Колеги , от 10 години все карам VW голфове , пасати , до момента карам 2.5 V6 2003 180к.с доволен съм като цяло , но от известно време съм хвърлил мерника на Файтон за мен това е най-красивия VW .. в крайна сметка въпроса ми е да ме насочите към правилния двигател:
Сиреч , искам да върви но и да не е ламя , знам че обслужването на този автомобил няма да е като на голф 3 , но все пак да е рентабилно!
Покупка на VW Phaeton
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Покупка на VW Phaeton
Последна промяна от heady88 на Съб 05 ное 2016 0:26, променено общо 2 пъти.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Хахахха, Файтон и реантабилно, хахахаа... Само. Задната лайсна на бронята е около има няма 2 бона
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Верният двигател е 4.2 бензин или компромисно 3 литра дизел. Всички други варианти водят до още по-натоварена разходна част на един и без това не евтин за поддръжка автомобил.
Щом идваш от пасат 5.5 80% като чувство за колата ще са ти познати. Остава да прецениш дали искаш да поддържаш на цени, отговарящи на поддръжката на друг нов автомобил, един стар фаетон с техника от миналия век.
Щом идваш от пасат 5.5 80% като чувство за колата ще са ти познати. Остава да прецениш дали искаш да поддържаш на цени, отговарящи на поддръжката на друг нов автомобил, един стар фаетон с техника от миналия век.
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Защо оставям с впечатлението че файтон-а е по-голям дерт от пасата v6 който и без друго доста го плюят безпричинно ?
Все пак сме в VW форум , коя според вас е класа от тази марка? Щото май всички се плюят малко или много.. разберете едно ... цената кеф няма... и хората който харесват , обичати т.н .. ще и ще продължават си купуват vw .
За мен това е колата независимо от негативизмите който тук 90% говорят .
Сега , Колеги искам чисто и просто хора който имат или са имали наблюдения да ми кажат нещо за прословутия Файтон!
Знам че реално кажи речи ще се поддържа S класа ... но това е VW! ( имам сантиментална цена и чуство за тази марка ) за хората който не би ме разбрали!
Все пак сме в VW форум , коя според вас е класа от тази марка? Щото май всички се плюят малко или много.. разберете едно ... цената кеф няма... и хората който харесват , обичати т.н .. ще и ще продължават си купуват vw .
За мен това е колата независимо от негативизмите който тук 90% говорят .
Сега , Колеги искам чисто и просто хора който имат или са имали наблюдения да ми кажат нещо за прословутия Файтон!
Знам че реално кажи речи ще се поддържа S класа ... но това е VW! ( имам сантиментална цена и чуство за тази марка ) за хората който не би ме разбрали!
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Чудомир написа:Верният двигател е 4.2 бензин или компромисно 3 литра дизел. Всички други варианти водят до още по-натоварена разходна част на един и без това не евтин за поддръжка автомобил.
Щом идваш от пасат 5.5 80% като чувство за колата ще са ти познати. Остава да прецениш дали искаш да поддържаш на цени, отговарящи на поддръжката на друг нов автомобил, един стар фаетон с техника от миналия век.
к
колко стар?
Има няма , почти няма 10 години кола.. + това просто самия фейс лифт си ми харесва...пък и просто VW e моята кола.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на нов VW Phaeton
Няма негативизъм, просто аз не съм такъв, че да викам на сивото "бледо розово".
Първо, от Фаетон има тамън 4 фейса, така че кажи за кой говориш. Виж във интернет - GP0 до GP4.
Текущата поддръжка ще е смесица от Пасат 2.8 и Ауди А8 - скоростната е подобна на пасатовата, двигателя, който препоръчах, го има в Ауди. Спирачки, масло - все като при А8. Филтрите (особено към купето) може да са специфични за Фаетон, но едва ли са по-скъпи от тези на Ауди.
Истинската болка почва с типичните фаетонски болежки като ръждичка под лайсните на вратите, кабела към багажника, старата мултимедиа (в GP0 и GP1) и евентуално други, за които не се сещам сега. Там всичко се купува оригиналдъ, на съответните цени. Еле ако пък някое електронно устройство каже мяу - как ще го намериш втора ръка ти си преценяваш.
Колата тежи около и над 2200 кг - гориво, спирачки, гуми - износването е правопропорционално на теглото и нервния крак.
Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
Непобедим аргумент "за" Фаетон са седалките (18-степенните !) и начина на возия. Може би и други марки ги могат тези неща така, но определено по тези 2 точки Фаетон е все още в челните редици, според мен. Плюс изработката в купето - но тук вече минаваме на много гледане в детайл и почти ниво "личен фетиш към лукс".
Всичко това ти го пиша като човек, който е прекарал много време в сондажи по въпроса. Основния проблем на Фаетон от 2ра ръка е, че собствениците изведнъж се оказват изненадани от горните неща, почва се едно провлачване и отлагане на наложими неща, ако колата е вече извън гаранция и в крайна сметка "следващия" получава един грохнал екс-лукс.
Първо, от Фаетон има тамън 4 фейса, така че кажи за кой говориш. Виж във интернет - GP0 до GP4.
Текущата поддръжка ще е смесица от Пасат 2.8 и Ауди А8 - скоростната е подобна на пасатовата, двигателя, който препоръчах, го има в Ауди. Спирачки, масло - все като при А8. Филтрите (особено към купето) може да са специфични за Фаетон, но едва ли са по-скъпи от тези на Ауди.
Истинската болка почва с типичните фаетонски болежки като ръждичка под лайсните на вратите, кабела към багажника, старата мултимедиа (в GP0 и GP1) и евентуално други, за които не се сещам сега. Там всичко се купува оригиналдъ, на съответните цени. Еле ако пък някое електронно устройство каже мяу - как ще го намериш втора ръка ти си преценяваш.
Колата тежи около и над 2200 кг - гориво, спирачки, гуми - износването е правопропорционално на теглото и нервния крак.
Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
Непобедим аргумент "за" Фаетон са седалките (18-степенните !) и начина на возия. Може би и други марки ги могат тези неща така, но определено по тези 2 точки Фаетон е все още в челните редици, според мен. Плюс изработката в купето - но тук вече минаваме на много гледане в детайл и почти ниво "личен фетиш към лукс".
Всичко това ти го пиша като човек, който е прекарал много време в сондажи по въпроса. Основния проблем на Фаетон от 2ра ръка е, че собствениците изведнъж се оказват изненадани от горните неща, почва се едно провлачване и отлагане на наложими неща, ако колата е вече извън гаранция и в крайна сметка "следващия" получава един грохнал екс-лукс.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Re: Покупка на нов VW Phaeton
Чудомир написа:Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
И КВО ПЪК ТОЛКОЗ БРЕ ЧУДОМИРЕ???
Ти такъв автомобил за возене ли би взел или те интересуват дребните подробности?
Нека да започнем с положителното - дори след 20- години ще са малко автомобилите с такъв комфорт и возия. Говоря ти от личен опит - това лято сменихме Ауди А8 2001 с Тойота Авенсис 2013 с изключително ниво на оборудване. Извинявай, но Авенсиса е, като болнаво конче с неизвестен произход сравнено с расов жребец (Аудито). Много е икономичен - двулитровия D-4D мотор, на почти никакви километри - 32 хиляди, води се един от най-надеждно изработените автомобили в своя клас и пак казвам - много е назад от по-старата с 12 години А8-ца.
Следват и неприятните неща, за които вече е написано достатъчно, но допълвам нещо много важно - по моргите Фаетоните са голям кът докато А8-ци се намират в достатъчно количество.
Изборът е много сложен, но кефът от возията и поведението на пътя нямат равни на себе си.
В заключение: Аз лично конкретен съвет ДА/НЕ не се наемам да дам!!
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Покупка на VW Phaeton
това лято сменихме Ауди А8 2001 с Тойота Авенсис 2013 с изключително ниво на оборудване. Извинявай, но Авенсиса е, като болнаво конче с неизвестен произход сравнено с расов жребец (Аудито). Много е икономичен - двулитровия D-4D мотор, на почти никакви километри - 32 хиляди, води се един от най-надеждно изработените автомобили в своя клас и пак казвам - много е назад от по-старата с 12 години А8-ца.
Сравнението е некоректно, авенсиса е аналог на пасат, на А8 отговаря Лексус, не съм запознат с моделите.
- Vasseto
- Мнения: 2642
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на VW Phaeton
heady88 написа:...съм хвърлил мерника на Файтон ...
Взимай го! Няма какво да му мислиш. Един път се живее.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на нов VW Phaeton
KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Чудомир написа:Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
И КВО ПЪК ТОЛКОЗ БРЕ ЧУДОМИРЕ???
Ти такъв автомобил за возене ли би взел или те интересуват дребните подробности?
Аз да съм дал някъде препоръка? Написал съм плюсове и минуси, той да си решава. Да, дребните подробности ме интересуват, защото съм свикнал всичко в колата ми да работи, а не шибидаха засича, носача на ел. стъклата е счупен, климатика не е напълнен и т.н.
Още веднъж в прав текст - поддръжката на употребяван Фаетон няма да е по-евтина от такава на Пасат Б8, където пък има доволно много елементи от Фаетон взаимствани и ще бъде по-лесно продаваем след Х години отколкото фаетон. Остава въпроса за кои Фаетони говорим, тия от 5к евро или ония от 30к++?
Ако те влече лукса - Фаетона е добро решение. Което обаче далеч не значи, че няма кусури.
-
- Мнения: 628
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Покупка на VW Phaeton
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=gcrje3
Ето го дарака на 90 000 км , ама колко ли подводни камъка ще има никой не знае.
Ето го дарака на 90 000 км , ама колко ли подводни камъка ще има никой не знае.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Покупка на VW Phaeton
KOKO ГЕОРГИЕВ написа:...Ти такъв автомобил за возене ли би взел или те интересуват дребните подробности?...
Като почне през ден да ти светва различна ламБа по таблото евем ти возенето Някъде май бях писал, комплект дискове и накладки за файтоня излизат към 7 бона български пари. Ако не ви притеснява...молим.
drotomir написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478116681451833&slink=gcrje3
Ето го дарака на 90 000 км , ама колко ли подводни камъка ще има никой не знае.
Липсващата част от централната конзола предполага подводни рифове, не просто камъни
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Покупка на VW Phaeton
Вземаш го и му продаваш накладките и ще ти дойде на цената на 20 годишен голф
Не разбирам подобни теми. Подобна кола бих купил само нова. За къв лукс говорим в гащи втора употреба
Не разбирам подобни теми. Подобна кола бих купил само нова. За къв лукс говорим в гащи втора употреба
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на VW Phaeton
icoico написа:...комплект дискове и накладки за файтоня излизат към 7 бона български пари....
Аз знам къде могат да ти сложат АТЕ за 1200 евро предни/задни с работата, но нарочно не го писах, защото не знам колко струват без работата...ама пък не се бях сетил, че при W12 има вариант с керамика, за която явно говориш ти
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на VW Phaeton
За W12 накладки Ate:
13.0460-2890.2 ATE задна ос ; 159.20
13.0460-7182.2 ATE предна ос ; 355.00
Дискове Ate:
24.0122-0212.1 ATE спирачен диск задна ос ; 148.30
24.0134-0100.1 ATE спирачен диск предна ос ; 227.40
Около 1260 лв без отстъпка за 4 диска и накладки на Ate. За TRW около 1000.
13.0460-2890.2 ATE задна ос ; 159.20
13.0460-7182.2 ATE предна ос ; 355.00
Дискове Ate:
24.0122-0212.1 ATE спирачен диск задна ос ; 148.30
24.0134-0100.1 ATE спирачен диск предна ос ; 227.40
Около 1260 лв без отстъпка за 4 диска и накладки на Ate. За TRW около 1000.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта