Не е необходим реглаж , само фаровете може да се наложи леко да се вдигнат. Но в повечето случаи не е необходимо, защото с тампоните се възвръща фабричната стойка на автомобила , както е трябвало да бъде преди да приклекне леко.
Днес се позанимавах със стандартните болешки на марката, кал зад подкалниците, почистване на дренажите на панорамния покрив и почистване на самите водачи , следва смазване. Преден десен дренаж беше напълно запушен и то отдавна. Всичката вода изтичаше през преден ляв, но и това е въпрос на време....
Бях си купи предварително телено въже с накрайник мека косместа четка , която се пъхва в дренажите и по чиства, но реално не успях да свърша работа с нея. Почиства самите дренажни маркучи и докато обливате с вода изтича мътна вода, но запушения дренаж успях да го отпуша с помпа за колело надувайки от долния му край, под челното стъкло. Маха се кората под чистачките, после има още една кора над мрежата за входа на въздух към купето, и имате достъп до гумено клапанче и 4-5 см стърчащ маркуч ф10мм , вкарах маркуча от помпата и надух като внимавах, защото вече бях напълни в вода ваничката и се опасявах, че ще пръсне на обратно и ще омажа всичко с кал . За мой късмет стана чисто и изведнъж цялата вода си изтече. После пак прокарвах с четката с жилото и обливах с вода, докато се убедя , че вече се оттича съвсем свободно.
Следващата задача, беше да открехна малко подкалниците в задния долен края и да почистя зад тях, както се очакваше положението беше трагично... сигурно 2кг кал , пясък и листа , това е чудесна предпоставка за корозия на тези места... но хубавото , е че всички VW са така и проблема е ясен. Поне веднъж годишно е хубаво да се направи профилактика.
Снимките говорят достатъчно, та спирам да пиша и отивам да почивам, че 2 часа се мажа като прасе
това е старта
първа порция кал
малко разглобяване , на снимката се вижда жилото с телта
финално почистено отляво
кал от дясно
финално почистване от дясно
Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Класика. Относно реглажа, аз бих минал, при смяна пружина при мен задното колело беше мръднало доста,а реално смених здрава пружина, та не бих разчитал на това че оригинално така си е било. Реално 4 пружини смених, всичките колела бяха мръднали на реглажа освен задно ляво, предните незначително, задна дясна беше много навътре.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Реглаж винаги може да има нужда поради някаква причина , но подлагането на тампони не го налага. Мерил съм преди и след на няколко автомобила, ако преди процедурата не се е налагало реглаж , не се налага и след.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Откъде се купуват тези тампони за задницата, че и моята ми стои малко увиснала?
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Благодаря, забравил съм я тая тема, а със сигурност съм я чел.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Това е оригиналната инсталация нали? Тя в модула на вратата ли влиза?
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
да в модула влиза, но по това , което чета самия модул не можел да се обучи
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
При Б7 захранването за затъмняване на огледалото просто минава през модула на вратата. Иначе идва от вътрешното.
За да подкарам затъмняването на дясното пуснах 2 кабела от лявото към дясната врата, през модула и до огледалото, но дефакто можех и да заобиколя модула, обаче трябваше да слагам допълнителна букса, а това не ме кефи.
За да подкарам затъмняването на дясното пуснах 2 кабела от лявото към дясната врата, през модула и до огледалото, но дефакто можех и да заобиколя модула, обаче трябваше да слагам допълнителна букса, а това не ме кефи.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Като го вържеш към модула пробвай дали ще тръгне без обучение.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Това , което се вижда на клипа е монттиране на дясно електрохроматично (затъмняващо се) огледало за обратно виждане.
Фабрично автомобила е оборудван с дясно и централно огледала със затъмняване, но дясното си беше обикновено.
След като видях няколко колеги от форума и от групите във фейс-а, че са го направили се зарибих да го направя и аз.
За целта се сдобих с дясно огледало комплект от пасат с десен волан. Извадих си двата кабела с буксата за тази функция и ги вкарах във фабричната инсталация на моето огледало.
След това трябваше да намеря захранване , защото моя десен модул във вратата не поддържа тази функция и не можах да го обуча.
Имаше два варианта за захранване
-от централното огледало
-от лявата инсталация на шофьорската врата.
Аз избрах да не разглобявам пластмасите около централното огледало, колонката и т.н. Имах информация , че в буксата на лявата врата тази , която се намира на А-колоната и влиза вътре в купето
има + и - съответно лилав с черно и лилав с кафяво кабели. Прокарах кабел от лявата колонка до дясната по пътя на фабричната инсталация минаваща оттам, стигнах до дясната вътрешна букса, в нея си намерих доста празни гнезда за пинове, сложих два мъжки пин-а и я затворих, след това в буксата, която е отвън в същите гнезда сложих два женски пина и прокарах кабела до инсталацията за затъмняването, която вече бях пуснал. Всичко тръгна от първия път и съм много доволен, че всичко стана като фабрично.
Хубав ъпгрейд с малко средства и известно време легнал по гръб на пода на автомобила
Фабрично автомобила е оборудван с дясно и централно огледала със затъмняване, но дясното си беше обикновено.
След като видях няколко колеги от форума и от групите във фейс-а, че са го направили се зарибих да го направя и аз.
За целта се сдобих с дясно огледало комплект от пасат с десен волан. Извадих си двата кабела с буксата за тази функция и ги вкарах във фабричната инсталация на моето огледало.
След това трябваше да намеря захранване , защото моя десен модул във вратата не поддържа тази функция и не можах да го обуча.
Имаше два варианта за захранване
-от централното огледало
-от лявата инсталация на шофьорската врата.
Аз избрах да не разглобявам пластмасите около централното огледало, колонката и т.н. Имах информация , че в буксата на лявата врата тази , която се намира на А-колоната и влиза вътре в купето
има + и - съответно лилав с черно и лилав с кафяво кабели. Прокарах кабел от лявата колонка до дясната по пътя на фабричната инсталация минаваща оттам, стигнах до дясната вътрешна букса, в нея си намерих доста празни гнезда за пинове, сложих два мъжки пин-а и я затворих, след това в буксата, която е отвън в същите гнезда сложих два женски пина и прокарах кабела до инсталацията за затъмняването, която вече бях пуснал. Всичко тръгна от първия път и съм много доволен, че всичко стана като фабрично.
Хубав ъпгрейд с малко средства и известно време легнал по гръб на пода на автомобила
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Нещо , което ми липсваше най-много от предишния пасат , теглич... скоро
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Хубаво нещо е теглича,практично и все някога любителите на късното спиране се нанизват на него .
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Нямах много време днес, накратко успях само да сложа гредата на теглича.
Доста сложно се оказа, бронята има стандартни захвати като на всички пасати , които съм имал, винтове на подкалника, отдолу също, разни щипки, свалят се стоповете
Откача се буксата на парктроника и бронята пада.
Маха се основата на бронята , която става ненужна. В задните рогове се пъхва гредата на теглича и идва сложното, маха се резервоара за Adblue, разкачва се гърнето , за да може да се махне топлинния щит над него. След това вече има достъп да се стегнат болтовете , които се падат странично , хоризонтални по два от страна.
След това се слага резервоара за Adblue, термощита на мястото си, гърнето се закача на тампоните, на основата за бронята имаше един модул с номер 3G9 035 534 , което е някаква антена мисля за телефон, не му обърнах много внимание, но за да стои пак на гредата на теглича се пробива отвор, прави се резба и се стяга с болт.
Утре ако има повече време се захващам да прекарам инсталацията до модулите под волана и да почвам да вадя пинове, да слагам нови и да обучавам модулите ,че вече сме с теглич ако е необходимо.
Доста сложно се оказа, бронята има стандартни захвати като на всички пасати , които съм имал, винтове на подкалника, отдолу също, разни щипки, свалят се стоповете
Откача се буксата на парктроника и бронята пада.
Маха се основата на бронята , която става ненужна. В задните рогове се пъхва гредата на теглича и идва сложното, маха се резервоара за Adblue, разкачва се гърнето , за да може да се махне топлинния щит над него. След това вече има достъп да се стегнат болтовете , които се падат странично , хоризонтални по два от страна.
След това се слага резервоара за Adblue, термощита на мястото си, гърнето се закача на тампоните, на основата за бронята имаше един модул с номер 3G9 035 534 , което е някаква антена мисля за телефон, не му обърнах много внимание, но за да стои пак на гредата на теглича се пробива отвор, прави се резба и се стяга с болт.
Утре ако има повече време се захващам да прекарам инсталацията до модулите под волана и да почвам да вадя пинове, да слагам нови и да обучавам модулите ,че вече сме с теглич ако е необходимо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта