Passat B8 мнения и препоръки

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
AsPyX4o
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 30 дек 2018 14:14
Автомобил:
Двигател:

Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот AsPyX4o » Вто 08 яну 2019 2:33


Здравейте група нов съм и бих бил благодарен на съвет,мнение и каквото се сетите да из коментирате по следните казуси.Днес карах този екземпляр и изникнаха въпроси:
1.Защо пича ми каза,че маслото се сменя на 30к +- или 2 години.Та колко от вас са на този принцип или трябва да се придържаме към 10-12к.
2.Каза че кутията била необслужваме та аз не съм сигурен дали вярвам в това понятие.Имам и приятели които си сменят на 60к масло и такива които вярват на тази теория,че кутията е необслужваема(никой не се е оплакал от който и да е вариант).
3.По предписание на VW ангренажа го дават смяна на 210к.... тук отново съм леко скиптичен та мнението отново няма да е излишно.
Иначе забележка от малкото пробег(30км)имам,че старт-стопа не можа да угаси колата при каквито и да е обстоятелства....попитах го защо: и той каза,че заради консумацията на компресор,подгрев и други неща не сработвал.... накрая спряхме на място без никакви консумации от никъде,но пак не сработи....
Благодаря,на тези които ще прочетат и отговорят
http://www.dasweltauto.bg/vw-passat-com ... -dsg-9211/ Това е колата




nikolay_v
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот nikolay_v » Вто 08 яну 2019 7:59


Бе тоя дилър нещо или нищо не разбира или се прави на луд.
по 1.автомобила е с LongLife масло - накратко за какво иде реч (има писано) -компютъра на автомобила следи чрез различни датчици при какви режими работи двигателя и определя кога трябва да се сменя маслото( няма точни километри има само макс.2 години)
Демек ако караш 90% извън градско(магистрала с 120) сигурно ще направи 30к. м/у смените, но на другия полюс - ако караш 90% градско и двигателя често не влиза в оптимален режим на работа (както съм аз-до работа и обратно - даже и не може да загрее тия дни)
едва ли ще изкара и 20к м/у смените (и ще почне да те подканя да ходиш да сменяш)
по.2 за DSG не можах да вида от обявата точно от кой вид е (а и не карам автомат) нека друг да каже- бе то и за моята кутия пишеше че не се обслужва , ма като източих маслото нямаше нищо общо с новото
по.3 по каталог наистина пише ремъка да се смени след 210 к ., но забележи - всяка следваща смяна да е на 120к. - аз не бих чакал да стане 210к
Старт/Стоп може да не работи по много причини но най-честата е че акумулатора е за смяна
И да не те подлъжат да регистрираш N1
Успех

Последна промяна от nikolay_v на Вто 08 яну 2019 10:55, променено общо 1 път.


bongoo
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
Автомобил: Passat B8
Двигател: 150 hp diesel

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот bongoo » Вто 08 яну 2019 9:52


И аз да споделя относно Старт/Стоп ситемата.Имам същия модел от лятото и сега като застудя системата се включва много по-рядко.Като покараш по-дълго и колата загрее хубаво ситемата сработва.По Коледа го демострирах на мой приятел с Голф7(новозакупен), който се беше шашнал че не работи същата.Времето не беше толкова студено и колата загря хубаво за 20-30 км.Системата сработи веднага.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1100
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот Skruji » Чет 10 яну 2019 17:33


На 2.0 ТДИ, кутията 100% е с мокри съединители и се обслужва на всеки 60000 км.
Ако действително всичките тези неща ти ги е наговорил дилърът, не е много компетентен или е нарочно за да ремонтираш по-често при тях.
Аз не слушам лонг лайф интервала и сменям маслото на двигателя на всеки 10-12 хил. км. защото лошото гориво, оказва много негативно действие на маслото, пък и карам доста градско.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6919
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот hooligan_sk » Пет 11 яну 2019 11:15


И при съединители в маслена баня, според ФВ не се облсужва. Те и за антифриза не предписват смяна... ever. Така че дилъра разказва каквото са го научили. Реално е много желателно при покупка да си обслужиш такова DSG. На всеки 60 000км се обслужват торк конверторите, там маслото е много по-ключов компонент за функцията на кутията. Тук и на 100К да го сменяш, е ок. :arrow


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1100
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот Skruji » Пет 11 яну 2019 12:58


Не е точно така, предписват си смяна, поне в Германия. В моята сервизна книжка, масло на двигател е сменяно на всеки 30000 км, на DSG на всеки 60000 км. Като на предишната инспекция, изрично е записана препоръка в сервизната книжка, при следващата инспекция да се смени DSG масло. Има препоръчки и за атифриза, и спирачната течност, на всеки 2 години. Стига да не е менте сервизната книжка, но не вярвам, колата е купувана от DasWeltAuto, тук във Варна.


Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 28355
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Passat 2013
Двигател: TDI DSG 4motion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот dobrin » Пет 18 яну 2019 22:32


Напълно съм съгласен с последното мнение. Иначе в действителност относно ангренаж и ролки го дават на 210 000 км. И няма първа смяна на едни километри, а втора на други. Винаги е на такъв интервал.
Старт - стоп системата трябва да работи почти веднага. При мен сработва след 500 метра и 3-4 минути работа (докато запаля, извадя от гаража, кача жената и децата и стигна до първия светофар). Няма такова нещо като хубаво затопляне. Има качествен и свеж акумулатор (ако карате много и само градско, при предимно къси разстояния, това е пагубно за акумулатора и може да не успява винаги да се зареди до степен, която позволява включване на старт-стоп системата). В конкретния случай автомобил, който стои паркиран през цялото време и се кара много рядко има голяма вероятност (100 % съм сигурен) акумулаторът да е под зададените проценти и това да препятства системата да сработи.
Относно маслото - аз не бих сменял на 30 000. Макар да карам с оригинално масло и качествени филтри, винаги сменям на 15 000.


gadnyara
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGC

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот gadnyara » Съб 19 яну 2019 8:40


Да, 60 хил км за DSG...
За мотора. Мои приятели като вземат стара кола на въглища, правят 2-3 смени на по 1 000км, докато изчисти чернилката. Аз нямам време за такива глезотии и наистина веднага след смяната го цапа.
Просто го сменям на 15 хил.км и го нулирам от таблото, за да не се влияе интервала от компютърна логика (така се твърди във Форума).

Интересен момент с процентите на акумулатора. Моля за малко повече информация за този мониторинг.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1985
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот silent » Съб 19 яну 2019 9:16


Аз карам нова кола на няколко хиляди и старт стоп системата следи темп. на двигателя, темп. на салона, консумация на енергия и какво ли още не. Сега като стана студено сработва след доста каране. Да кажем след 10-15км. градско...


Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 28355
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Passat 2013
Двигател: TDI DSG 4motion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот dobrin » Съб 19 яну 2019 12:45


Както е написал колегата, системата следи десетки показатели. Включително на каква степен е включено отоплението, подгрев на седалки, на предно и задно стъкло, на огледалата, дали ДПФ не е в режим не регенерация, температура на антифриза и т.н. Включително и какъв процент от необходимия стартов ток е на разположение. Ако счете за недостатъчен този показател, не активира старт - стопа. При мен имам допълнително затопляне на антифриза за по-бързо загряване и предполагам затова сравнително скоро след стартиране системата сработва. И все пак, да не забравяме факта, че най-вероятно има разлика в настройките между различните марки, дори модели, оборудване и двигатели.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1985
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот silent » Съб 19 яну 2019 15:06


Исках да кажа на колегата че не е ненормално и непременно проблем по-късното сработване на системата старт стоп особено при студено време...при мен когато не работи мога да видя поради каква причина не сработва...и обикновенно надписа е.... не е достиганата зададената температура на двигателя или на отоплението на салона....


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3918
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 19 яну 2019 15:11


Къде го гледаш това?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1985
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот silent » Съб 19 яну 2019 16:43


Статуса на старт стоп системата го имам като опция на централния дисплей но колата не е Фолксваген....предполагам че същото би трябвало да го има в Пасат някъде в менютата все пак е висок клас автомобил...


Потребителски аватар
aleksandar.stoyanov
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 24 юни 2018 10:00
Автомобил: VW PASSAT B8 150PS
Двигател:

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот aleksandar.stoyanov » Съб 19 яну 2019 23:09


Здравейте искам да споделя моят случай със сработването на старт-стоп системата. Забелязах че след като се прибирам от работа изминато разстояние 8 километра поне 10 светофара ... системата сработва точно на последното ми спиране пред врата на гаража :) температурата на колата е точно 90 градуса и не по-малко.


Ivo_
Мнения: 658
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + 7N2
Двигател:

Re: Passat B8 мнения и препоръки

Мнениеот Ivo_ » Съб 19 яну 2019 23:43


Отсносно старт-стопа, за да сработва зимата, освен състоянието на акумулатора, има значение и на каква температура сте си настроили климатроника. Аз карам на 18 градуса, колата нощува на улицата, и старт-стопа се включва след около 1 километър. Може би защото преди да стартирам двигателя печката го подгрява около 10тина минути, но това пък от своя страна натоварва акумулатора. Вдигна ли температурата на 22-23 градуса, времето за първа активация на старт-стопа се удължава сериозно.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта