''Новият'' стар VW GOLF II
- Д..Христов
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 май 2018 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Всичко уж ми е свързано добре,обаче едната дупка на смукача е свързана с едната дупка от дроселния термост.Да ама остава още една дупка свободна и на смукача , и на дроселния термостат....не схващам къде трябва да се закачат тея неща.Да взема да направя един клип как са свързани ли?
- Д..Христов
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 май 2018 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Не ще, и не ще да пали, стартера върти половин оборот и до там, свещите ги свалихме с баща ми и са мега опушени, утре ще ги почистя колкото да дадат искра, дистрибутор. Капачка е добре, даже много чиста ми се видя (на тройката на баща ми беше много мръсна, но нямахме проблем с нея).Не знам вече, уж колата е карана до преди два месеца видях на клип дори, че работи добре.Ще пиша ако я запаля до тогава съм аут.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Стартерът само превърта и спира, така ли?
- Д..Христов
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 май 2018 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Да и като спре да върти стартера часовника отслабва почти до не видимост, докато не върна ключа.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Акумулаторът ти читав ли е? Провери си и масата към купето. Също така виж на шпилката на самия стартер кабелните обувки, притегни гайката, ако има нужда.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Дайте му ток, извадете свещ да видите какво се случва, точно този двигател и най-умрелия да е ще запали.
Виж масите също.
Виж масите също.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Най вероятно имаш пробелм с масите при мен преди една година се случи нещо подобно запали много трудно въртеше като че ли е слаб акумолатора и часовника изчезна а плафона светеше много слабо
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Или стартера заплита, т.е износена е втулката в камбаната на кутията примерно, или пък четките да речем нещо се бъзикат. Ако има проблем с масата от купето към двигателя би трябвало стартера да си върти щото за него има маса дори мисля е директно от акумулатора, но да не може да запали
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Ето една от най-простите схеми за вакуумите на карбуратора - ръчна скоростна кутия, без климатик. Такъв стикер фабрично се лепи отдолу на предния капак.
- Прикачени файлове
-
- vw.jpg (89.91 KиБ) Видяна 2938 пъти
- Д..Христов
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 май 2018 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Днес цял ден ровихме да намерим проблем.Сипах 5 литра бензин да има, свещите са добре вече. Свързах карборатора точно както трябва просто нямам думи как е бил свързан преди това,за сега изключвам вариант той да ми прави проблем. Мерих тоци до стартер, бобина, проверих и дали минава ток през кабелите за свещи - всичко е точно . Обаче пак не схващам що така прави стартера-описвам какво става - давам на контакт, чакам да спрат да мигат лампичките за масло и акумулатор, въртя да паля, стартера върти съвсем малко около секунда, след това спира да върти и губи светлина часовника . Сега се сетих, че не чух да покачва гориво и проверих ток до помпата отива, но не подкачва бензин(откачих и бенз филтър и от маркуча не мятяше бензин при даване на контакт) Явно и него ще го сменя, но първо да разбера защо забива стартера . Още нещо това на снимката къде според вас трябва да го свържа?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Няма да чуеш помпата - тя е механична. Т.е. двигателят я върти, а не акумулаторът.
- Д..Христов
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 май 2018 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
А как ще запали двигателя като помпата не му пуска бензин? Не споря в никакъв случай, искам да схвана наистина.
- Д..Христов
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 май 2018 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Странно, сега гледам в нета, че мех.помпата е под капака до двигателя, а аз днес какво ли съм отворил и измерил под задните седалки под един кръгъл капах държащ го 3 болта?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: ''Новият'' стар VW GOLF II
Като въртиш на стартер, тоест като двигателя започне да върти...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Жоро Делчев и 114 госта