Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 22 юни 2023 20:03


Не е необходим реглаж , само фаровете може да се наложи леко да се вдигнат. Но в повечето случаи не е необходимо, защото с тампоните се възвръща фабричната стойка на автомобила , както е трябвало да бъде преди да приклекне леко.

Днес се позанимавах със стандартните болешки на марката, кал зад подкалниците, почистване на дренажите на панорамния покрив и почистване на самите водачи , следва смазване. Преден десен дренаж беше напълно запушен и то отдавна. Всичката вода изтичаше през преден ляв, но и това е въпрос на време....

Бях си купи предварително телено въже с накрайник мека косместа четка , която се пъхва в дренажите и по чиства, но реално не успях да свърша работа с нея. Почиства самите дренажни маркучи и докато обливате с вода изтича мътна вода, но запушения дренаж успях да го отпуша с помпа за колело надувайки от долния му край, под челното стъкло. Маха се кората под чистачките, после има още една кора над мрежата за входа на въздух към купето, и имате достъп до гумено клапанче и 4-5 см стърчащ маркуч ф10мм , вкарах маркуча от помпата и надух като внимавах, защото вече бях напълни в вода ваничката и се опасявах, че ще пръсне на обратно и ще омажа всичко с кал :Mr Green Fun . За мой късмет стана чисто и изведнъж цялата вода си изтече. После пак прокарвах с четката с жилото и обливах с вода, докато се убедя , че вече се оттича съвсем свободно.

Следващата задача, беше да открехна малко подкалниците в задния долен края и да почистя зад тях, както се очакваше положението беше трагично... сигурно 2кг кал , пясък и листа , това е чудесна предпоставка за корозия на тези места... но хубавото , е че всички VW са така и проблема е ясен. Поне веднъж годишно е хубаво да се направи профилактика.

Снимките говорят достатъчно, та спирам да пиша и отивам да почивам, че 2 часа се мажа като прасе :mrgreen

това е старта
Изображение

първа порция кал
Изображение
Изображение

малко разглобяване , на снимката се вижда жилото с телта

Изображение

финално почистено отляво
Изображение

кал от дясно
Изображение

финално почистване от дясно
Изображение




Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1352
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот fur1ous » Чет 22 юни 2023 23:05


Класика. Относно реглажа, аз бих минал, при смяна пружина при мен задното колело беше мръднало доста,а реално смених здрава пружина, та не бих разчитал на това че оригинално така си е било. Реално 4 пружини смених, всичките колела бяха мръднали на реглажа освен задно ляво, предните незначително, задна дясна беше много навътре.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 23 юни 2023 7:20


Реглаж винаги може да има нужда поради някаква причина , но подлагането на тампони не го налага. Мерил съм преди и след на няколко автомобила, ако преди процедурата не се е налагало реглаж , не се налага и след.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 23 юни 2023 13:05


Откъде се купуват тези тампони за задницата, че и моята ми стои малко увиснала?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 23 юни 2023 15:08




Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 23 юни 2023 20:10


Благодаря, забравил съм я тая тема, а със сигурност съм я чел.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 юли 2023 13:36


следва продължение

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6159
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот VWGT » Вто 11 юли 2023 14:29


Това е оригиналната инсталация нали? Тя в модула на вратата ли влиза?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 11 юли 2023 14:36


да в модула влиза, но по това , което чета самия модул не можел да се обучи


milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот milenski_77 » Вто 11 юли 2023 17:06


При Б7 захранването за затъмняване на огледалото просто минава през модула на вратата. Иначе идва от вътрешното.
За да подкарам затъмняването на дясното пуснах 2 кабела от лявото към дясната врата, през модула и до огледалото, но дефакто можех и да заобиколя модула, обаче трябваше да слагам допълнителна букса, а това не ме кефи.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6159
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот VWGT » Вто 11 юли 2023 17:39


Като го вържеш към модула пробвай дали ще тръгне без обучение.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 13 юли 2023 12:54


Това , което се вижда на клипа е монттиране на дясно електрохроматично (затъмняващо се) огледало за обратно виждане.
Фабрично автомобила е оборудван с дясно и централно огледала със затъмняване, но дясното си беше обикновено.
След като видях няколко колеги от форума и от групите във фейс-а, че са го направили се зарибих да го направя и аз.
За целта се сдобих с дясно огледало комплект от пасат с десен волан. Извадих си двата кабела с буксата за тази функция и ги вкарах във фабричната инсталация на моето огледало.
След това трябваше да намеря захранване , защото моя десен модул във вратата не поддържа тази функция и не можах да го обуча.
Имаше два варианта за захранване
-от централното огледало
-от лявата инсталация на шофьорската врата.

Аз избрах да не разглобявам пластмасите около централното огледало, колонката и т.н. Имах информация , че в буксата на лявата врата тази , която се намира на А-колоната и влиза вътре в купето
има + и - съответно лилав с черно и лилав с кафяво кабели. Прокарах кабел от лявата колонка до дясната по пътя на фабричната инсталация минаваща оттам, стигнах до дясната вътрешна букса, в нея си намерих доста празни гнезда за пинове, сложих два мъжки пин-а и я затворих, след това в буксата, която е отвън в същите гнезда сложих два женски пина и прокарах кабела до инсталацията за затъмняването, която вече бях пуснал. Всичко тръгна от първия път и съм много доволен, че всичко стана като фабрично.

Хубав ъпгрейд с малко средства и известно време легнал по гръб на пода на автомобила :mhihi




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 17 юли 2023 14:29


Нещо , което ми липсваше най-много от предишния пасат , теглич... скоро

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот Ивайло Димов » Пон 17 юли 2023 14:33


Хубаво нещо е теглича,практично и все някога любителите на късното спиране се нанизват на него .


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 18 юли 2023 18:37


Нямах много време днес, накратко успях само да сложа гредата на теглича.
Доста сложно се оказа, бронята има стандартни захвати като на всички пасати , които съм имал, винтове на подкалника, отдолу също, разни щипки, свалят се стоповете
Откача се буксата на парктроника и бронята пада.
Маха се основата на бронята , която става ненужна. В задните рогове се пъхва гредата на теглича и идва сложното, маха се резервоара за Adblue, разкачва се гърнето , за да може да се махне топлинния щит над него. След това вече има достъп да се стегнат болтовете , които се падат странично , хоризонтални по два от страна.
След това се слага резервоара за Adblue, термощита на мястото си, гърнето се закача на тампоните, на основата за бронята имаше един модул с номер 3G9 035 534 , което е някаква антена мисля за телефон, не му обърнах много внимание, но за да стои пак на гредата на теглича се пробива отвор, прави се резба и се стяга с болт.
Утре ако има повече време се захващам да прекарам инсталацията до модулите под волана и да почвам да вадя пинове, да слагам нови и да обучавам модулите ,че вече сме с теглич ако е необходимо.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта