"подобренията" при колата са относително нещо. Човекът си я прави, както на него му е удобна, т.е. подобрява си я за себе си, а не за околните.
ПС. Май я мернах тази стрела, не беше с джантите от обявата, ама продължава да радва окото. А, и готин стикер, ако е тя :)
Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf R
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf

С каква кола си колега?
П.П. Ако някой колега има идея за двете антени, мнението му е добре дошло.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
С двете антени ще видиш зор.
може да опиташ с такъв кабел http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/32325715170_1/Original-Volkswagen-OEM-font-b-Fakra-b-font-Adapter-font-b-Aerial-b-font-Cable-for.jpg
Обаче: Оригиналното радио използва сложен алгоритъм и наслагва сигнала от двете антени в един, според това как се мести колата в пространството спрямо предавателя... нещо което новото ти радио не може да направи.
може да опиташ с такъв кабел http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/32325715170_1/Original-Volkswagen-OEM-font-b-Fakra-b-font-Adapter-font-b-Aerial-b-font-Cable-for.jpg
Обаче: Оригиналното радио използва сложен алгоритъм и наслагва сигнала от двете антени в един, според това как се мести колата в пространството спрямо предавателя... нещо което новото ти радио не може да направи.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Сложих такъв кабел, ама май няма промяна.
Много съм доволен от джантите, с които се оборудвах и даже за зимата взех още един комплект. Р-р 7/17 ЕТ 38. От снимката се вижда ниското им тегло, а цената е точно 1000 лв., барабар с доставката от http://www.vktyres.com/
Много съм доволен от джантите, с които се оборудвах и даже за зимата взех още един комплект. Р-р 7/17 ЕТ 38. От снимката се вижда ниското им тегло, а цената е точно 1000 лв., барабар с доставката от http://www.vktyres.com/

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Направи една фотосесия на тая Р-ка, само една снимка отпред сме видели! Сега зачетох че е била с composition color и си обясних до някъде защо си тръгнал да слагаш афтърмаркет мултимедия... 

- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
https://www.youtube.com/watch?v=6AVsgIsjfTg Напоследък, след 7500 км, количката понавървява доста по-добре, от колкото в началото. Средният разход е малко над 7, за което голяма заслуга имат гумите и джантите. Оригинална 18ка с гума е 22 кг и понеже става въпрос за въртящи се части, реалното олекотяване при ускорение е в пъти повече. Напролет, с малкия син, ще направим едно клипче 0-200, като шифтинга ще бъде 1-2-5 
П.П.Забравих да спомена, че още от началото ми потропват задните спирачки, но проблемът не е същия, както при Г5/О2 (на Октавията апаратите лесно ги разклащам с ръка, докато на голфаRата не мърдат)Разбрали сме се с колега със същия Голф заедно да навестим Порше изток...

П.П.Забравих да спомена, че още от началото ми потропват задните спирачки, но проблемът не е същия, както при Г5/О2 (на Октавията апаратите лесно ги разклащам с ръка, докато на голфаRата не мърдат)Разбрали сме се с колега със същия Голф заедно да навестим Порше изток...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
А какво ще кажеш за комфорта на возене с тези 17ки спрямо стоковия сетъп?
Как разбра че потропва от апаратите?
Как разбра че потропва от апаратите?
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Естествено че със 17ките возията е по-добра...
Тропането се диагностицира много лесно с леко натискане на спирачките при каране на паваж с 20-50 км/ч.
Тропането се диагностицира много лесно с леко натискане на спирачките при каране на паваж с 20-50 км/ч.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Ок, не е ли очевидно че въпроса ми е колко по-добре вози точно?
На старите ВАГ-ени същия ефект го имаше на предните спирачки, там изпадаше или по някаква причина често липсваха едни пластини, които фиксират самата накладка.

На старите ВАГ-ени същия ефект го имаше на предните спирачки, там изпадаше или по някаква причина често липсваха едни пластини, които фиксират самата накладка.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Колега, а какво мислиш за качеството на изработка и с кой салон си?
Ако трябва да съм честен, като собственик на голф 5 Р32, бях страшно разочерован на Автосалона, като седнах в 7-цата. Волана е по-тънък и тапициран с доста по-неприятна кожа. Салона беше с ужасни седалки, отделно пластмасите ми седяха някак евтино сравнено с 5-цата. Примерно Октавиа РС ме изненада доста по-приятно, със седалки и интериор. Също окачването с електронни настройки ли е и какво значение оказват промените му? На ЦЦ примерно ми прави впечатление, че не се усеща кой знае каква разлика, но ми е интересно при Голф, дали има значение?
Ако трябва да съм честен, като собственик на голф 5 Р32, бях страшно разочерован на Автосалона, като седнах в 7-цата. Волана е по-тънък и тапициран с доста по-неприятна кожа. Салона беше с ужасни седалки, отделно пластмасите ми седяха някак евтино сравнено с 5-цата. Примерно Октавиа РС ме изненада доста по-приятно, със седалки и интериор. Също окачването с електронни настройки ли е и какво значение оказват промените му? На ЦЦ примерно ми прави впечатление, че не се усеща кой знае каква разлика, но ми е интересно при Голф, дали има значение?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Ще ме прощаваш, но 7цата като интериор е някакви галактики пред голф 5... И доста напред от Октавия 3 RS btw. 

- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Това според мене е доста субективно, ама за мене материалите за волана, за скоростния лост и покрай тях изглеждаха евтино. Не казвам, че на голф 5 е премиум или нещо такова (пък и не го сравнявам пряко с него), нито отричам прогрес-а, просто на мене лично ми допадна повече салона на октавия 3, с кожените корита, с перфорирания волан и тн. А текстилния салон от странен сив материал на страничните упори на голф 7 Р ми се стори по-зле от корейски автомобил. Хайде, крайните фенове на марката са добре дошли да ме нахулят, че не се прекланям пред техния култ 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
Сивия материал по седалката на Р-ката не е задължителен и действително изглежда смотан, но пък залепва за всяка дреха перфектно, няма хлъзгане никакво. Убеден съм че впечатлението ти е такова, основно защото не си прекарал много време с колата. А за Октавия 3 РС мога да кажа само че е топ версия на евтин автомобил и това се усеща. Имах много добра оферта и от Еуратек, добре съм я обмислил преди да я откажа и мога да говоря в детайли по темата. 
ПС: Какви ти фенове, хората са фенове на на Г4 GTI/TDI по нашите ширини.

ПС: Какви ти фенове, хората са фенове на на Г4 GTI/TDI по нашите ширини.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
като собственик на голф 5 гти който се е насочил към 7 гти и на мен мен ми прави впечатление и ме дразни,че седалките на голф 5 гти изглеждат доста по-добре особенно с издълбаните подглавници докато на голф 7 гти седалките се като на sportline автомобил 

- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка - Golf
hooligan_sk написа:ПС: Какви ти фенове, хората са фенове на на Г4 GTI/TDI по нашите ширини.


На сивия материал му се вика алкантара - имитация на велур.
В Шкода клуб преобладават мненията, че салонът на GTI 7 е по-Убав от тоя на О3 РС...
Аз естествено съм супер доволен от интериора, а шофьорската седалка Гачели е направена точно за мене

Последна промяна от ssssl на Чет 29 окт 2015 19:55, променено общо 1 път.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 22 госта