Преди време бях сложил така генерацията, обаче на 1,6 карбуратор. Само че без първото гърне. Имаше само средно и крайно и бяха от гти ии колата беше по-шумна от нормалното. Не знам на пб как би звучало така, но мисля, че пак би било по-шумно. А сега карам гти с пг мотор и е с всичките си гърнета и пак ми се струва доста шумна
А колкото до колата поздравления
Ще следя темата с интерес.
1990 VW Golf GTI 8v PB
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2017 23:32
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: 1 3 nz
- Местоположение: Габрово
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
На моя голф съм само с крайно гърне от гти другите са махнати,но е 1.3 ижекция, чува се добре,доста препуква.Но моята генерация е на 45ф а гърнето от гти е на 55ф и малко се преправя.
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Nasulov написа:Преди време бях сложил така генерацията, обаче на 1,6 карбуратор. Само че без първото гърне. Имаше само средно и крайно и бяха от гти ии колата беше по-шумна от нормалното. Не знам на пб как би звучало така, но мисля, че пак би било по-шумно. А сега карам гти с пг мотор и е с всичките си гърнета и пак ми се струва доста шумна
А колкото до колата поздравления
Ще следя темата с интерес.
Под не е шумна при мен визирам, че всравнение с преди с много изгнилите тръби разликата е огромна, сега пак се чува особенно в обороти но не е като в началото - дори на празен ход събуждах квартала.
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Решетката без емблема определено не ми харесваше, обаче след дълго търсене не успях да намеря оригинална с достатъчно здрави щипки, и за временно взех една нова китайска, изпълнението не е много добро но за временно става, малките фарчета и емблемата си ги имах, емблемата ще я сменя по натам с черна, и ще си намеря ембелма GTI за решетката.
Мигачът на десния калник беше счупен, та го смених със друг, който имах.
Сложих черно-червени стопове FIFFT.
Същата вечер реших да се повозя, но още в началото спуках гума, като я усетих че спада, директно отидох на бензиностанцията за да напомпя резервната, че очаквах да е спаднала, така и беше.
Левият халоген го свалих, че трябва малко да го залепя отзад дето се захваща крушката.
Смених и плеърът за временно, иска ми се да си намеря оригинален Gamma 2, но дотогава ще бъде с този - Pioneer P7000UB. Също ще ми трябват и капаци за говорители във вратите, че с тези джобчета не ми харесва.
Шибидахът също работи отлично и не тече.
Мигачът на десния калник беше счупен, та го смених със друг, който имах.
Сложих черно-червени стопове FIFFT.
Същата вечер реших да се повозя, но още в началото спуках гума, като я усетих че спада, директно отидох на бензиностанцията за да напомпя резервната, че очаквах да е спаднала, така и беше.
Левият халоген го свалих, че трябва малко да го залепя отзад дето се захваща крушката.
Смених и плеърът за временно, иска ми се да си намеря оригинален Gamma 2, но дотогава ще бъде с този - Pioneer P7000UB. Също ще ми трябват и капаци за говорители във вратите, че с тези джобчета не ми харесва.
Шибидахът също работи отлично и не тече.
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Браво, мераклия си!
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Малко да вдигнем темата, тази вечер имам свободно време и реших да драсна два реда.
Освободи се пак свободно място на подемника в сервиза и понеже имаше виещ лагер реших да се заема със смяната му. Започнах проверка подред, оказа се преден ляв, но при проверката на преден десен, незнайно как скобата на моншона на карето изпадна и всичката грес от маншона излетя
Проверих маншона, беше си в отлично здраве, та затова взех само грес и нова скоба за него.
Смених лагера на главината , оправих и маншона.
Междувременно направих и няколко снимки на купето отдоло:
На тази снимка незнам, дали може да добиете представа, но магарето е добре консвервирано в масло
Това са единствените места където има нужда от ремонт:
Ако някой се е занимавал с точно тези места, може да даде съвет как да процедирам, имам купе от което да ги изрежа здрави, имам и добър тенекеджия.
Тук се вижда как е "изолиран" кантара за задните спирачки
Като цяло това е което съм направил по голфа до тук, откакто го имам. В момента съм в командировка, цял месец изкарах тук и се прибирам началото на декември, надявам се тогава да мога да започна с работа по купето, екстериор и интериор.
Докато бях тук закупих разни работи за голф-а, които жената ги получаваше, та като се прибера ще кача малко снимки от придовбивките.
Освободи се пак свободно място на подемника в сервиза и понеже имаше виещ лагер реших да се заема със смяната му. Започнах проверка подред, оказа се преден ляв, но при проверката на преден десен, незнайно как скобата на моншона на карето изпадна и всичката грес от маншона излетя
Проверих маншона, беше си в отлично здраве, та затова взех само грес и нова скоба за него.
Смених лагера на главината , оправих и маншона.
Междувременно направих и няколко снимки на купето отдоло:
На тази снимка незнам, дали може да добиете представа, но магарето е добре консвервирано в масло
Това са единствените места където има нужда от ремонт:
Ако някой се е занимавал с точно тези места, може да даде съвет как да процедирам, имам купе от което да ги изрежа здрави, имам и добър тенекеджия.
Тук се вижда как е "изолиран" кантара за задните спирачки
Като цяло това е което съм направил по голфа до тук, откакто го имам. В момента съм в командировка, цял месец изкарах тук и се прибирам началото на декември, надявам се тогава да мога да започна с работа по купето, екстериор и интериор.
Докато бях тук закупих разни работи за голф-а, които жената ги получаваше, та като се прибера ще кача малко снимки от придовбивките.
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Здрасти колега и поздравления за новия проект.
С удоволствие ще ти подаря една решетка с 4 фара, само да имам достатъчно здрава. Пиши едно ЛС да се чуем.
С удоволствие ще ти подаря една решетка с 4 фара, само да имам достатъчно здрава. Пиши едно ЛС да се чуем.
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Това са частите, които към момента търся. Ако някой има някоя от следните части можде да ми пише ЛС.
Предни вежди за калниците - върши ми работа дори само предната долна част от дясната вежда. Прдпочитат се перфектни вежди.
Капачка за ляв декоративен праг или ляв праг с поне една капачка. Предпочита се цял перфектен праг с капачки
Рамка около ръчката за накланяне на седалките
Таван за две врати с шибидах, без значение от цвета и дали е разлепен - ще го претапицирам
Кора за багажник черна, желателно перфектна
Кабел от антената на тавана до радиото
Касетофон Гама 2
Джанти BBS RA 15 4x100
Капаци за говорители за джобовете на предните врати
Оригинална решетка за 4 фара с или без малките фарове
Десен оригинален Фар Хела
Жълти мигачи за калниците и предната броня задължително Хела
Горната част от филтърна кутия за PB мотор без забележки
Емблеми, само оригинални- GTI за решетката Golf_GTI за отзад
Предни вежди за калниците - върши ми работа дори само предната долна част от дясната вежда. Прдпочитат се перфектни вежди.
Капачка за ляв декоративен праг или ляв праг с поне една капачка. Предпочита се цял перфектен праг с капачки
Рамка около ръчката за накланяне на седалките
Таван за две врати с шибидах, без значение от цвета и дали е разлепен - ще го претапицирам
Кора за багажник черна, желателно перфектна
Кабел от антената на тавана до радиото
Касетофон Гама 2
Джанти BBS RA 15 4x100
Капаци за говорители за джобовете на предните врати
Оригинална решетка за 4 фара с или без малките фарове
Десен оригинален Фар Хела
Жълти мигачи за калниците и предната броня задължително Хела
Горната част от филтърна кутия за PB мотор без забележки
Емблеми, само оригинални- GTI за решетката Golf_GTI за отзад
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Aбе колега, резервоарът ти дали не е спукан? МНого странно е намокрен от едната страна?
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Имало е бутилка с масло при резервната гума която се е разляла.
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Някой може ли да каже как да сваля праговете и лайстните на вратите, като максимално да опазя щипките здрави?
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Сега забелязах, че ти липсва средното гърне.
За праговете не зная, за лайсните - държат се на нещо като дюбелчета влизащи във вратата.Може би с подпъхване с нещо тънко биха излязли или махаш кората на вратата и си помагаш отвътре.
За праговете не зная, за лайсните - държат се на нещо като дюбелчета влизащи във вратата.Може би с подпъхване с нещо тънко биха излязли или махаш кората на вратата и си помагаш отвътре.
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
тези снимки ще свършат ли работа?
първият жлеб на лайстната е обратен на другите.Аз жертвах първата щипка (бялото, което влиза във вратата), тя като се извади, после лайстната се плъзга назад и вади от другите щипки.
Може да пробваш с плъзгане на лайстината първо напред (към предния калник), дърпаш нагоре предната част на лайстната за да извадиш първия жлеб и след това плъзгане на лайстната назада и вадене от останалите жлебове. При мен не стана. Всичко беше доста слепено.
първият жлеб на лайстната е обратен на другите.Аз жертвах първата щипка (бялото, което влиза във вратата), тя като се извади, после лайстната се плъзга назад и вади от другите щипки.
Може да пробваш с плъзгане на лайстината първо напред (към предния калник), дърпаш нагоре предната част на лайстната за да извадиш първия жлеб и след това плъзгане на лайстната назада и вадене от останалите жлебове. При мен не стана. Всичко беше доста слепено.
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Като цяло по голфа нищо не съм направил, до тук, сега зимата при мен е сезона в който има работа и хобито е на заден план.
Последна снимка цял:
В момента е със свален пакет и още някои дребни работи, малко по-малко го подготвям за боя , ако всичко е по план края на пролетта трябва да е боядисан.
Малко снимки на разни части които съм подготвил за него:
BBS RZ 15" джанти в отлично състояние
VDO уреди - имам два варианта.
От ауди 90, но се чудя къде точно да ги монтирам, като вариант ми е на мястото на пеплника, но не искам да режа барчето което е за ел.стъкла.
Отделно имам и уреди VDO незнайно от каква кола монтирани в рамка от сеат ибиза 6к1, които със малко преправяне могат да паснат в барчето, но за там бях предвидил Fischer касетник.
Имам също и CD-BOX Fischer, но той засега няма място в тази кола, поради това че е невъзможно да открия GAMMA CD.
В тази връзка имам капаци за говорители от AKTIV система, но ми липсват говорителите. Имам цялата инсталация с липсата на някои букси и говорители.
Топка за ск.лост в перфектно състояние
Отделно съм подготвил ел.огледала с цялата инсталация, перфектни задни панели държащи голямата кора, мокети за бомбетата в багажника, че тези гумените не ми харесват, перфектен мокет за багажника без дупки, кора за вратата на багжника без забележки, кожено табло без забележка, и още някои работи.
За сега най трудно ми е да открия перфектна кора за багажник и предна дясна вежда без забележки.
Последна снимка цял:
В момента е със свален пакет и още някои дребни работи, малко по-малко го подготвям за боя , ако всичко е по план края на пролетта трябва да е боядисан.
Малко снимки на разни части които съм подготвил за него:
BBS RZ 15" джанти в отлично състояние
VDO уреди - имам два варианта.
От ауди 90, но се чудя къде точно да ги монтирам, като вариант ми е на мястото на пеплника, но не искам да режа барчето което е за ел.стъкла.
Отделно имам и уреди VDO незнайно от каква кола монтирани в рамка от сеат ибиза 6к1, които със малко преправяне могат да паснат в барчето, но за там бях предвидил Fischer касетник.
Имам също и CD-BOX Fischer, но той засега няма място в тази кола, поради това че е невъзможно да открия GAMMA CD.
В тази връзка имам капаци за говорители от AKTIV система, но ми липсват говорителите. Имам цялата инсталация с липсата на някои букси и говорители.
Топка за ск.лост в перфектно състояние
Отделно съм подготвил ел.огледала с цялата инсталация, перфектни задни панели държащи голямата кора, мокети за бомбетата в багажника, че тези гумените не ми харесват, перфектен мокет за багажника без дупки, кора за вратата на багжника без забележки, кожено табло без забележка, и още някои работи.
За сега най трудно ми е да открия перфектна кора за багажник и предна дясна вежда без забележки.
Последна промяна от misho_GTI на Съб 12 яну 2019 16:53, променено общо 1 път.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Здравей колега хубава двойка с здраве да си я стягам . Виждам че търсиш СД гама преди доста години ми подариха такова цената на фактурата беше главозамайваща имаше и кода но не чете диск след доста обикаляне по сервиза се оказа че е за нова оптика, но няма намиране , друго което няма усилвател само с актив система работи . Намерих и кабелите от такава система но говорителите в ебай са над 250 евра и са за ремонт на гънки и трептилки яко дървена оферта за нещо рядко и архаично
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ST0DY и 34 госта