VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
ами те поло след 94 година и ибиза след 94 са си 90 процента еднакви коли,еднакви двигатели-на vw ,интериор и оборудване,само незнам защо на ибизата са сложили мощни двигатели а на полото не
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
Значи,само да вмъкна на Поло Г40 може да се сложи турбина,която хем вдига мощността хем не изисква толкова грижа или поне не толкова редовно,друго което е,че имам 2-ма приятели с 16 винтилово поло едното е 1.6 16В http://www.album.bg/lil_snuupy/images/12227966/75270/,а другото е 1.4 16в и двете нямат проблем със скоростната кутия... ,но за мен 1.4 16В си е по-добре от Г40 поради това,че е по-ново и като кола си е съвсем друга по-устойчива,по-луксозна ако така може да се изразя,но всичко си е до лична преценка
П.С. Под по нова и устойчива имам предвид в 'Stock'
П.С. Под по нова и устойчива имам предвид в 'Stock'
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
Мощността е образно понятие, характеризиращо възможността на даден двигател да поддържа въртящ момент в даден оборотен интервал. Имаше цяла тема в "Полезни статии". Чудил ли си се защо старите "Америкън Мъсъл" дигат предницата при потегляне, въпреки, че са по няк'ви си 450 коня? Щото имат много голям въртящ момент, което е показателя за това как една кола ускорява. Да, слага се турбо, но за да върви по-добре отколкото с компресора се сменят още сумати неща (разпределителен вал, изпускателен колектор/цялата система, електроника/чип, разтоварващ клапан и още много). Не е просто да купиш само турбината и "плуг енд плей" и до 3500-4000 оборота в минута все едно караш 1.0
А какво имаш предвид под устойчива??? Устойчива в завиоте ли? Устойчива от към механична якост? Или мечтата на много хора тук - "устойчива на необслужване"?
А какво имаш предвид под устойчива??? Устойчива в завиоте ли? Устойчива от към механична якост? Или мечтата на много хора тук - "устойчива на необслужване"?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
doc_j написа:... до 3500-4000 оборота в минута все едно караш 1.0
тая седмица мисля да оборя твърдението ти с правилната турбина за 1,3 мотор
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
Ще ти пиша едно Л.С. да ти кажа да замерим, че тук ще бъде модерирано. Все пак рейсинг-прояви не се толерират.
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
По-устойчива имам предвид като цяло като кола,някак си по-сигурен си в тази кола (Поло 16в) като се сложи и едно сносно окачване и става супер.Друго което е човека до колкото разбрах май това ще му е единствената кола ако е така е абсурдно да я тунингова (всички знаете защо),такаче за сток кола пак Поло 16В е по-доброто,по-добро за всекидневието
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
незнам дали си запознат но окачването на г40 няма нищо общо с останалите 2F полота, но и на него като му се сложи окачване става адски стабилно Doc_j може да ти го потвърди с неговия картинг стайл.
А и до сега не съм видял 1 тема някои с G40 да пита какво му става с оборотите на колата или разни грешки с дросела които струва почти колкото един компресор
А и до сега не съм видял 1 тема някои с G40 да пита какво му става с оборотите на колата или разни грешки с дросела които струва почти колкото един компресор
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
И на мен ми е единствената кола, ама те колегите знаят, че нещо ми хлопа, карам със супер твърдо окачване и това всеки ден. Колата е повече от шумна, ама си я карам всеки ден. Единствено ламарините на 2F са по-меки от на 6N, но на никого не пожелавам да разбира.
П.П. Криско май е прав за танца на оборотите и цената на ремонт/части.
П.П. Криско май е прав за танца на оборотите и цената на ремонт/части.
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
Аз просто изказвам впечатление,нито претендирам,че разбирам повече от вас нито нищо
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
Е айде сега, съвсем ме объркахте бе хора! първо се чупели скоростите, после компресорът издишал, ама не става само турбо да му сложиш, а трябва пари като за още едно Поло да му се налеят...
Аз съм по-склонен на Поло 1.4 16в, само защото е по-ново, обаче исках да разбера дали има някакви грижи с него, а вие сега ме замислихте с това Г40, с което се оказа, че ще ми трябва една торба с пари за поддръжката !
Обслужването на една кола е право пропорционално на времето, което ще я кара собственика й.
Тъй като колата ще ми бъде лична ще полагам грижите за нея както се полага. Масла ремъци, филтри, кабели.
Не че не мога да си взема един мъртвец 1.4 чист, ама ми се щеше да е нещо мааалко по-бързичко.
Тва е!
Аз съм по-склонен на Поло 1.4 16в, само защото е по-ново, обаче исках да разбера дали има някакви грижи с него, а вие сега ме замислихте с това Г40, с което се оказа, че ще ми трябва една торба с пари за поддръжката !
Обслужването на една кола е право пропорционално на времето, което ще я кара собственика й.
Тъй като колата ще ми бъде лична ще полагам грижите за нея както се полага. Масла ремъци, филтри, кабели.
Не че не мога да си взема един мъртвец 1.4 чист, ама ми се щеше да е нещо мааалко по-бързичко.
Тва е!
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
Твойта кола е 1.4 16 волта колега!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
kapa4kata написа:...
Не че не мога да си взема един мъртвец 1.4 чист, ама ми се щеше да е нещо мааалко по-бързичко...
Тва е!
Ми купи си ауди А3 1,8 Т като искаш маалко по бързичко.
Кое му е мъртвец на 1,4 "чист" сигурно за 8 клапановия двигател става дума.
Вдига си 130 , за нагоре в правилника пише ....
Намери ми една друга кола с размерите на поло 1,4 60 коня каквато и марка да е 8 клапанова атмосферка и да ги сравним.... Ако щеш и по поддръжка да ги сравним и по разход... и по вместимост на купето !
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
колега, нали каза, че се чупели скоростите? Имаш предвид, че се чупят при ръчкане (гонки) или по принцип се чупят лесно???Аз не смятам нонстоп да се гонкам, само от време на време, може би.Volkov написа:Твойта кола е 1.4 16 волта колега!
Значи за сега като чета чуденката ми остава между 1.4 8в и 1.4 16в Г40 остава под въпрос ама след неделя ще реша за Г40...
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
така скоростите на 16вто се чупят поради няколко причини можщен двигател (горе доло) як съединител, и любителите рацери като му сложат яките баници 195 и на горе 15" гуми и то скоростите убират целия бой Г40 има един компресор дето трябва да се ревизира на всеки 50 хиляди горе доло която ревизия е около 400-500 лв ( по спомен) ти имаш да караш докато ги навъртиш тия км знаеш ли колко време. Избора е твои г40 с обслужен компресор не се намират под път и над път, докато 16 ки има много за продаване, но според мен скачаи на 16ката.
А за колегата дето предложи аудито 1.8т, г40 стокова и аудито стоково г40 бие
А за колегата дето предложи аудито 1.8т, г40 стокова и аудито стоково г40 бие
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v
Добре сега значи ако си купя 1.4 16в с нормални гуми (175/70/13, 14 или 15) с нормален съединител с нормални скорости с нормалните гуми и всичко нормално, не го тунинговам с чипове и ала бала и си го карам нормално (до работа, на моренце, на екскурзийка) и чат пат на някой светофар се дръпна с някой пернишки голф (не че бих имал шанс ) няма да имам проблем така ли?
Като гледам ще се спра на 16в само защото е по-ново!В краен случай ще се задоволя с 1.4 или GT
Щото като гледам Г40, много ми се струва сложно с тоя компресор
Като гледам ще се спра на 16в само защото е по-ново!В краен случай ще се задоволя с 1.4 или GT
Щото като гледам Г40, много ми се струва сложно с тоя компресор
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта