Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Боро07
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 яну 2019 17:14
Автомобил:
Двигател:

Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот Боро07 » Пет 04 яну 2019 14:17


Здравейте,
Учудващо е че чак сега съм със ВАГ автомобил.По принцип за мен няма лош автомобил,и затова никога не съм се влияел от мнения за японки ,италианки или каквито и да е нарочени автомобили.Верен на принципа че всичко е добро стига да е добре поддържано съм имал всякакви мпс-та.Руски,английски ,италианки ,немски естествено но VW никога.
Та ето че от известно време съм със Polo 9N-1.4 TDI,2004 г че и в синьо
Въпреки че бях се зарекъл да не взимам 3ри цилиндрова кола,ето че така се случиха нещата.
Причината да се сдобия с това поло е че имам Mercedes C и смятам да го продавам и да мина на по-нов ,по-висок клас ,дано пак да е мерц ,но и пасата също е в таргет групата на разглежданите модели.Та докато това се случи взех от колега тяхното събиращо прах поло.
Та какво да кажа ,приятно бях изненадан от динамиката му,двигателя добре се държи.Кат цяло прилична колица.Имам дребни неща за оправяне които смятам чрез съвети от тук да ги реша бързо.
1.Не работеха чистачки поради клеясване – това вече го оправих.
2.Много неприятно е работата на вентилатора на отоплението – на първа степен работи на макс, другите са нормално но първата я няма( т.е доста дразнещо) Има сменяван някакъв модул ,ще го снимам да кажете този ли е ,и да го взимам и да го решавам този проблем.
3.В района на София-Люлин като цяло читав сервиз.Къде? Иска ми се една диагностика да му направя на двигателя да видя какво ще покаже.
Също така може да ме светнете за добър магазин за VW.
4.Много бавно загрява ,така ли е нормално или да се ориентирам към смяна на термостата?
Следващото което съм решил е да му почистя ЕГРа.
Друго няма или поне не се сещам засега.
Поздрави от мен




Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот polovera_9n3 » Съб 05 яну 2019 0:18


Здравей колега и честито. Аз от 6 години карам 1,4тди. Като цяло съм доволен, нямам абсолютно никакви проблеми с тая кола. Само наливам нафта и карам. Единственото, което ме дразни в тая кола е, че няма 6та скорост, щото често пътувам далече с него. Да е бърза, силна кола- не е, но мен вървенето ме устройва. По проблема ти за парното- трябва да извадиш панела с врътките, и да видиш отзад закакво става дума- да не са начупени пластините. То уж е с врътки, ама по таблото всичко е електронно. За бавното загряване- да такива са- зимата докато загреят ще стане пролет. Ако имаш проблем с термостата загрей го на 90 градуса, вкарай някъде на надолнище 5та, и ако стрелката тръгне да пада(без парното да е пуснато)- за смяна е. Тия тди-та имат едни подгревни свещи на антифриза( незнам дали всички- мойта има) и те се включват на студен мотор, ако е под -1градус, така е зададено при мен, което е тъпотия и трябва да го направя на поне 5 градуса, ама все забравям за тва като ида в сервиз да сменям маслата... :banghead
Вички тдита на място сутрин ако ги чакаш да загреят- ще стане обед. Тия загряват само в движение. Дори и тия свещи да се пуснат- почва да духа топло вътре, ама температурата на мотора си е на кокал. :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот stefan4o » Съб 05 яну 2019 9:24


Е ти пък сега 6-та скорост. Който иска кола с много предавки да я кара с 1500-2000 оборота на магистралата си взема малко по-големичка кубатура и с повечко скорости. Идеята на този двигател не е да е магистрална бегачка. Неслучайно се монтира само в най-малките ФВ-та Лупо и Поло, Фабия.


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот polovera_9n3 » Съб 05 яну 2019 20:26


Знам, ама пуст мерак. Днес пак пътувах от Кърджали до Бургас и обратно.. над 500км, от които 300 магистрала. на 120- 3000об.. на 140 към 3500... не че му е проблем да държи тая скорост- никак даже, ама ми се иска да му лепна 6та на 140 и да е под 3000 об.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот stefan4o » Съб 05 яну 2019 21:43


Освен по-нисък шум в купето друг келипир няма да има от тая работа. Даже и това не е сигурно, щото при по-ниския клас коли шумоизолацията си личи - въздушната струя си се чува доста.


Боро07
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 яну 2019 17:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот Боро07 » Вто 08 яну 2019 9:49


Ето това е сменяно -резистор на вентилатора но пак не е работи добре вентилаторчето - 1ва степен фучи на макс.
Слагам линк че още не съм се научил да прикачам снимки тук.-https://ru.aliexpress.com/item/Heater-Fan-Blower-Motor-Tandem-Resistor-Regulator-FOR-VW-POLO-GOL-AUDI-A1-A2-SKODA-FABIA/32440013421.html


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот stefan4o » Вто 08 яну 2019 10:08


Вероятно е да има нещо подменено,разменено по букси. На другите степени как е?


Боро07
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 яну 2019 17:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот Боро07 » Вто 08 яну 2019 11:18


Другите са добре,вървят във възходящ ред както трябва,само първата дето е тиха на практика е на макс.

Последна промяна от IvanMan на Вто 08 яну 2019 11:19, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!


Боро07
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 яну 2019 17:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот Боро07 » Вто 12 фев 2019 16:45


Да покажа синия звяр
Поло1jpg.jpg
поло2.jpg


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот polovera_9n3 » Сря 13 фев 2019 0:13


Супер е колега, със здраве да я караш. Тва с ремаркето ли я снима :mhihi


Боро07
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 яну 2019 17:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот Боро07 » Сря 13 фев 2019 9:37


Благодаря ,и не ремаркето не е мое.Съседски паметник е с неясна съдба.Стои с години и само пречи.


Боро07
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 яну 2019 17:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот Боро07 » Вто 19 фев 2019 11:10


Здравейте,един проблем се опитвам да реша и той е че нямам зумер на запалени фарове при отворена врата,както и мигачи и аварийки не се чува никакво цък-цък.
Какво направих - разглобих таблото с уредите и отзад дето е зумера неможах да открия нищо нередно.Прилагам снимки.Нещо предпазител да не е ?Даже и незнам къде са те ,ще погледна в нета.
IMG_20190216_173900.jpg
IMG_20190216_173942.jpg


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 934
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот toraborat » Вто 19 фев 2019 11:57


Я, на сестра ми полото? Не помня номера ама май по това време го продаде, честито колега! Вярно нямаше зумер. Резистора аз го сменях, после пак седя така една година и пак същото. Перката явно клеясва и по-трудно се върти като седи така, раздвижих я веднъж и всичко работеше. Не ти трябва цял резистор, само термозащитата, малкия елемент на края. Даже виж дали няма няколко в пепелника/жабката, бях накупил :) Диагностики правех през няколко месеца, нищо не излизаше, но наистина не се караше изобщо тая кола и може пак да я провериш.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот valiosport » Вто 19 фев 2019 12:22


Любимия ми двигател 1.4 турбо, това си е ракета ако е в Лупо


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 19 фев 2019 15:05


Ако познаваш някой- да я закачите- вижте тоя зумер да не е спрян софтуерно. Май има опция да се спира. При мен така са деактивирани лампите и пищенето за коланите. При контакт не светят, не писка. В един сервиз я бяхме закачили и майстора ровна из програмата и ги активира, След една седмица пак ги деактивира :mhihi



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта