Аз да си кажа,а пък на другото м......а му. Свалях корите на вратите (4-те) заради кабелите на колоноте, от вътре са като нови, няма изчуквано или нещо подобно трабите за безопасноста са си на мястото. Багажника и него разглобявах заради лостчето на ключалката, и там като ново. На таблото до лампата на абс няма лампа за аербега, а трябва да има и по принцип се забелязва. Между предния капак и изолацията като ново, калници предни под казанчето за водата гладко като лис хартия и червено като кръв, под въздушния филтър гладко и червено, по уплатнения, дръжки пластмаси няма излишна боя. Преди да купя колата е карана на сервиз от до, двигател, купе, ходова част и там е изпъната. Мога да приложа и снимков материал. Знам какво трябва да гледам като купувам нещо. Просто смятам, че колата е много запазена то си и личи де, голяма е лъскарка.
А относно вървенето като влезе в убороти към 3500/4000 става доста напечено, изкъртиха ми ламарината на предната седалка до шофьора.