здравейте!преди около месец точно си бях вкарал в голфчето 500 лв ,4 нови зимни гуми,нови свещи,кабели,ремонт стартер и тн,и 2 дена след това се ударих удара е отпред от дясно движеше на собствен ход, но я гледа некъв майстор и вика посукана е ище е много пари да се ремонтира..застраховка имаше само кражба , а вината за птп беше моя така че никой не може да ми помогне...и както и да е викам си все пак ние да сме живи и здрави и вече си имам нова придобивка та от gofl ll минах на jetta идеята ми беше ,да я взема със същия двигател че каквото трябва да зимам от голфчето та jetta-та е пак с 1.6 двигател ,автоматик, EZ двигател но е 2 годинки по млада от голфа и е с газ смених гумите,и кабели свещи и тн та да не ме е яд.за сега съм много доволен , по мое мнение вози по меко от голфа и той по дупките тропаше, джетката няма такива проблеми.единственото е 4е не работят реланте за задния джам.не е бушон,свети копчето като е вклучено,явно е прекъснат кабел ,ако може някой да ми каже от двата кабела отзад кои е + и кой - и къде да ги вържа та ето сега и няколко снимки на количката ,че да се похваля се пак
mod edit: Vlad777
нова кола + бракувана стара :(
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Честита нова кола и то пак VW, колега и да я пазиш тая вече
а за реотаните
1. Виж с мултимер съпротивлението между маса и всеки от краищата на реотаните назадното стъкло - трябва да е 0 ома в единия и 0, и нещо в другия край. Към тоя другия трябва да дойдат +12В като натиснеш копчето на таблото
2. Махни копчето за реотаните и виж двата по-дебели кабИла в средата с какви цветове са - на голф двойката по черен с жълто иде +12В, а по бял със зелено заминава към задницата като Уключиш копчето. Отвори багажника и търси сноп с кабели идещи отпред - от него трябва да излиза същия тоя по-дебел кабел със същия цвят. Тоя може да е снаден с друг по нататък докато стигне реотана. виж с мултимера дали идат +12В и провери снадки ако има.
а за реотаните
1. Виж с мултимер съпротивлението между маса и всеки от краищата на реотаните назадното стъкло - трябва да е 0 ома в единия и 0, и нещо в другия край. Към тоя другия трябва да дойдат +12В като натиснеш копчето на таблото
2. Махни копчето за реотаните и виж двата по-дебели кабИла в средата с какви цветове са - на голф двойката по черен с жълто иде +12В, а по бял със зелено заминава към задницата като Уключиш копчето. Отвори багажника и търси сноп с кабели идещи отпред - от него трябва да излиза същия тоя по-дебел кабел със същия цвят. Тоя може да е снаден с друг по нататък докато стигне реотана. виж с мултимера дали идат +12В и провери снадки ако има.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gyb написа:Честита нова кола и то пак VW, колега и да я пазиш тая вече
а за реотаните
1. Виж с мултимер съпротивлението между маса и всеки от краищата на реотаните назадното стъкло - трябва да е 0 ома в единия и 0, и нещо в другия край. Към тоя другия трябва да дойдат +12В като натиснеш копчето на таблото
2. Махни копчето за реотаните и виж двата по-дебели кабИла в средата с какви цветове са - на голф двойката по черен с жълто иде +12В, а по бял със зелено заминава към задницата като Уключиш копчето. Отвори багажника и търси сноп с кабели идещи отпред - от него трябва да излиза същия тоя по-дебел кабел със същия цвят. Тоя може да е снаден с друг по нататък докато стигне реотана. виж с мултимера дали идат +12В и провери снадки ако има.
Това добре само дето 0 Ома няма да му покаже никога
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта