След няколко месечно търсене (и със съдействието на misho_GTI), вече официално и аз се сдобих с голф 2. Намеренията са ми да го възстановя до фабричното му състояние и да си го ползвам.
Става дума за golf2 GTI 8V PF мотор (107 коня). Колата не е имала газ или някакви тунинг извращения. Има ел. прозорци, хидравлика, шибидах, борд комп, ABS, централно, рекаро. Единственият тунинг е волан, шорт шифтър, ниско окачване (регулируемо май) и добавени емблеми 16V, т.е. на визия го докарва на GTI 16V.
Колата, която взех отдавна е в бг. По снимките с които раполагам е имала славно GTI минало :), но последните години основно е залежавала по паркинги и дворове. Има и лек скорошен удар в калника. Купето като ръжда е доста запазено, това беше и причината да я взема, но има доста външни и интериорни забележки, които трябва да се оправят. Поне праговете и броните са налични всички. И не са дупчени или преправяни по друг начин. Цветът мисля да го сменям при ревизирането на купето, но още не съм решил точно какъв. В момента ще я зазимя, като ще използвам студените месеци да намеря необходимите ми части, за да може живот и здрав напролет да се започне със същинската работа.
Като за начало пускам една снимка, а по натам в темата ще разпитам и опиша конкретните проблеми за решаване.
1990 VW Golf GTI 8v PF
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
първият ми въпрос е свързан с документите. Документално е ОК, регистрацията е С т.е. без канал. В талона има номер и код на двигателя, но като мощност е записан 82kw (112 коня, колкото е PB мотора), а не като 79kw (107коня), колкото е PF мотора. Това може ли да се оправи при пререгистрацията по документи или ще искат да я гледат на канал?
Не пише кой евро стандарт е, ще поискам и него да добавят.
Не пише кой евро стандарт е, ще поискам и него да добавят.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
А какво пише на стикера отзад в багажника? Честита придобивка.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
Значи има два варианта:
или моторетката е сменяна с PB или просто са го записали така, може да не са го прочели добре от блока.
или моторетката е сменяна с PB или просто са го записали така, може да не са го прочели добре от блока.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
Е, значи може да помолиш катаджиите да ти го коригират, като си прехвърляш талона на твое име. То така или иначе си в големия данък. Имам някакъв спомен, че PB няма заводски катализатор и е по-ниска категория Евро вероятно.
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
направих един кратък списък на нещата, които ми трябват. Ако има колега, който да продава нещо от него да ми пише.
- черна кора багажник (без дупки)
- преден десен калник и преден капак (има ли разлика в калника за gti с мигач или без, или всички са универсални?)
- дясна панта за преден капак
- предна дясна вежда (за тънка GTI лайстна)
- може би очиларката, има удар в калника и тя може да е крива
- абс помпа може би (ABS лампата, ту свети, ту гасне)
- евентуално сервото на хидравликата на волана (свири достаи на място волана движи на тласъци)
- ел машинки за прозорците (може би няколко, в момента не работят), както и целия механизъм за шоферската седалка
- бутон ел прозорец задна врата
- пинчетата на ключалките от вътре
- гуменото уплътнение между шофьорската врата и купето
- лайстните които са по дължина на тавана (там където се хваща багажника на тавана)
- две капачета за дупките на крика на прага
- табло с уреди (не свети, и оследният път оборотомера играеше много странно). Как да разбера от кой вид е, защото гледам има с една и две букси? Може ли да е нещо от контакта/буксата?
пинчета, щипки за лайстни и кори някъде продават ли се нови?
Също търся рекаро салон в добро състояние.
- черна кора багажник (без дупки)
- преден десен калник и преден капак (има ли разлика в калника за gti с мигач или без, или всички са универсални?)
- дясна панта за преден капак
- предна дясна вежда (за тънка GTI лайстна)
- може би очиларката, има удар в калника и тя може да е крива
- абс помпа може би (ABS лампата, ту свети, ту гасне)
- евентуално сервото на хидравликата на волана (свири достаи на място волана движи на тласъци)
- ел машинки за прозорците (може би няколко, в момента не работят), както и целия механизъм за шоферската седалка
- бутон ел прозорец задна врата
- пинчетата на ключалките от вътре
- гуменото уплътнение между шофьорската врата и купето
- лайстните които са по дължина на тавана (там където се хваща багажника на тавана)
- две капачета за дупките на крика на прага
- табло с уреди (не свети, и оследният път оборотомера играеше много странно). Как да разбера от кой вид е, защото гледам има с една и две букси? Може ли да е нещо от контакта/буксата?
пинчета, щипки за лайстни и кори някъде продават ли се нови?
Също търся рекаро салон в добро състояние.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
От автосклад съм купувал доста джунджурии за пасата. Не са с качеството на оригинал, но вършат работа.
Ако модовете сметнат че е реклама , да ме коригират ..
Ако модовете сметнат че е реклама , да ме коригират ..
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
Честит проект
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
Дойде време да погледна и шофьорската врата.
Колата е разбивана (музиката е открадната) преди да я взема. Ел стъклото не работи и ако не се подпира с нещо пада около 4-5 см. Механизмът за смяна ли е или може да се оправи, как може да се разбере това?
Докато ровех във врата няколко неща ми направиха впечатление.
Оградената в червено зона изглежда като да е изрязвана, има ли причина за това?
Оградената в синьо букса за какво е? Прикачам снимка и на самата букса.
Колата е разбивана (музиката е открадната) преди да я взема. Ел стъклото не работи и ако не се подпира с нещо пада около 4-5 см. Механизмът за смяна ли е или може да се оправи, как може да се разбере това?
Докато ровех във врата няколко неща ми направиха впечатление.
Оградената в червено зона изглежда като да е изрязвана, има ли причина за това?
Оградената в синьо букса за какво е? Прикачам снимка и на самата букса.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
Изрязаното е вероятно заради китайското централно. Някои заради машинките режат по вратите, за да могат да ги нагодят.
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PF
OK, значи го игнонирам. ПО въпросът с ел механизма може ли да дадете съвет как да го тестват дали е ОК или е счупен? Ако търся нов, за какво да гледам?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта