Здравейте,
От съвсем скоро съм собстеник на alltrack 2.0 bitd 2016 г. Нямал съм VW досега, бях със Subaru и съответно не знам много за марката. Колата е супер, докарах я чак от Малмьо, върви доста и за мое учудване е икономична - изкара ми малко под 7 среден разход за 2000 км. Знам, че сигурно има доста писано за мотора и проблемите на този автомобил, но успявам да намеря тук таме само по темите нещо, та може ли да дадете мнение/линкове към теми, където мога да прочета повече. В момента колата е на 75к км и ще сменям масло на двг, масло на DSG, ангренажен ремък, ролки, водна помпа и т.н., ремък на маслена помпа. Маслото на халдекса е сменено, както и всичко по спирачките. Цена за това обслужване ми искат малко под 3к лв., звучи ми като средна цена за тези неща.
Също така тези джанти (оригиналните albertville) ми се струват огромни и по-скоро бих сложил 17 или 18, какво препоръчвате за нашите пътища, а и за лек офроуд? Има ли място във форума където могат да се пуснат за продажба или да си действам с добрия стар OLX
Поздрави,
Явор
Passat Alltrack 2.0 bitdi
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat Alltrack 2.0 bitdi
Да ти е честита придобивката и много безаварийни км ,предполагам си я огледал отдолу за ръжди .
Поискай помпата да не е включваема с ел.управление ,и ако не е сменен разширителния съд със силика го смени задължително .Антифриза се подменя с G12Evo и се прави промивка на системата .Има писано по теми във форума за това какви поразии правят ОЕМ помпите и антифриза G13 .
Поискай помпата да не е включваема с ел.управление ,и ако не е сменен разширителния съд със силика го смени задължително .Антифриза се подменя с G12Evo и се прави промивка на системата .Има писано по теми във форума за това какви поразии правят ОЕМ помпите и антифриза G13 .
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 bitdi
Честито!
Кое налага смяната на тези неща сега? Масло на кутия се сменя на всеки 60хил км, а ангренажен комплект на 120хил км.
Кое налага смяната на тези неща сега? Масло на кутия се сменя на всеки 60хил км, а ангренажен комплект на 120хил км.
Re: Passat Alltrack 2.0 bitdi
Маслото на кутията не видях в книжката да е сменяно и затова. Аз я взех на 72. Ангренажния комплект ми казаха, а и някъде тук бях чел, че на 6 години е добре да се сменя. Не съм уверен и аз, че нещо ще му има, но да се презастраховам. До колкото ми е известно на мен по-скоро 10г. е срока за ангренажни комплекти.
Иначе като чета темата за водната помпа се хванах малко за главата :D
Иначе като чета темата за водната помпа се хванах малко за главата :D
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 bitdi
Всяка марка си има свои изисквания. Ще кажа тези, за които зная със сигурност:
1. Дачия - Рено - 4г. или 60 000км.
2. Форд - 10г. или 160 000км
Погледни в ръководството или попитай в дилърството за пробезите и годините при ангренажа.
Честита кола, изглежда яка
Само нафта да й сипваш ти пожелавам.
Сподели защо реши от Субару да минеш на немски автомобил. Хората, с които съм комуникирал едва ли не се кълнат във вярност до живот на японските коли Да не говорим, с какви епитети ги описват. Или просто не робуваш на марки?
1. Дачия - Рено - 4г. или 60 000км.
2. Форд - 10г. или 160 000км
Погледни в ръководството или попитай в дилърството за пробезите и годините при ангренажа.
Честита кола, изглежда яка
Само нафта да й сипваш ти пожелавам.
Сподели защо реши от Субару да минеш на немски автомобил. Хората, с които съм комуникирал едва ли не се кълнат във вярност до живот на японските коли Да не говорим, с какви епитети ги описват. Или просто не робуваш на марки?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 bitdi
Първа смяна на масло на скоростна кутия - 120 000 км по предписания на производителя. Аз бих го сменил веднага и след това на всеки 50 000 км или три години.
Първа смяна на ангренаж и водна помпа - 210 000 км по предписания на производителя или 5 години. Аз бих го сменил веднага, заедно с цялата периферия и след това на всеки 80 000 км, ако се слагат възможно най-качествените. Иначе на 60 000.
Кола от Швеция на тези години и тези км - има и изключения, но ми се струва фантазия, дано не съм прав.
Джантите можеш да ги пуснеш в раздел Гуми и джанти, но разбира се в ОЛХ ще имаш доста по-голяма гледаемост на обявата от тук.
Един от Олтраците, които продадох, го купи именно човек, продал Субару. Всякакви хора има ...
Първа смяна на ангренаж и водна помпа - 210 000 км по предписания на производителя или 5 години. Аз бих го сменил веднага, заедно с цялата периферия и след това на всеки 80 000 км, ако се слагат възможно най-качествените. Иначе на 60 000.
Кола от Швеция на тези години и тези км - има и изключения, но ми се струва фантазия, дано не съм прав.
Джантите можеш да ги пуснеш в раздел Гуми и джанти, но разбира се в ОЛХ ще имаш доста по-голяма гледаемост на обявата от тук.
stefan4o написа:Сподели защо реши от Субару да минеш на немски автомобил.
Един от Олтраците, които продадох, го купи именно човек, продал Субару. Всякакви хора има ...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 bitdi
При BiTDI ангренажът се сменя на 120 000 км. При DSG DQ381 се сменя масло на 120 000, но BiTDI са с DQ500, при които се сменя на 60 000 км. Ето тема с повече инфо за обслужването и интервалите: https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=488275
И за DSG: https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4851831#p4851831
Моята кола е 190 к.с., също 2016 и при нея ангренажът се сменя на 210 000. Според VW няма предписани години - специално питах, но аз също ще го сменям скоро - някъде бях чел, че след 7 години е вече за смяна, независимо от километрите.
Относно джантите - аз бих ги карал летни, особено на Alltrack, където гумата е един размер по-голяма - например 245/45/18 срещу 235/45/18 за обикновения Passat B8.
Имам 2 комплекта джанти 18" (зимни и летни) със стандартния размер гуми 235/45/18 и като цяло нямам никакви проблеми с пътищата.
И за DSG: https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4851831#p4851831
Моята кола е 190 к.с., също 2016 и при нея ангренажът се сменя на 210 000. Според VW няма предписани години - специално питах, но аз също ще го сменям скоро - някъде бях чел, че след 7 години е вече за смяна, независимо от километрите.
Относно джантите - аз бих ги карал летни, особено на Alltrack, където гумата е един размер по-голяма - например 245/45/18 срещу 235/45/18 за обикновения Passat B8.
Имам 2 комплекта джанти 18" (зимни и летни) със стандартния размер гуми 235/45/18 и като цяло нямам никакви проблеми с пътищата.
Re: Passat Alltrack 2.0 bitdi
Мерси момчета или както се казва по форумите - колеги :D
Реших да сменя всичко описано по-горе, гледам че и тук мненията са такива. Ще махна и казанчето със силиката.
Километрите на колата са си такива, в Швеция нещата са много стриктни. Може да се види всеки собственик на колата, какви километри е карал и кога е прехвърляна на други собственици, на каква цена и т.н. Особено на по-новите коли има информация даже, кой е човека карал колата, адрес и т.н. По адрес я видях паркирана пред на човека къщата в покрайнините на Стокхолм през гугъл стрийтвю. След като има сервизна книжка и колата е поддържана в официални сервизи не виждам какво да стане. Кроната е с 10% по-ниска спрямо година назад и за мен там беше най-подходящото място за покупка.
За джантите, твърдо ми вози с тези 19-ки, то и гумите в момента са доста старички, но ми се струва че с 17-18 ще е доста по-комфортно. Според вас каква е цената моите джанти https://premiumwheels.de/19-Zoll-original-VW-Passat-B8-Albertville-3G0601025AG-Felge-Alufelge/171730460 ? Предлагат ми бартер за оригиналните 17-ки, мисля че 800-1000 лв. в моя полза в добавка звучи адекватно.
А относно субаруто, просто не ми харесват новите аутбеци - CVT скоростната кутия и малкия мотор в Европа. Б12-ката, която карах 10 години е железен автомобил във всяко едно отношение, но остаря много вече. За мен този тип автомобил е най-практичен, особено за БГ- комфорт на дълъг път, като цяло предимствата на лека кола пред SUV, без притеснения офроуд, голям багажник и сигурност на пътя. Волво и Ауди имат твърде висока цена на подръжка за километрите, които карам годишно (около 15к), VW доста повече ми хареса от Шкодите за тези пари, а супърб скаут ми се стори доста скъп за това което предлага.
Реших да сменя всичко описано по-горе, гледам че и тук мненията са такива. Ще махна и казанчето със силиката.
Километрите на колата са си такива, в Швеция нещата са много стриктни. Може да се види всеки собственик на колата, какви километри е карал и кога е прехвърляна на други собственици, на каква цена и т.н. Особено на по-новите коли има информация даже, кой е човека карал колата, адрес и т.н. По адрес я видях паркирана пред на човека къщата в покрайнините на Стокхолм през гугъл стрийтвю. След като има сервизна книжка и колата е поддържана в официални сервизи не виждам какво да стане. Кроната е с 10% по-ниска спрямо година назад и за мен там беше най-подходящото място за покупка.
За джантите, твърдо ми вози с тези 19-ки, то и гумите в момента са доста старички, но ми се струва че с 17-18 ще е доста по-комфортно. Според вас каква е цената моите джанти https://premiumwheels.de/19-Zoll-original-VW-Passat-B8-Albertville-3G0601025AG-Felge-Alufelge/171730460 ? Предлагат ми бартер за оригиналните 17-ки, мисля че 800-1000 лв. в моя полза в добавка звучи адекватно.
А относно субаруто, просто не ми харесват новите аутбеци - CVT скоростната кутия и малкия мотор в Европа. Б12-ката, която карах 10 години е железен автомобил във всяко едно отношение, но остаря много вече. За мен този тип автомобил е най-практичен, особено за БГ- комфорт на дълъг път, като цяло предимствата на лека кола пред SUV, без притеснения офроуд, голям багажник и сигурност на пътя. Волво и Ауди имат твърде висока цена на подръжка за километрите, които карам годишно (около 15к), VW доста повече ми хареса от Шкодите за тези пари, а супърб скаут ми се стори доста скъп за това което предлага.