Здравейте,
не съм член на клуба, но тъй като съм харесал за жената+куче+бебе дай боже, едно пасатче 1.8Т 99год. по километраж 170К, та :
1. бих искал да изкажете мнение относно този мотор. Надеждност , наболели проблеми
и груба крайна цена за следните консумативи:
-масло, ремък(ролки?), филтри
2. Типтроник скоростна кутия - достатъчно надеждни ли са ? ако да, има ли някакъв ламерски начин да се провери в какво състояние е.
3. Какво мислите за комбинацията от горните 2.
За да бъда честен ще кажа че разглеждам и също съм се спрял на Ауди А6 2.5 тди 98/99 г., пак с типтроник, предполагам са едни и същи ?
Очаквам компетентни мнения на хора с опит с гореспменатите агрегати и се надявам скоро да се присъединиме към клуба .
Passat Б5 1.8 Т съвети
- djiliev
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat 1.8 t съвети
Така - при 2,5 тди сумата с която първоначално ще се разделиш при смяната на консумативите е поне х 3. При пасата също като А4 се сваля предната броня за да се смени ангренажния ремък така че също не е евтино, но 2,5 си е друга риба. Ако си по спортно настроен взимай 1,8Т. След чипосване полудяват. От 3,5 тди не очаквай нисък разход а и поддръжката на този агрегат си е цифра. И двата автомобила са със алуминиевото окачване .
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Re: Passat 1.8 t съвети
За скъпата подръжка на 2.5тди не съм толкова съгласен не е толкова скъпа ролки ремъци масла филтри ми взеха последния път около 850лв. с труда.Но все пак зависи и в кой сервиз ще отидеш.Разхода също не е голям много си е добре 8/100 комбинирано ми гори моя и това не е по борд изчисленията.Но все пак гледай на какъв ще попаднеш че да не си чукаш главата после .За скоростната кутия типтроник еми голям кеф ми е но до сега не съм и сменял маслото.Проблеми никъкви не съм имал.Като цяло за мен мотора е 6 с тази скоростна кутия.
- djiliev
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat 1.8 t съвети
Поразрови се във форума на ауди там има много изписано за 1,8Т и 2,5 ТДИ. Ако искаш дизел по добре се насочи към 1,9 ТДИ. Това си е лично мое мнение и аз НАФТА не харесвам . Ако ще е нафта 1,9 ТДИ е къде къде по удачен вариант - по нисък разход, по евтина поддръжка. 2,5 тди носи повече радост но си иска своето. Само да вметна че за 1,8Т ролки ремъци и работа струва около 400 лв. и със един чип става над 180 коня
- toschomacher
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 12:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat 1.8 t съвети
Нека добавя, че аз си намерих за моя 1.8Т ролки ремъка (агренажния само, другия ми беше новичък)+ маслен филтър + въздушен филтър за скромната сума от 189 лв!
Като производство са немски и ми ги дават за оригинални ако има заинтересовани мога да пусна снимки. Мястото е магазин на VW в Сливен. Монтажа ми е без пари, понеже си имам майстор за това.
Като производство са немски и ми ги дават за оригинални ако има заинтересовани мога да пусна снимки. Мястото е магазин на VW в Сливен. Монтажа ми е без пари, понеже си имам майстор за това.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat 1.8 t съвети
toschomacher написа:Нека добавя, че аз си намерих за моя 1.8Т ролки ремъка (агренажния само, другия ми беше новичък)+ маслен филтър + въздушен филтър за скромната сума от 189 лв!
Като производство са немски и ми ги дават за оригинални ако има заинтересовани мога да пусна снимки. Мястото е магазин на VW в Сливен. Монтажа ми е без пари, понеже си имам майстор за това.
Колега я дай снимка и ако е възможно да питаш за APU става ли.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Passat 1.8 t съвети
djiliev написа:Поразрови се във форума на ауди там има много изписано за 1,8Т и 2,5 ТДИ. Ако искаш дизел по добре се насочи към 1,9 ТДИ. Това си е лично мое мнение и аз НАФТА не харесвам . Ако ще е нафта 1,9 ТДИ е къде къде по удачен вариант - по нисък разход, по евтина поддръжка. 2,5 тди носи повече радост но си иска своето. Само да вметна че за 1,8Т ролки ремъци и работа струва около 400 лв. и със един чип става над 180 коня
Коегата е много прав,само ще кажа че 2.5 ТДИ стария мотор е възможно най-големия нужник,там проблеми дават валовете,кобилици,картер с маслена помпа,ремъците с консумативите са поне 2к,ако имаш и течове отиваш на първите неща и ремонта може да стигне до 6-7к да не кажа и повече .Най-добре се разрови в Ауди форума там пише на дълго и нашироко за тез мотори
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Re: Passat 1.8 t съвети
MITKO_DVD написа:djiliev написа:Поразрови се във форума на ауди там има много изписано за 1,8Т и 2,5 ТДИ. Ако искаш дизел по добре се насочи към 1,9 ТДИ. Това си е лично мое мнение и аз НАФТА не харесвам . Ако ще е нафта 1,9 ТДИ е къде къде по удачен вариант - по нисък разход, по евтина поддръжка. 2,5 тди носи повече радост но си иска своето. Само да вметна че за 1,8Т ролки ремъци и работа струва около 400 лв. и със един чип става над 180 коня
Коегата е много прав,само ще кажа че 2.5 ТДИ стария мотор е възможно най-големия нужник,там проблеми дават валовете,кобилици,картер с маслена помпа,ремъците с консумативите са поне 2к,ако имаш и течове отиваш на първите неща и ремонта може да стигне до 6-7к да не кажа и повече .Най-добре се разрови в Ауди форума там пише на дълго и нашироко за тез мотори
Колега аз лично карам 2.5 тди стария мотор.Вече една година карам го с каквато нафта ми падне.Побрелеми с колата не съм имал.Всеки плюе тва било ремонта му толкова бил а тези които ги говорят тия врели не кипели дори не са го имали този мотор.Познавам поне още 4/5 човека с такива пасати не съм чул да се оплакват от колата само на един нещо турбината му се скапала но това го има и при много други 1.9 тди.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 19 яну 2009 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1.8 t съвети
vladtod® написа:Първия съвет прочети правилата и втория ползвай търсачката.
smenih radiatora na parnoto i sled tova parnoto raboti po slabo
- toschomacher
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 12:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat 1.8 t съвети
kirhadj написа:toschomacher написа:Нека добавя, че аз си намерих за моя 1.8Т ролки ремъка (агренажния само, другия ми беше новичък)+ маслен филтър + въздушен филтър за скромната сума от 189 лв!
Като производство са немски и ми ги дават за оригинални ако има заинтересовани мога да пусна снимки. Мястото е магазин на VW в Сливен. Монтажа ми е без пари, понеже си имам майстор за това.
Колега я дай снимка и ако е възможно да питаш за APU става ли.
колега предполагам това ти е кода на двигатела, ако е 1,8Т най-вероятно ще са същите ролки и ремък, съответно и цени. Ако ми потвърдиш за съкращението какво значи точно и модела, годината мога да проверя точно. Пиши ЛС ако искаш.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Passat 1.8 t съвети
Fr3nzY написа:MITKO_DVD написа:djiliev написа:Поразрови се във форума на ауди там има много изписано за 1,8Т и 2,5 ТДИ. Ако искаш дизел по добре се насочи към 1,9 ТДИ. Това си е лично мое мнение и аз НАФТА не харесвам . Ако ще е нафта 1,9 ТДИ е къде къде по удачен вариант - по нисък разход, по евтина поддръжка. 2,5 тди носи повече радост но си иска своето. Само да вметна че за 1,8Т ролки ремъци и работа струва около 400 лв. и със един чип става над 180 коня
Коегата е много прав,само ще кажа че 2.5 ТДИ стария мотор е възможно най-големия нужник,там проблеми дават валовете,кобилици,картер с маслена помпа,ремъците с консумативите са поне 2к,ако имаш и течове отиваш на първите неща и ремонта може да стигне до 6-7к да не кажа и повече .Най-добре се разрови в Ауди форума там пише на дълго и нашироко за тез мотори
Колега аз лично карам 2.5 тди стария мотор.Вече една година карам го с каквато нафта ми падне.Побрелеми с колата не съм имал.Всеки плюе тва било ремонта му толкова бил а тези които ги говорят тия врели не кипели дори не са го имали този мотор.Познавам поне още 4/5 човека с такива пасати не съм чул да се оплакват от колата само на един нещо турбината му се скапала но това го има и при много други 1.9 тди.
Незнам дали става са въпрос за един и същи мотор,един приятел си взе Ауди и е точно с тоз гадния мотор
Re: Passat 1.8 t съвети
Благодаря за отговорите,
за мотора ясно, май ще се насоча към бензиновия 1.8 Т, при тези сходни цени на горива, и по голяма надеждност и евтина поддръжка натам отиват нещата.
Чудно ми е само как 1.9 ТДИ може да движи нормално голямо купе като пасата или А6. ( в момента си имам 1 служебен голф 1.9 ТДИ не е никак лош ама за малко купе).
Дайте повече опит и инфо за автоматик/типтроник и същият ли е като на Ауди ??
за мотора ясно, май ще се насоча към бензиновия 1.8 Т, при тези сходни цени на горива, и по голяма надеждност и евтина поддръжка натам отиват нещата.
Чудно ми е само как 1.9 ТДИ може да движи нормално голямо купе като пасата или А6. ( в момента си имам 1 служебен голф 1.9 ТДИ не е никак лош ама за малко купе).
Дайте повече опит и инфо за автоматик/типтроник и същият ли е като на Ауди ??
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat 1.8 t съвети
Колега,не знам за каква евтина поддръжка говориш при пасат Б5, ако искаш евтина кола вземи си по-добре от по-старите пасати, Б4 примерно. Ако все пак си се насочил към 1,8 т , погледни темите като например разход от 19/100 градско.Препоръчвам ти да се замислиш за 1,9 ТДИ където разхода ще е наполовина, а вървежа хич е не малък.По-скъпата подръжка на ТДИ е може би заради турбината, но 1,8 Т също има турбина.
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat 1.8 t съвети
чувал съм че 1.8 Т много често пукали глави
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 107 госта