Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
lavidaloca
Мнения: 335
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
Двигател:
Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот lavidaloca » Съб 25 сеп 2010 8:54


katorjnika написа:аз карам 1.4 МРI и мога да кажа само че колкото пише толкова върви мн съм доволев прероръчвам ти го нищо че е 60 коня (малък данък малка застлаховка малък разход) :bowdown :bowdown :bowdown

Е баш 220 не вярвам да върви :D




DJ_ICEMIX
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот DJ_ICEMIX » Сря 27 окт 2010 17:33


Здравейте, имам Поло 6N2 1.4 TDI 75 к.с. миналата година смених комплект съединител без маховик комплекта ми беше 185лв взеха ми 60лв за работата, още си кара няма проблеми вече 14-15 месеца, едно обслужване масло, филтри излиза около 120лв като маслото е 5W40 Rowe PD и струва 82лв 5л, обслужването за ремаци и ролки около 250лв и 40лв за работата, скоро си купувах термостат на Берн 22.40лв така че общо взето не е много скъпо за потдръжка, като си направиш сметка че с 10лв минавам 80км градско и 100-110 инзвънградско мисля че по-добре е дизела.


Потребителски аватар
lavidaloca
Мнения: 335
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
Двигател:
Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот lavidaloca » Чет 28 окт 2010 19:20


Декември сменях масла, ремъци, ролки, всички филтри плюс водна помпа - 450лв.
Само смяната на масло е около 120-150лв. (зависи от самото маслко)
Серво на спирачките - 60лв.
Машинка за централното - 40лв. (втора употреба)
Механизъм за ел.стъкло - 100лв. (втора употреба)

Това съм му правил за 2 години и такива пари ми е излезнало.


DJ_ICEMIX
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот DJ_ICEMIX » Чет 28 окт 2010 22:40


Е моето до 170км ги вдига бързо ама там спира :) не може повече :)


Потребителски аватар
tomo8889
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот tomo8889 » Вто 02 ное 2010 18:55


eradev написа:колега, замисли се с тези цени на нафтата има ли смисъл да караш дизелова кола. Ще ти гори 5-6, което по 2 лева и нещо си е 11-12 лева. Бензиновата ще ти гори 10-11 и то градско, което е 10-11 лева, а извън града 7, максимум 8. Все пак избора си е твой.


А я сметни разликата бензин/дизел на пробег от 10000км да видим тогава за какво става въпрос,и ако караш повече :screwy Аз съм ТВЪРДО за DIESEL


Vw Polo 6N2 GTI
Мнения: 85
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Vw Polo 6N2 GTI » Чет 16 дек 2010 10:24


Здравейте колеги,аз също подкарвам едно такова поло 6н2 с 1.9 СДИ 64 коня ... Само Нафта...имаше само проблем с реле 109 ама вече го нема :)


madman86
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 22 дек 2010 8:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот madman86 » Чет 20 яну 2011 11:14


kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..


аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот ping23 » Чет 20 яну 2011 13:09


madman86 написа:
kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..


аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер

Не знам VW да са пуснали кола на газ


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Gecatawe » Чет 20 яну 2011 13:54


ping23 написа:
madman86 написа:
kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..


аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер

Не знам VW да са пуснали кола на газ

Абе и аз незнам в цивилизованите държави хората да карат с крадена нафта или от тази дето смърди на "гранясали мекици" , ама тука си караме!!! Всичко е заради това че обикновенния човечец няма пари и за това мислим какви ли не варянти за да ни излиза по-тънко.
П.С. бензина според мене е по-добре, а дизела излиза по-тънко (имам и дизелов автомобил).


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот ping23 » Чет 20 яну 2011 23:51


Gecatawe написа:
ping23 написа:
madman86 написа:
kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..


аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер

Не знам VW да са пуснали кола на газ

Абе и аз незнам в цивилизованите държави хората да карат с крадена нафта или от тази дето смърди на "гранясали мекици" , ама тука си караме!!! Всичко е заради това че обикновенния човечец няма пари и за това мислим какви ли не варянти за да ни излиза по-тънко.
П.С. бензина според мене е по-добре, а дизела излиза по-тънко (имам и дизелов автомобил).

Много точно казано :)


Потребителски аватар
lavidaloca
Мнения: 335
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
Двигател:
Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот lavidaloca » Чет 05 май 2011 9:13


Gecatawe написа:
ping23 написа:
madman86 написа:
kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..


аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер

Не знам VW да са пуснали кола на газ

Абе и аз незнам в цивилизованите държави хората да карат с крадена нафта или от тази дето смърди на "гранясали мекици" , ама тука си караме!!! Всичко е заради това че обикновенния човечец няма пари и за това мислим какви ли не варянти за да ни излиза по-тънко.
П.С. бензина според мене е по-добре, а дизела излиза по-тънко (имам и дизелов автомобил).

Напълно съм съгласен с теб! Но има и изключения от тази бих казал фундаментално становище - аз например съм карал краден бензин, само че дръпнат от заводски нова Е-класа. Е няма такъв бензин, честно :bowdown


Потребителски аватар
joro_84
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот joro_84 » Вто 12 юли 2011 14:47


Koksan написа:Няма как да ти стигнат 300лв за обслужване! То само маслото ще е 100, Филтъра горивния ще е 40-50, Масления 10-20, Въздушния 20-30, На купето - 20-30, Ремъка пистовия -20-30лв, някоя негова ролка ако има 40-50, После се минава на ангренажен, той ще е поне 100лв, ролките там ще са поне 140-150лв двете(ако са само толкова) като сложиш и Водна помпа -150лв и евентуално но препоръчително смяна на Антифриз - 60-70лв, смяна на спирачна течнот - 40лв, смяна на хидравлична течност 40лв -
МАЙ много се събраха! Ако излезе и съединител .... там споделих - 1300-1400лв само за части
Спирачки .... 250-300лв предни + 30-40лв за спирачни маркучи(желателно е); 150-250 задни (не се зане дали ще е с дискови или барабанни, ако са дискови и маркучета 20-30лв)

Та ... викам сам да си удариш чертата!

Успех!



Пич ти много надвишаваш цените ми се струва-караш ли такова поло...?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Сря 13 юли 2011 8:42


joro_84 написа:
Пич ти много надвишаваш цените ми се струва-караш ли такова поло...?


Не и не бих карал! А цените - ще ме караш да ида да ти сваля един списък и да го публикувам! ДА не говорим че ако се прави с хубави части, може и доста по-скъпо да излезе!
Ти като караш - хайде сподели, какво, като марка и като цена са ти сменяли и ти е излязло!?!


Потребителски аватар
elena ilieva
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 31 авг 2010 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот elena ilieva » Сря 13 юли 2011 13:15


Въздушен филтър - макс 15 лева на Filtron
Маслен филтър - 10 лева (няма да взема да туря на MANN)
Пистов ремък - алтернатор ,хидравлика - 20 лв макс (DAYCO)
Ролка ангренажна неподвижна - 60 лва макс (по FEBI, INA, SKF)
Ролка ангренажна обтяжка - 115 лв (по SKF, FEBI) INA - 90 лв.
Ремък 100 лева - да не е от карбон тоя ремък? :Mr Green Fun
Филтър купе - 15-20 лв. макс (без активен въглен и изгъзици)
Съединител комплект - м/у 500 и 600 лв (VALEO LUK, SACHS )

Това са долу горе цените за 1.4 ТДИ Polo (AMF-BAY)


Потребителски аватар
elena ilieva
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 31 авг 2010 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот elena ilieva » Сря 13 юли 2011 13:21


За SDI мотора:
"The SDI engine is generally utilised in applications where reliability and fuel economy are of primary concern."
В превод:
"Двигателите SDI е обикновено се използват в приложения, където надеждност и икономия на гориво са от основно значение."
Така че забравете за динамика и скорост ако карате такъв мотор. Или образно казано на жаргон : Това е мъртво роден мотор :Mr Green Fun



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта