Кола втора ръка за такива пари, само от дилърствата! Останалите са масово отписани коли на запад, възстановени тук. Много често това е бизнес модел в провинцията ни, където цената за труд е символична. Купуват се доста нови и доста луксозни блъснати коли по 20-25К, ремонторат се с до 10к и се продават по 40К и нагоре.
В дилърствата обаче, мита за това как всяка кола губи поливината си стойност още щом напусне шоурума, се изпарява. Например тестова Мазда 3, средно ниво на оборудване с евтин бензинов мотор(120кс) и автомат, на 8000км - 42 000лв. Обезценката на такава кола спрямо официалния Price tag e добра, около 8000лв. Но кой си купува нова кола по официалния Price tag? Всички дилъри започват от вратата с 5 до 10% отстъпка под някаква форма. И какво излиза, че си купуваш тестов автомобил, който е блъскан по дупките и мачкан на студен мотор от който когато му падне в продължение на 8000км, за да спестиш 3000лв... ае няма нужда.
Ауди А6 втора ръка или нова кола
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
опаковка на Крайслер, механика на Мазерати и надпис Ланча... определено ми хареса и определено ме остави в размисъл... сега проучвам подробности за какво всъщност става въпрос.
На тва кое му е от Мазерати по-точно? Това си е на платформата на Мерцедес w210, т.е. кола модел 95г.
Супърба нищо общо няма като платформа с А6. Каквото и да се говори, колкото и да е добър Супърба, няма база за сравнение като материали и изработка с А6. Цените на нов Супърб с по-мощен двигател и повечко екстри, стават много неприятни.
Новата Инсигния е уникална, ако е и на изгодна цена, е много добър вариант според мен. Също Ситроен Ц5 ако се намери някой останал на склад с добра отстъпка и някой от по-големите дизели, не е лош вариант.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Споменал си Мазда. Предполагам става въпрос за 6ца. Баща ми кара 6ца 2014 година 2.2 дизел 175 коня автоматик. В момента е на около 150 хиляди(3-4 от тях съм ги направил аз) и до сега не е имал проблеми. Като комфорт на возене е много добре, до 200 скоростта не се усеща, след това шума от вятъра започва да се усеща. Разхода се върти около 7-7.5, но голяма част от карането е на къси разстояния за по 3-4 минути(Но това е в Шумен, така че не е много показателно). На дълги разстояния пада малко, но незначително. Като оборудване е най-високото ниво и има всичко, което може да поискаш. Има 1-2 косура, но не са фатални. Първият, че пасажерската седалка не се регулира по височина, вторият е мястото на задната седалка, ако си по-висок ти опира главата в тавана, но както предната седалка това е проблем ако си на 1.90.
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Маздата отпада засега, защото и ревюта и потребители казват, че комфорта на е на нивото на останалите в класа.
За да дообъркам нещата вкарваме и Пежо 508. Не съм се побъркал, спокойно. Днес говорих с един пич с новия супърб. Много е доволен, но...предното му Пежо 407 е по тихо и по комфортно на дълъг път.
Карал съм ситроен втора ръка и не мога да кажа че се е чупил повече от другите коли.
Та така...
За да дообъркам нещата вкарваме и Пежо 508. Не съм се побъркал, спокойно. Днес говорих с един пич с новия супърб. Много е доволен, но...предното му Пежо 407 е по тихо и по комфортно на дълъг път.
Карал съм ситроен втора ръка и не мога да кажа че се е чупил повече от другите коли.
Та така...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19686
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Служебният Пассат Б8 на братовчед ми беше на 10000 км., като го купиха от DasWeltAuto, преди 2 години. Бил е служебен на шефа на сервиза 1 г. Няма никакви проблеми, а цената му беше понесла първоначалния спад.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
За мен толкова много пари за Ауди втора употреба без гаранция е лудост. Всеки по-сериозен проблем по тази кола започва с 4 цифрена сума. Така че да караш стара кола, която струва една торба с пари и да плащаш като луд за технически проблеми си е безрасъдно освен, ако бюджета на собственика е със сериозни резерви от една страна и от друга притежанието на въпросната кола е нещо като мечта. Въобще да не споменавам колко се крадат тези коли и колко плащат застраховетелите.
Относно А6, колата е много комфортна, двигателя има уникална тяга и звук. Дори при 200 км/ч комфорта в купето е много добър. Обаче..... е много тясна, или по-скоро бих казал много по-тясна от Пасат и Супърб. А както е добре известно Супърба е даже по-просторен от Пасата. Не знам къде планираш да караш преобладаващо със 150-160, доколкото ми е известно в БГ ограничението е 140, което е рядко изключение за Европа. Но както и да е, много хора си налагат по-високи стандарти за да са сигурни, че по-ниските ще са покрити със сигурност.
От коментираните още, Маздата е много красива кола. В стандартния пакет има такива екстри за които от Ауди или ФВ ще те съблекат в шоурума. Но аз не стигнах дори до тест драйв. За мен колата беше тясна. Даже шофьорското място е някак ограничено, въобще да не споменавам мястото на задната седалка, където дажи при комби версията по-високите пасажери докосват тавана.
За мен Шкода Супърб е един прекрасен автомобил. Консервативен дизайн, но изключително просторна и функционална кола. За мен си има разлика в качеството на материалите в купето. Някак по-тънки и вибриращи ми се струват тези в Супърба. Може и да субективно усещане, нямач опита с продължително шофиране или возене в Супърба за да го преценя. Пасата няма да го коментирам, тъй като разбирам че при него е налице предварително елимиращ критерии, но за мен той е фаворита, дизайн, системи за асистиране и сигурност, комфорт и простор.
Аз бих погледнал какво се предлага от Дас Велт Ауто и в другите страни. Например в Германия и Австрия (но най-вече Германия) където цените на т.нар. демо автомобили са доста по сериозно редуцирани в сравнение с БГ. Например за кола на 1 година е възможно да се дадат 5 години гаранция, нещо от което си мисля че всеки купуващ нов автомобил се интересува. Ако ли не, която и да НОВА кола по предпочитание и чувство за хармония, като критерия условия, покритие и продължителност на гаранцията са с много високо тегло при крайната оценка.
Относно А6, колата е много комфортна, двигателя има уникална тяга и звук. Дори при 200 км/ч комфорта в купето е много добър. Обаче..... е много тясна, или по-скоро бих казал много по-тясна от Пасат и Супърб. А както е добре известно Супърба е даже по-просторен от Пасата. Не знам къде планираш да караш преобладаващо със 150-160, доколкото ми е известно в БГ ограничението е 140, което е рядко изключение за Европа. Но както и да е, много хора си налагат по-високи стандарти за да са сигурни, че по-ниските ще са покрити със сигурност.
От коментираните още, Маздата е много красива кола. В стандартния пакет има такива екстри за които от Ауди или ФВ ще те съблекат в шоурума. Но аз не стигнах дори до тест драйв. За мен колата беше тясна. Даже шофьорското място е някак ограничено, въобще да не споменавам мястото на задната седалка, където дажи при комби версията по-високите пасажери докосват тавана.
За мен Шкода Супърб е един прекрасен автомобил. Консервативен дизайн, но изключително просторна и функционална кола. За мен си има разлика в качеството на материалите в купето. Някак по-тънки и вибриращи ми се струват тези в Супърба. Може и да субективно усещане, нямач опита с продължително шофиране или возене в Супърба за да го преценя. Пасата няма да го коментирам, тъй като разбирам че при него е налице предварително елимиращ критерии, но за мен той е фаворита, дизайн, системи за асистиране и сигурност, комфорт и простор.
Аз бих погледнал какво се предлага от Дас Велт Ауто и в другите страни. Например в Германия и Австрия (но най-вече Германия) където цените на т.нар. демо автомобили са доста по сериозно редуцирани в сравнение с БГ. Например за кола на 1 година е възможно да се дадат 5 години гаранция, нещо от което си мисля че всеки купуващ нов автомобил се интересува. Ако ли не, която и да НОВА кола по предпочитание и чувство за хармония, като критерия условия, покритие и продължителност на гаранцията са с много високо тегло при крайната оценка.
- Stivi
- Мнения: 8292
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Ivo_ написа:Аз бих погледнал какво се предлага от Дас Велт Ауто и в другите страни. Например в Германия и Австрия (но най-вече Германия) където цените на т.нар. демо автомобили са доста по сериозно редуцирани в сравнение с БГ..
Това и аз си го мислех,въпреки че колите в тези страни са по-скъпи като нови,при малко употребяваните цената е по-ниска отколкото в БГ /и то с мнооого повече от 1000лв колкото е транспорта до тук/ ,имам чувството че и уж сериозните фирми ,тук работят на принципа на моргаджийте ,които се опитват да ти продадат част на 10 години за повече пари отколкото струва нова в магазина
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Тъй!
Днес тествахме супърб, 2,0 дизел 170 коня, 4х4, DSG. Интериори не е лош, но е същото ниво като на опела, т.е. няма премиум материали и усещане - това е вече на живо, не по снимка. На снимки е суууупер. Веднага ми направи впечатление че решетката на духалката към предното стъкло (на таблото) се беше разлепила в единия край. Дребно нещо, но дразни, хеле пък йко човек извади 52000 за чисто нова кола. Със 120-130 се движи прилично тихо, но не по тихо от Вектрата. Според жена ми, която се вози отзад, е дори по шумно. Съобщава за специфичен шум от прозорците на задните врати или може би от хечбека. Скоростната кутия работи мазно, като тролейбус. Този двигател е изненадващо шумен. Според мен е и слабичък за това купе. Ако ще се водят пари, най вероятно ще е за бензина 1,8 180 коня. Но въобще не се почуствах запленен та да плесна парите на масата и да пускам поръчка. А пари носихме...
Днес тествахме супърб, 2,0 дизел 170 коня, 4х4, DSG. Интериори не е лош, но е същото ниво като на опела, т.е. няма премиум материали и усещане - това е вече на живо, не по снимка. На снимки е суууупер. Веднага ми направи впечатление че решетката на духалката към предното стъкло (на таблото) се беше разлепила в единия край. Дребно нещо, но дразни, хеле пък йко човек извади 52000 за чисто нова кола. Със 120-130 се движи прилично тихо, но не по тихо от Вектрата. Според жена ми, която се вози отзад, е дори по шумно. Съобщава за специфичен шум от прозорците на задните врати или може би от хечбека. Скоростната кутия работи мазно, като тролейбус. Този двигател е изненадващо шумен. Според мен е и слабичък за това купе. Ако ще се водят пари, най вероятно ще е за бензина 1,8 180 коня. Но въобще не се почуствах запленен та да плесна парите на масата и да пускам поръчка. А пари носихме...
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Супърб 3 със 170кс?
Да не бъркаш нещо...
Да не бъркаш нещо...
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
190 к.с., грешката е моя
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Колегите са писали по-горе - няма (почти) нищо общо между Супърб и Ауди А6. (То Супърба и с Пасат няма много общо, ама ... ) Да, концернът е един и същ, но материалите и начина на изработка са други, поне според мен. Вярно е, че А6 е по-тясно от Супърб, че дори и от Пасат. Като комплексен вариант цена - качество Пасат за мен е най-добрия, но естествено зависи какви изисквания има купуващия. Ако автомобилът пък се взема на лизинг, дори 10 000 лева нямат кой знае какво съществено значение. И естествено, трябва да се следят редовно офертите за употребявани, защото по някой път излизат доста изгодни оферти. Разбира се, това зависи от много неща и от гледната точка, но например при по-скъпите автомобили съм намирал дори оферти с над 40 % под цената като нов, при това за автомобил на около две години. Което мисля си заслужава.
Един съвет - ВИНАГИ проверявайте за лизингови условия на външен на фирмата доставчик на автомобила лизинг. В момента лично аз съм доста доволен от Уникредит Лизинг. Освен ако не променят нещо кой знае какво в условията или в обслужването, за следващия ми автомобил сигурно отново пак тях ще ползвам (освен ако не е оперативен лизинг, там е малко по-друга бира).
Един съвет - ВИНАГИ проверявайте за лизингови условия на външен на фирмата доставчик на автомобила лизинг. В момента лично аз съм доста доволен от Уникредит Лизинг. Освен ако не променят нещо кой знае какво в условията или в обслужването, за следващия ми автомобил сигурно отново пак тях ще ползвам (освен ако не е оперативен лизинг, там е малко по-друга бира).
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Мисля че бензиновия 180 кс е само на предно, и отделно ДСГ-то е със сухи съединители, от тази кутия има доста оплаквания. Ако дизела със 190 кс е маломощен, тествай бензиновия вариант с 280 кс, ДСГ и 4*4. Разликата в цената спрямо тази която сте тествали е по-малко от 4 хил. лв, но разликата във вървежа би трябвало да е Огромна. Този двигател също е по-тих от дизела, което би трябвало да се отрази на комфорта при пътуване.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Интересно сравнение за новите модели
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Да ви кажа накъде избиват нещата напоследък, на принципа на де го чукаш, де се пука...
Харесахме един самолет, Фаетон 6,0 w12, черен, за екстрите ясно...На реални 135000, от Велтауто бургас, купуван и поддържан само при тях. Служебен на Лукойл подизпълнител. Като нов.
Та преди да ме обявите за луд и неуравновесен човек, или мутра, дето борави с лесни пари, нека ви представя тази "лудост" като най-разумен и прагматичен избор.
И така, малко сметки - за 5 години и 100 000 км.
Фаетон
цена - 24900 + /23900 + 1000 прехвърляне/
каско - 7700 /1900 през първата година и намалява/
обслужване - 2500 /5*500 - масла, филтри, труд /имам достъп до части и консумативи на доставни цени/
гуми - 3800 лв / два комплекта летни 2000 и едни зимни 1800, с които колата идва/
накладки и дискове - 1700 /2 комплекта накладки 500 + комплект предни и задни дискове 700/в момента колата е с нови/.
окачване ремонт - 2000 /евентуално, 1000 лв. с труда по данни на човек от форума/.
гориво - 34000 бензин /при среден разход 17/100, който се получава при 50/50 градско/извънградско, точно както карам в момента.
данък - 3800
акумулатори 2 бр - 600
ТОТАЛ - 81000
остатъчна стойност /продажна цена / - 16000 лв. /толкова струват разни дараци без история на 12 години в момента/
цена на притежаване - 65000
Супърб
цена - 56800 /23800 първоначална вноска + 60 *539 лв = 32374 + 300 такса лизинг + табели мабели, комплект кат и т.н./
каско - 10000 /2400 първата година и намалява/.
обслужване - 1500 /5*300 лв. масла филтри труд в шкода/
гуми и джанти - 2600 /1 комплект летни 600 и 1 комплект зимни 2000 с джанти /
накладки и дискове - 1000 /2 комплекта накладки 600 + комплект предни и задни дискове 400/ това по цени в същия сайт като за фаетона, едва ли в шкода ще са толкова скромни, но айде/
окачване, акумулатор - в гаранция
гориво - 18000 бензин /смесен около 9/100/
данък - 2800
ТОТАЛ - 92700
остатъчна стойност - 20 000
цена на притежаване - 72700
Ако имам късмет /неголям, все пак колата е неоспорима като качество на изработка/ нищо да не се чупи през следващите 5 години и 100000 км. фаетона ми излиза с 7700 по-евтино от супърба. Това са голите сметки. При Фаетона, основния разход /над половината/ е за гориво. Това за мен означава - имаш паре, караш. Немаш паре - караш трамвая. Шегувам се де, смятам да си запазя и сегашната количка /Опел вектра на газ/ и да си я юркам градско, пък файтона само за далечни села и чужбини. Това означава и по малко км, по малко разход. Разходите при новата шкода основно са от цената и към нея застраховка - т.е. караш, не караш - плащаш.
А сега да Ви думам за готините работи - значи, ако се съмнявате случайно, да ви кажа - няма ниииииищо общо между чисто нов супърб и фаетона. С въздушното окачване, с което се носи над неравностите, с двигател, така тих, че не се чува, докато не го настъпиш, а като го настъпиш - дърпа като самоует при излитане. С масажи и обдухване на предни седалки, дълга база с толкова място между предните и задните седлаки, че има място за детска кошара, с комфрот в салона при 160, все едно си със 60, с щорички, с вакуум, с ел. багажник, с...
Мисля, че ми схванахте мисълта. Кола за баш началници. И тъй като аз не съм началник, а стар циган и взема я откарам за една газова уредбичка за 3 бона /проверено по телефона, става/ тогава, пък каква сметка излиза...ама айде, давайте вашите мнения, че нощ не остана, а утре хората чакат парите.
П.С. Не вас, не вас, а себе си убеждавам.
Харесахме един самолет, Фаетон 6,0 w12, черен, за екстрите ясно...На реални 135000, от Велтауто бургас, купуван и поддържан само при тях. Служебен на Лукойл подизпълнител. Като нов.
Та преди да ме обявите за луд и неуравновесен човек, или мутра, дето борави с лесни пари, нека ви представя тази "лудост" като най-разумен и прагматичен избор.
И така, малко сметки - за 5 години и 100 000 км.
Фаетон
цена - 24900 + /23900 + 1000 прехвърляне/
каско - 7700 /1900 през първата година и намалява/
обслужване - 2500 /5*500 - масла, филтри, труд /имам достъп до части и консумативи на доставни цени/
гуми - 3800 лв / два комплекта летни 2000 и едни зимни 1800, с които колата идва/
накладки и дискове - 1700 /2 комплекта накладки 500 + комплект предни и задни дискове 700/в момента колата е с нови/.
окачване ремонт - 2000 /евентуално, 1000 лв. с труда по данни на човек от форума/.
гориво - 34000 бензин /при среден разход 17/100, който се получава при 50/50 градско/извънградско, точно както карам в момента.
данък - 3800
акумулатори 2 бр - 600
ТОТАЛ - 81000
остатъчна стойност /продажна цена / - 16000 лв. /толкова струват разни дараци без история на 12 години в момента/
цена на притежаване - 65000
Супърб
цена - 56800 /23800 първоначална вноска + 60 *539 лв = 32374 + 300 такса лизинг + табели мабели, комплект кат и т.н./
каско - 10000 /2400 първата година и намалява/.
обслужване - 1500 /5*300 лв. масла филтри труд в шкода/
гуми и джанти - 2600 /1 комплект летни 600 и 1 комплект зимни 2000 с джанти /
накладки и дискове - 1000 /2 комплекта накладки 600 + комплект предни и задни дискове 400/ това по цени в същия сайт като за фаетона, едва ли в шкода ще са толкова скромни, но айде/
окачване, акумулатор - в гаранция
гориво - 18000 бензин /смесен около 9/100/
данък - 2800
ТОТАЛ - 92700
остатъчна стойност - 20 000
цена на притежаване - 72700
Ако имам късмет /неголям, все пак колата е неоспорима като качество на изработка/ нищо да не се чупи през следващите 5 години и 100000 км. фаетона ми излиза с 7700 по-евтино от супърба. Това са голите сметки. При Фаетона, основния разход /над половината/ е за гориво. Това за мен означава - имаш паре, караш. Немаш паре - караш трамвая. Шегувам се де, смятам да си запазя и сегашната количка /Опел вектра на газ/ и да си я юркам градско, пък файтона само за далечни села и чужбини. Това означава и по малко км, по малко разход. Разходите при новата шкода основно са от цената и към нея застраховка - т.е. караш, не караш - плащаш.
А сега да Ви думам за готините работи - значи, ако се съмнявате случайно, да ви кажа - няма ниииииищо общо между чисто нов супърб и фаетона. С въздушното окачване, с което се носи над неравностите, с двигател, така тих, че не се чува, докато не го настъпиш, а като го настъпиш - дърпа като самоует при излитане. С масажи и обдухване на предни седалки, дълга база с толкова място между предните и задните седлаки, че има място за детска кошара, с комфрот в салона при 160, все едно си със 60, с щорички, с вакуум, с ел. багажник, с...
Мисля, че ми схванахте мисълта. Кола за баш началници. И тъй като аз не съм началник, а стар циган и взема я откарам за една газова уредбичка за 3 бона /проверено по телефона, става/ тогава, пък каква сметка излиза...ама айде, давайте вашите мнения, че нощ не остана, а утре хората чакат парите.
П.С. Не вас, не вас, а себе си убеждавам.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Ауди А6 втора ръка или нова кола
Файтона няма нищо общо като кола, това е пределно ясно. Но има няколко проблема в съжденията ти.
1. Супърб на 5г и 100 000км с пълна сервизна история от частно лице, струва 30 000лв отмах.
2. Този Файтон е съмнителна оферта. Ако е толкова истински защо струва 24000лв? Погледни мобиле.де, цената на такива коли е точно Х2, демек 24, но в евро.
3. Файтона може да струва 24 000лв, но поддръжката му е като на кола за 200 000лв. Хич не разчитай че ще го караш без да се чупи, това е служебен автомобил на 130К и не е жален. Ще го караш до над 200 000км, твърде вероятно е да имаш ремонти. За такъв мотор аз лично си представям много жега, постоянно опечени гарнитури и течове. А там почнеш ли да чоплиш...
ПС: Ако имаш възможност да посрещаш извънредните му разходи, подкрепям с 2 ръце Файтона, това е невероятна кола.
1. Супърб на 5г и 100 000км с пълна сервизна история от частно лице, струва 30 000лв отмах.
2. Този Файтон е съмнителна оферта. Ако е толкова истински защо струва 24000лв? Погледни мобиле.де, цената на такива коли е точно Х2, демек 24, но в евро.
3. Файтона може да струва 24 000лв, но поддръжката му е като на кола за 200 000лв. Хич не разчитай че ще го караш без да се чупи, това е служебен автомобил на 130К и не е жален. Ще го караш до над 200 000км, твърде вероятно е да имаш ремонти. За такъв мотор аз лично си представям много жега, постоянно опечени гарнитури и течове. А там почнеш ли да чоплиш...
ПС: Ако имаш възможност да посрещаш извънредните му разходи, подкрепям с 2 ръце Файтона, това е невероятна кола.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: the_red_camel и 68 госта