Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Комън рейл всички стават, това го писах за помпа-дюза
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Помпа-дюза 8. цилиндровите ги нямат проблемите с пукането на глави и превъртането нна навтовата помпа или просто са малко по надежни иначе пак ги правят тези проблеми.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Днес ходих в една автокъща и ми казаха от там че comonrail мотора който е 170 коня бил проблемен. Нещо да кажете ? Така ли инаистина и ако да за какви проблеми ставанапрос?
Даите коментар за тази обява
http://www.cars.bg/c2038285
Даите коментар за тази обява
http://www.cars.bg/c2038285
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Ами колко повече мнения искаш? Колегите ти обясниха вече какво да търсиш, ти пак питаш същото. Всеки мотор може да стане проблемен. А този Пасат аз лично не бих си направил труда да го видя дори. Собственика му слага по 5лв нафта.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
soulspli7ter написа:Помпа-дюза 8. цилиндровите ги нямат проблемите с пукането на глави и превъртането нна навтовата помпа или просто са малко по надежни иначе пак ги правят тези проблеми.
Това за наФтовата помпа как го реши? Шестостенът е проблем ПРИ ВСИЧКИ ПОМПА ДЮЗИ ПАСАТ 6 2.0ТДИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
soulspli7ter написа:http://www.cars.bg/c2038285
В конкретната обява не се вижда целия номер, но тая кола НЕ Е ОТ ПЪРВИ СОБСТВЕНИК на 1000%. Номер Е8424МА e от края на 2016 г.
Проверих - колата е продадена септември 2009-та, но не е септември 2009-та произведена.
Рамата WVWZZZ3CZ9P021556 .
Явно е препродадена от първи собственик.
Колата има едно ПТП по вина на същата от 16/11/2016 с увредено МПС с номер CA0778CK, явно това е била и причината за продажбата и
някой благоевградски пич е решил да изкара едни 2-3-4k лева.
Същият благоевградски пич е написал, че моторът е комер-ал, имайки явно предвид common rail.
15к е ненормална цена за тая кола.
Последна промяна от Pagemakerboy на Пет 07 апр 2017 23:12, променено общо 1 път.
- tonkogtd
- Мнения: 292
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Ейтва с изкарването на пари бонус е практика.Демек купува,слага наддценка и чака балъци.
През това време кара,без да обслужва грам нищо.
И в повечето случаи номера минава.Нямам предвид конкретни коли.
През това време кара,без да обслужва грам нищо.
И в повечето случаи номера минава.Нямам предвид конкретни коли.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Pagemakerboy написа:soulspli7ter написа:http://www.cars.bg/c2038285
В конкретната обява не се вижда целия номер, но тая кола НЕ Е ОТ ПЪРВИ СОБСТВЕНИК на 1000%. Номер Е8424МА e от края на 2016 г.
Проверих - колата е продадена септември 2009-та, но не е септември 2009-та произведена.
Рамата WVWZZZ3CZ9P021556 .
Явно е препродадена от първи собственик.
Колата има едно ПТП по вина на същата от 16/11/2016 с увредено МПС с номер CA0778CK, явно това е била и причината за продажбата и
някой благоевградски пич е решил да изкара едни 2-3-4k лева.
Същият благоевградски пич е написал, че моторът е комер-ал, имайки явно предвид common rail.
15к е ненормална цена за тая кола.
Извинявайте за правописа първо, но пиша само от телефона в движение и няма как. Как и от къде ги разбра тези неща? През някакъф офицялен сайт на ВАГ или работиш в техен сервиз? Смятаи как лъжат хората. Значи най-добри да да нямам ядове да търся
common rail двигател. Аз с такива впечатления оставам.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Четох, че като цяло първите мотори 2тди на пасата са зле, но след 2006 или 2007 проблема май е решен.Има ли нешо такова? Ако е така от кои кодове двигатели да бягам и на кои да се спирам или както каза колегата по-нагоре да гледам ако ще е 2.0тди да е с 8 клапанабез значение коя година е.
Другото което исакм да попитам е и за common rail двигателите.Четох ще диузите са им много скъпи. Това вярно ли е и каква е разликата с помпа диуза?
Другото което исакм да попитам е и за common rail двигателите.Четох ще диузите са им много скъпи. Това вярно ли е и каква е разликата с помпа диуза?
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
DIESEL ENGINES:
PUMP INJECTOR
BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
COMMON RAIL
CBAA, CBAB, CBBB
Мой съвет е забрави серията с три букви тоест помпа дюзата!При всички си е с два вала при четири буквените common rail шестостена е по дълъг и проблема с главите и дюзите е изчистен.
Евтини дюзи незнам да има но като цяло се водят читави тези при CR моторите.Какъвто и да е дизел ако е каран със скапана нафта или се кара с такава (незнам в BG къде има читава) може да се изплюят всеки момент.Но има и рециклиране ,което е поносимо!
PUMP INJECTOR
BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
COMMON RAIL
CBAA, CBAB, CBBB
Мой съвет е забрави серията с три букви тоест помпа дюзата!При всички си е с два вала при четири буквените common rail шестостена е по дълъг и проблема с главите и дюзите е изчистен.
Евтини дюзи незнам да има но като цяло се водят читави тези при CR моторите.Какъвто и да е дизел ако е каран със скапана нафта или се кара с такава (незнам в BG къде има читава) може да се изплюят всеки момент.Но има и рециклиране ,което е поносимо!
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Тоест ако не е COMMON RAIL по-добре не, така да те разбирам. Ти от колко време имаш твоят пасат и какви са ти впечатленията?
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
ДА правилно ме разбираш:)
Моя пасат си го внесах от Германия беше Individual изпълнение бяла/черна кожа DSG 170hp! Невероятна кола но с много болежки!
- податлива на ръжда (мойта беше тръгнала и след една зима цъфна още повече) от Германия с много химикали....
- дюзи (мойте бяха сменени по сервизна акция)
- проблема с шестостена, за който е писано много (проблем,при който казва храс на средата на пътя и повечето пъти всичко е леш)
Моя пасат си го внесах от Германия беше Individual изпълнение бяла/черна кожа DSG 170hp! Невероятна кола но с много болежки!
- податлива на ръжда (мойта беше тръгнала и след една зима цъфна още повече) от Германия с много химикали....
- дюзи (мойте бяха сменени по сервизна акция)
- проблема с шестостена, за който е писано много (проблем,при който казва храс на средата на пътя и повечето пъти всичко е леш)
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Тоест и common rail моторите също си имат своите болешки. Заслужава ли си да взимам такава кола предвид, че всичките мотори имат някакви проблеми. Оставам с впечатлението, 1,9 тди мотора от тези години е най-сполучливия от това което чета. Защо предвид всичките проблеми за които се пише, за 2,0тди моторите са най-масовите по бг улиците.
Диузите ако не са сменени до момента, ако се отиде в сеервиз на ВАГ няма ли да ги сменят безплатно след като са признали че са проблемни и са ги подменяли безплатно. Те излизат от фабриките с Бош и после ги сменят със Сименс или се бъркам?
От ввсички тези проблеми за който чета се видях в чудо и почнах да гледам голф 5 вече, въпреки, че повече ме тегли към пасата. Там 2ка дизела пак ли е със съшите проблеми както при пасата?
Диузите ако не са сменени до момента, ако се отиде в сеервиз на ВАГ няма ли да ги сменят безплатно след като са признали че са проблемни и са ги подменяли безплатно. Те излизат от фабриките с Бош и после ги сменят със Сименс или се бъркам?
От ввсички тези проблеми за който чета се видях в чудо и почнах да гледам голф 5 вече, въпреки, че повече ме тегли към пасата. Там 2ка дизела пак ли е със съшите проблеми както при пасата?
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Колега, въпреки, че скоро си взех Пасат 6 БКП мотор и засега съм доволен от колата, мога да те посъветвам, ако искаш да си спокоен, че няма да имаш проблеми с двигателя вземай 1.9. Мога да кажа, че и те не са съвсем безпроблемни, но са малко по-добре от 2.0 Проблема при тях е, че масово са без никакви екстри, рядко излиза някоя с кожа, подгрев и др. Аз лично мисля моята да не я карам дълго. Относно дюзите при 2.0 сервизната акция по смяна на дюзите беше до края на 2015г(обаждах се в сервиза и питах преди да купя кола). По принцип малка е вероятността да попаднеш на кола с дюзи Сименс(те са проблемните, Бош са ОК). За Голф 5 не мога да кажа със сигурност, но мисля, че двигателя е същия като при Пасат 6. Общо взето при тези автомобили всичко е на късмет, много зависи на каква кола ще попаднеш(то при всички е така де), но нещата, които могат да се прецакат са много и ремонтите им не са евтини.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
При голф проблема с маслената помпа го няма с друг вал и картер е! При CR двигателите шестостена е удължен слагат се друго дюзи по изчистени са но за 10/12 хил лв няма да се намери CR жив.
Ако имаш бюджет до 12к или друга марка или може голфа!
Ако имаш бюджет до 12к или друга марка или може голфа!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта