Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera

Мнениеот sashundera » Чет 24 яну 2019 1:23


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Понеже напоследък нещо не ме лови съня, реших да напиша и аз малка история на колицата ми. Въпреки че я имам от почти 3 години, през последната една година реших да започна проекта сериозно и да гоня визията на перфектния за мен голф. Държа да кажа че колата се кара АБСОЛЮТНО всеки ден и то минимум 30 километра, в редките дни в който не съм я карал или съм бил болен/пиян/изморен или колата е била счупена. В момента е на третия си картер. :mhihi

Всичко започва юли 2016 с посещение на автокъща в Горубляне с парите от бала ми който тъкмо беше минал + малки мой спестявания. Бюджета ми беше щедър и интересното беше че в началото месеца ходих и я видях там, но поради недостиг на пари продължих да гледам. С малко помощ от родители и цял месец гледане на счупени бараки пълни с драскотини, вдигнах малко бюджета и към края на месеца пак минах от там. Беше още там все едно ме чакаше и накрая си я взех. :D На фона на бюджета ми тя безспорно беше най-добрия избор - Помпа дюза, 6 скорости, изключително запазен салон, външни драскотини бяха на минимум. Внос от Италия. Минусите бяха че тавана беше увиснал и тампоните бяха заминали, но бързо ги оправихме. Тогава разбира се не разбирах и не знаех много от нещата които знам днес и като цяло извадих късмет. Колите по горубляне са голям hit or miss, разбира се беше изпрана с измит мотор лъсната, което е голям капан, но за мое щастие дюзите и мотора бяха перфектни, имах малки проблеми с електрониката и микро ключетата но те са слабост на всяка 4ка. Имах два по-сериозни проблема, който ще назова след малко.

20160727_194614.jpg

20160727_200927_01.jpg

20160727_194637.jpg



Първото нещо което направих като 18 годишен келеш с гоуф беше да затъмня прозорците на боя, 2 пъти даже. Първия път сложихме 70 процента отзад от евтино фолио, което ми омръзна и в последствие взехме 95% висока серия на SunTek, което до ден днешен не е мръднало. По-късно се сложи и Lumar 88% ултравиолетово за предните. 2 седмици след като взех колата решихме да сложим сенник на предното стъкло, видях набързо в youtube как се сваля огледалото за да бъде по-лесно, но се оказа че огледалото е лепено пак както не трябва и накрая се спука целия прозорец. :D По-късно 2ма приятеля също си взеха четворки и броени дни след това имаха същата съдба, явно е някаква тенденция. Нямам снимка на джама, но набързо го сменихме в кобра. Следващите 7-8 месеца се състояха първо в малки циганиики, фолио на фарове, диодни крушки навсякъде както и едни странични прагове тип M style и навсякъде стикери който ме е толкова срам от тях сега, че хич няма и да качвам снимки. :mhihi

20161004_141553.jpg

20170722_170303.jpeg


Следва слагане на решетка без емблема за отпред и едно чипче през март 2017та. Бях доволен от резултата, при натискане на педала на газта стана много по-пъргава колата. Сложи се и супер евтино фолио за 16 лева за тавана, което след година се напука зверски и до ден днешен седи така, :mhihi Колата другия месец се вкарва за боя и разбира се това ще бъде отстранено. Взех спортни пружини(едно от многото окачвания който смених) и джанти 17ки стил а8ца реплика. 2 път ходих на море с нея и бях супер впечатлен от вървежа и разхода, 4.9 нафта софия-бургас при скорост 130 км, 5.1 с климатик на обратна посока. Всичко беше точно до септември месец в който изведнъж гръмна турбото, струвайки ми 650 лева за пълно рециклиране. Точно седмица преди това сложих r32 броня, прясно боядисана.

Изображение
Изображение


Оправяйки турбото след 2 седмици, на първо палене разбирасе пушеше на боклук, маслото беше разтечено из цялата генерация а и катализатор нямаше. Изкарах я по софийката северна тангента и след 10 минути ауспуха и задната броня се подпалиха. :mhihi Кой каза, че дизела не вадел огън? Още ме е яд че се паникьосах и веднага извадих пожарогасителя, вместо да щракна една снимка.

Изображение

Ноември месец следва взимане на фарове DEPO с лупа и инсталиране на Led 6000K за да светне пътя малко. Почна се и леко изчистване на циганийките, за който може би се смеете горе. Лека полека нещата почнаха да стават сериозни и започна да ми се върти лудата идея в главата да сбъдна една моя мечта и да се пробвам за Volkswagen Club Fest, но точно както ми минаваше като идея в главата, се случи голям финансов срив, който тотално ми уби надеждите и ми коства много време. Началото на 2018 както си карам ми се къса единия тампон на мотора, който наполовина пада и задира картера тотално.

Изображение

Последва закупуване на ново масло с филтри за 100на лева на кастрол, нов картер и нов капак за ангренажа който се счупи от удара. За щастие всичко друго беше невредимо. 3 седмици по-късно обаче, натоварен с 4ма души на борда, неравност на пътя закачи картера отдолу отново и пак отидохме в бокса... а тъкмо бях поръчал метална кора, която планирах да сложа на следващия ден. Изскочиха и други проблеми в който няма да навлизам защото достатъчно задълбочих но накратко цялата ми заплата отиде за кошника и бях пред нервна криза. :biggrin Повечето ми приятели на този етап се бяха отказали от 4ките и ги разпродадоха като ме съветваха същото, но аз се заинатих и казах че няма да клекна пред една кола(имах и други причини, като например мотивация от една стара любов, просто душата не ми даваше да я продам). Второто чупене на картера го обвиних на пружините който имах тогава, и реших да го разкарам и да си върна оригиналното окачване с пружини, след доста разочарования от спортните. Главната причина беше че като сложих кората, тя беше толкова ниска че жулеше в асфалта. :D

Изображение

След тия мъки, сериозни проблеми съм нямал. Месеци след като вече се отвратих колко отвратително изглежда колата с високото нормално окачване, след съвет от приятел реших да взема Eibach Pro Kit пружини, с който уцелих перфектния баланс между височина, комфорт и твърдост. Разлика в твърдостта почти нямаше, а колата клекна с 3 санта! Също така се смени металната кора с по-хубава която седи по-близо до картера а не да жули по асфалта. След посещение на феста 2018-та и крушуна се мотивирах и лудото в мен се възпламени още повече и бях повече от решен да продължа с идеите ми, бавно но славно.

За период от 3 4 месеца колата мина през коренна промяна. Отидох за нов ремап с по-агресивна настройка, разкарване на дебитомер и писане на карта по мап сензор, поставяне на рейс пайп и колата тръгна още повече. Тази събота ще се качва на дино и ще видя колко кончета ще извади. Лятото разкарах реплика джантите и взех Borbet LS Black Polished в уникално запазено състояние, чисто нови гуми kormoran ultra high performance 225/45, задни фланци 29мм/ предни 16, претапициране на увисналия таван в алкантара заедно с колонките, взимане и връзване на кожен Recaro салон от Audi S3, кожени кори, реставриране на волана, благодарение на приятел майстор се оправи и радиаторчето на парното заедно с клапите и климатика тръгна.
A това го заварих така, италианеца е лепил та ръцете си е оставил. Изчистих го и сложих звукоизолация от Dynamat.
Изображение

И следва любимата ми част, мечтата ми R-Line задна броня, заедно с поръчкови стопове с лакирано .:R лого с мощни диодни крушки за да свети И да се вижда дори на директна слънчева светлина, нещо което досега не съм виждал на лакиран и тъмен стоп. Махане на гадните прагове и слагане на такива от R32. Взех и оригинален лип от Cupra, който си пасна идеално с бронята. И тон още неща който не мога да се сетя всички, R32 табло, разпънка, капак за антифриз от с3, ултразвуков парктроник без да се дупчи бронята(състой се от дълга лента която се лепи на вътрешната страна на бронята), Bora духалки, алуминиеви елементи за огледала, фарове решетки итн, R32 рамена и чисто нови чистачки Bosch AeroTwin. И топа на топа за мен тъй като съм музикален фен, тотално преобразувах музикалната система, мотивирайки се след като чух музиката на Светлю който спечели феста. Взех 12 инчов двунамотков Boschmann буфер с 440 реални вата и го закачих на Alpine моноблок, на предна линия поставих Hertz DSK 165 двукомпнонентна система заедно с ESK 690 за задна и ги вързах на 4канален усилвател заедно с кондензатор и всичко друго както си му е реда. Взех и висок клас Pioneer CD с 6 RCA входа за да мога да натикам всички тия усилватели и говорители там и резултата за парите си беше супер задоволителен. Вече почна малко да ми малее, но всеки който се е возил в колата остана изключително впечатлен от силата и качеството.

Изображение

Тази зима взех и чисто ново табло immo 3 с оригинален супер запазен дисплей и след смяна на диоди и активиране на всичко, резултата беше убийствен.

Миналата седмица пратих фаровете на Стоян Гологанов, който ги направи меко казано перфектни, двоен мигач, нови ангелски, пълно рециклиране на лупата и полиране. И засега колата изглежда така:

Последна промяна от sashundera на Нед 07 апр 2019 5:41, променено общо 10 пъти.




Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Re: Golf MK4 R Line

Мнениеот sashundera » Чет 24 яну 2019 1:32


Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


20180908_182353.jpg
20180919_232328.jpg
20180921_135732.jpg
20180925_223136.jpg
20181114_123203.jpg


Наскоро я обслужих от до - вакум маркучи, тампони, дискове накладки итн (с малки неща дето са останали), в момента се работи по US модул за фаровете и търкан алуминий навсякъде за интериора.
Доста неща съм изпуснал, но ако тръгна да разказвам и показвам цялата история ще си пиша до лятото. Държа да отбележа че много хора и приятели са ми помагали за което съм им адски благодарен. Както и много благодарности на всички мой приятели фотографи, за уникалните снимки. Като цяло се радвам че поех по този път, ако я бях продал и си взема някой асматик на газ колкото да се возя, нямаше да се запозная с доооста хора и да изградя уникални връзки и приятелства.
Не е перфектна, но винаги натам се стремим. Чакам само да мине гадната зима, за да може да отстраня всички дреболии и забележки, другия месец или март я вкарвам при приятел бояджия за пребоядисване на повечето детайли както и ще се търси регулируемо окачване. Малко след това почвам търсенето за нови джанти, нещо от рода на 18ка 9j, каквото изпадне. Тези ще ги оставя за зимни и мисля да им сложа 215 или 205/40, за да застснат по-добре. Дългосрочните ми планове са засилване с турбо 2056/2260, по-големи дюзи и разбира се интеркулер с пътища заедно с 312 мм спирачки.

Ще публикувам развития за напред ако има интерес, а те ще бъдат доста. Ако има някой достатъчно луд да е изчел цялата тая глупост и има някакви въпроси, насреща съм. :smile

Последна промяна от sashundera на Пет 10 май 2019 8:29, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4757
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот hvp800 » Чет 24 яну 2019 7:35


Добре изглежда!
Важно е да не спираш да се занимаваш :)


Emcata
Мнения: 0
Регистриран на: Сря 21 фев 2018 14:13
Автомобил: Golf 2
Двигател: NZ 1992
Местоположение: Габрово

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот Emcata » Чет 24 яну 2019 20:58


Адмирации за вложения труд,колата изглежда страхотно!! Аз също съм на мнение,че 18ки ще й застанат в пъти по-добре. Продължавай все така :beer


Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот sashundera » Чет 24 яну 2019 23:51


Благодаря ви, несъмнено ще е по-добре с 18ка. Отворен съм и към 19, зависи вече от финансите, времето и какво намеря. 17 като цяло са перфектен баланс между големина и цена, но ми омръзна вече. :D Задължително ще се стречва също.

Иначе US модула е готов и вързан, фаровете прогледнаха уникално с него. Скоро ще има хубави снимки надявам се. Събота също така ще има снимки от диното.


Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот sashundera » Пет 25 яну 2019 21:18


Още малко снимки намерих, първата е от една готина hoodride сбирка есента на 202ра:

received_1957790277851871.jpg


Тук сложих едни 19ки на заем за малко да видя как ще застане,фолиото между вратите и то е тръгнало но скоро ще се оправя

20181028_173333.jpg


Стоповете чужденците ги харесаха доста :mhihi личните ми съобщения бяха гръмнали от въпроси


Screenshot_20190125-211020_Instagram.jpg

Screenshot_20190125-211133_Instagram.jpg


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7341
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Audi A3
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот hooligan_sk » Съб 26 яну 2019 20:30


Колата е станала много приятна, браво. :th_up Колко са широки 17ките Борбет и с какво ЕТ са?


Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот sashundera » Нед 27 яну 2019 10:24


Мерси, мънечки са :icon_lol . 17х7 ет 35 май че беше. Дайте съвети в какви гуми да ги обуя, докато намеря по-голяма джанта, че 225 45 са ми много.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 839
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [GolfMK4] [W211]
Двигател: [ALH++ 01] [OM646 06]
Местоположение: Варна

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот nikolay_ss » Нед 27 яну 2019 13:20


Браво, супер се е получил! Само стоповете малко не са в мой стил с това R, но всичко останало е много добре. Успех за напред!


Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Re: Golf MK4 .:R Line

Мнениеот sashundera » Пон 28 яну 2019 0:10




Ето резултати от диното, изкара към 142,5 коня което е горе-долу добре за стоковото турбо, като се почнат сериозните ъпрейди ще гоним 230.

Днес бронята ми се откачи и буфера му се развали намотката та малко се ядосах, но след последната фотосесия се позарадвах :D Ето една снимка за sneak peek

Изображение


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9321
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Golf MK4 .:R Line by Sashundera

Мнениеот radi_nrj » Чет 31 яну 2019 12:44


Сега разбирам, че турбото е рециклирано. Силно ме съмнява актуатора да се предаде толкова бързо, но не е невъзможно. На графиката, която ми показа се вижда, че пиква брутално и след това припада. Може да минеш да я закачим на ваг кома да направим 2-3 ръна на 3-та и 4-та скорост да запишем логове и да видим какво налягане държи.


Потребителски аватар
sisley88
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 26 мар 2012 8:43
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ADY 2.0 1995
Местоположение: Bulgaria

Re: Golf MK4 .:R Line by Sashundera

Мнениеот sisley88 » Чет 31 яну 2019 19:49


Браво колега :th_up супер е :love.vwclub


Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Re: Golf MK4 .:R Line by Sashundera

Мнениеот sashundera » Пет 01 фев 2019 1:36


radi_nrj написа:Сега разбирам, че турбото е рециклирано. Силно ме съмнява актуатора да се предаде толкова бързо, но не е невъзможно. На графиката, която ми показа се вижда, че пиква брутално и след това припада. Може да минеш да я закачим на ваг кома да направим 2-3 ръна на 3-та и 4-та скорост да запишем логове и да видим какво налягане държи.


Ради, това е че човека който прави турбото няма помен дали е сменян актуатора, каза че зависи от случай на случай и това малко ме безпокой... Иначе ще се разберем и ще намина. Както каза ти, най-добре ще се ориентирам към 1749VB и ще разкарам тоя сешоар за детски кукли :icon_lol Само да изкара до след май месец, да видим дали ще се получи едно нещо, към което се стремя :beer


Потребителски аватар
sashundera
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
Двигател: GTI TDI
Контакти:

Re: Golf MK4 .:R Line by Sashundera

Мнениеот sashundera » Съб 09 фев 2019 18:30


След голямо размишление и малко подкрепа от най-добър приятел бояджия, реших че колата ще се боядисва изцяло. В семейството ни откакто се помня има само сиви коли, поне 5 толкова ми е омръзнал този цвят че няма докъде. :D Окачването вече е в гаража и чака монтаж пролет, а за май месец ако станат нещата съм подсигурил XXR 530 :twisted 8.5j предни, 9.5 задни.

Приемам предложения за цвят, за сега ми се върти бордо винено в главата, не искам да е чисто червено, може и сиво стига да не е подобно на стоковия LB7Z. Най-окончателно ще се реши като разгледам каталога с бойте.

Следва да оправя изгорелия лед плафон отзад и да сменя развалените халогени и да ги вържа.
Ето може би последната фотосесия с колата ...в тоя цвят :D

Изображение
50903699_1004405103084101_1539272680673378304_n.jpg
51273446_520100925166331_5613704259406135296_n.jpg
51199738_397837534122040_2318085203605585920_n.jpg
51225918_295755134470365_7019956760630788096_n.jpg
50781437_2093714987338632_6518582726835044352_o.jpg

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1015
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Golf MK4 .:R Line by Sashundera

Мнениеот Tipsy » Съб 09 фев 2019 22:00


Ако ще е сиво лично мен ми харесва frozen grey metallic на bmw



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта