VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот moimoimoi » Пон 13 юли 2009 21:18


ами те поло след 94 година и ибиза след 94 са си 90 процента еднакви коли,еднакви двигатели-на vw ,интериор и оборудване,само незнам защо на ибизата са сложили мощни двигатели а на полото не :banghead:




snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот snuupy93 » Вто 14 юли 2009 1:00


Значи,само да вмъкна на Поло Г40 може да се сложи турбина,която хем вдига мощността хем не изисква толкова грижа или поне не толкова редовно,друго което е,че имам 2-ма приятели с 16 винтилово поло едното е 1.6 16В http://www.album.bg/lil_snuupy/images/12227966/75270/,а другото е 1.4 16в и двете нямат проблем със скоростната кутия... ,но за мен 1.4 16В си е по-добре от Г40 поради това,че е по-ново и като кола си е съвсем друга по-устойчива,по-луксозна ако така може да се изразя,но всичко си е до лична преценка :)
П.С. Под по нова и устойчива имам предвид в 'Stock' :)


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот doc_j » Вто 14 юли 2009 6:51


Мощността е образно понятие, характеризиращо възможността на даден двигател да поддържа въртящ момент в даден оборотен интервал. Имаше цяла тема в "Полезни статии". Чудил ли си се защо старите "Америкън Мъсъл" дигат предницата при потегляне, въпреки, че са по няк'ви си 450 коня? Щото имат много голям въртящ момент, което е показателя за това как една кола ускорява. Да, слага се турбо, но за да върви по-добре отколкото с компресора се сменят още сумати неща (разпределителен вал, изпускателен колектор/цялата система, електроника/чип, разтоварващ клапан и още много). Не е просто да купиш само турбината и "плуг енд плей" и до 3500-4000 оборота в минута все едно караш 1.0

А какво имаш предвид под устойчива??? Устойчива в завиоте ли? Устойчива от към механична якост? Или мечтата на много хора тук - "устойчива на необслужване"?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот Vizor » Вто 14 юли 2009 8:19


doc_j написа:... до 3500-4000 оборота в минута все едно караш 1.0


тая седмица мисля да оборя твърдението ти с правилната турбина за 1,3 мотор


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот doc_j » Вто 14 юли 2009 8:54


Ще ти пиша едно Л.С. да ти кажа да замерим, че тук ще бъде модерирано. Все пак рейсинг-прояви не се толерират. mhihi


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот snuupy93 » Вто 14 юли 2009 10:18


По-устойчива имам предвид като цяло като кола,някак си по-сигурен си в тази кола (Поло 16в) като се сложи и едно сносно окачване и става супер.Друго което е човека до колкото разбрах май това ще му е единствената кола ако е така е абсурдно да я тунингова (всички знаете защо),такаче за сток кола пак Поло 16В е по-доброто,по-добро за всекидневието ;)


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 14 юли 2009 10:27


незнам дали си запознат но окачването на г40 няма нищо общо с останалите 2F полота, но и на него като му се сложи окачване става адски стабилно Doc_j може да ти го потвърди с неговия картинг стайл.
А и до сега не съм видял 1 тема някои с G40 да пита какво му става с оборотите на колата или разни грешки с дросела които струва почти колкото един компресор


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот doc_j » Вто 14 юли 2009 10:45


И на мен ми е единствената кола, ама те колегите знаят, че нещо ми хлопа, карам със супер твърдо окачване и това всеки ден. Колата е повече от шумна, ама си я карам всеки ден. Единствено ламарините на 2F са по-меки от на 6N, но на никого не пожелавам да разбира.

П.П. Криско май е прав за танца на оборотите и цената на ремонт/части.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот snuupy93 » Вто 14 юли 2009 12:19


Аз просто изказвам впечатление,нито претендирам,че разбирам повече от вас нито нищо :)


kapa4kata
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот kapa4kata » Вто 14 юли 2009 12:52


Е айде сега, съвсем ме объркахте бе хора! :shock първо се чупели скоростите, после компресорът издишал, ама не става само турбо да му сложиш, а трябва пари като за още едно Поло да му се налеят...
Аз съм по-склонен на Поло 1.4 16в, само защото е по-ново, обаче исках да разбера дали има някакви грижи с него, а вие сега ме замислихте с това Г40, с което се оказа, че ще ми трябва една торба :shock с пари за поддръжката :horror: !
Обслужването на една кола е право пропорционално на времето, което ще я кара собственика й.
Тъй като колата ще ми бъде лична ще полагам грижите за нея както се полага. Масла ремъци, филтри, кабели.
Не че не мога да си взема един мъртвец 1.4 чист, ама ми се щеше да е нещо мааалко по-бързичко.
Тва е!


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот Volkov » Вто 14 юли 2009 13:11


Твойта кола е 1.4 16 волта колега! :да:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот freestyler911 » Вто 14 юли 2009 13:24


kapa4kata написа:...
Не че не мога да си взема един мъртвец 1.4 чист, ама ми се щеше да е нещо мааалко по-бързичко...
Тва е!


Ми купи си ауди А3 1,8 Т като искаш маалко по бързичко.

Кое му е мъртвец на 1,4 "чист" сигурно за 8 клапановия двигател става дума.
Вдига си 130 , за нагоре в правилника пише ....
Намери ми една друга кола с размерите на поло 1,4 60 коня каквато и марка да е 8 клапанова атмосферка и да ги сравним.... Ако щеш и по поддръжка да ги сравним и по разход... и по вместимост на купето !


kapa4kata
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот kapa4kata » Вто 14 юли 2009 13:51


Volkov написа:Твойта кола е 1.4 16 волта колега! :да:
колега, нали каза, че се чупели скоростите? Имаш предвид, че се чупят при ръчкане (гонки) или по принцип се чупят лесно???Аз не смятам нонстоп да се гонкам, само от време на време, може би.
Значи за сега като чета чуденката ми остава между 1.4 8в и 1.4 16в Г40 остава под въпрос ама след неделя ще реша за Г40...


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 14 юли 2009 15:29


така скоростите на 16вто се чупят поради няколко причини можщен двигател (горе доло) як съединител, и любителите рацери като му сложат яките баници 195 и на горе 15" гуми и то скоростите убират целия бой :deal Г40 има един компресор дето трябва да се ревизира на всеки 50 хиляди горе доло която ревизия е около 400-500 лв ( по спомен) ти имаш да караш докато ги навъртиш тия км знаеш ли колко време. Избора е твои г40 с обслужен компресор не се намират под път и над път, докато 16 ки има много за продаване, но според мен скачаи на 16ката.
А за колегата дето предложи аудито 1.8т, г40 стокова и аудито стоково г40 бие :)


kapa4kata
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот kapa4kata » Вто 14 юли 2009 16:19


Добре сега значи ако си купя 1.4 16в с нормални гуми (175/70/13, 14 или 15) с нормален съединител с нормални скорости с нормалните гуми и всичко нормално, не го тунинговам с чипове и ала бала и си го карам нормално (до работа, на моренце, на екскурзийка) и чат пат на някой светофар се дръпна с някой пернишки голф (не че бих имал шанс :lol: ) няма да имам проблем :roll: :roll: така ли?

Като гледам ще се спра на 16в само защото е по-ново!В краен случай ще се задоволя с 1.4 или GT
Щото като гледам Г40, много ми се струва сложно с тоя компресор :?



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта