 детаила си е оригиналната и не е крайно зле.
За отвън успях да набавя, емблемата ГТИ за предната решетка както и тази за задният панел. Предните ми вежди бяха счупени и с липси, доста трудно успях да намеря почти перфектни вежди. Лявата е без забележки а дясната има една драскотина. В момента цялия GTI пакет е в доста добро състояние и не смятам да го боядисвам, само ще го усвежа. Намерих и оригинални жълти мигачи за калниците, сега търся също за предната броня, подготвил съм и стопове черно-червена хела, тези са фиффт и те също ми харесват, но ще заложа на хелата.
Джантите ще бъдат тези ББС-ки. Комплект са си 4 броя, но другите две са без гуми. Състоянието им е почти безупречно с 4 капачки и те перфектни.
Едното гумено уплатнение от тавана ми беше перфектно а другото доста изгоряло, успях и него да го намеря перфектно и сега чакам да пристигнат нови щипки за да бъдат монтирани.
Интериорно мокетът беше изпран, за багажника взех отлични мокетни страници и мокет за пода те също бяха изпрани, седалките и корите на вратите бяха почистени без да ги пера, шофьорската седалка ще претърпи ремонт само да успея да си намеря седалка за донор. Успях да си намеря и перфектна кора за багажника, при това два броя.
Мокетът в купето е просто поставен отгоре понеже изолацията под него беше доста зле. В момента търся тази изолация в използваемо състояние, ако някои може да помогне нека пише на лично.
Външно имах планове за нова боя, но поради много по важни разходи, за сега остава така. Боята с изключение на 3 детаила си е оригиналната и не е крайно зле.
За отвън успях да набавя, емблемата ГТИ за предната решетка както и тази за задният панел. Предните ми вежди бяха счупени и с липси, доста трудно успях да намеря почти перфектни вежди. Лявата е без забележки а дясната има една драскотина. В момента цялия GTI пакет е в доста добро състояние и не смятам да го боядисвам, само ще го усвежа. Намерих и оригинални жълти мигачи за калниците, сега търся също за предната броня, подготвил съм и стопове черно-червена хела, тези са фиффт и те също ми харесват, но ще заложа на хелата.
Джантите ще бъдат тези ББС-ки. Комплект са си 4 броя, но другите две са без гуми. Състоянието им е почти безупречно с 4 капачки и те перфектни.
Едното гумено уплатнение от тавана ми беше перфектно а другото доста изгоряло, успях и него да го намеря перфектно и сега чакам да пристигнат нови щипки за да бъдат монтирани.
Интериорно мокетът беше изпран, за багажника взех отлични мокетни страници и мокет за пода те също бяха изпрани, седалките и корите на вратите бяха почистени без да ги пера, шофьорската седалка ще претърпи ремонт само да успея да си намеря седалка за донор. Успях да си намеря и перфектна кора за багажника, при това два броя.
Мокетът в купето е просто поставен отгоре понеже изолацията под него беше доста зле. В момента търся тази изолация в използваемо състояние, ако някои може да помогне нека пише на лично.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Тези ли търсиш?
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Да + тези в краката на задните пасажери и тази около кормилния прът.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
На втората снимка горе са тези за задната седалка. Ето и за моторния щит:
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Digifiz не ми беше от основните неща които исках да имам, но случайно излезе доста свеж екземпляр на добра цена. Километража е до 8к в комплект с планк за монтаж, буксите за км и панела за часовника, панел за сверяване на часовника и датчик за ск.кутия с букса. Бонус към това получих, и лостче мигачи за темпомат, и копче FADDER за говорители, което не ми е толко важно и няма да влезе в колата.
За инсталацията доста прочетох и прегледах, как изглежда оригиналната, как го правят хората и тн.. Реших да се опитам да я докарам максимално до оригиналната.
За донор използвах заводска инст от км за Ибиза АБФ.
Инсталацията в процес:
В завършен вид
И свързването на допълнителните кабели - за сигналните лампи за халогени, подгрев и тн.. реших да го направя с терминали
За датчика на ск.кутия пуснах кабелите в шлаух като заводския, за сигнала за обороти кабела също е в шлаух, но нямам снимки от тях.
Вече монтиран и работещ
И кожения волан, който намерих преди доста време, в почти отлично състояние
За инсталацията доста прочетох и прегледах, как изглежда оригиналната, как го правят хората и тн.. Реших да се опитам да я докарам максимално до оригиналната.
За донор използвах заводска инст от км за Ибиза АБФ.
Инсталацията в процес:
В завършен вид
И свързването на допълнителните кабели - за сигналните лампи за халогени, подгрев и тн.. реших да го направя с терминали
За датчика на ск.кутия пуснах кабелите в шлаух като заводския, за сигнала за обороти кабела също е в шлаух, но нямам снимки от тях.
Вече монтиран и работещ
И кожения волан, който намерих преди доста време, в почти отлично състояние
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта