Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
моето като го взех миналата година ноември го обслужих за 200 лева (без труда). В това чиско масло, 2-та въздушни филтър-а, маслен, горивен, ангренажен + 1 ролка. Другите ми не бяха за смяна. Двигателя е 1.4 60 коня. Мога да кажа, че върви добре дори и с 4 човека и климатик, но все пак ако искате нервно шофиране ще трябва да сте сами в колата. С пътници и багаж си е тромава нормално е. Аз лично много се изкушавам да покарам едно ТДИ, но не бих си го купил. Много нервен, много икономичен, много шумен и много труден ако се развали. Едва ли е случайно, че ФВ ги правят само 2 години тези двигатели.
- muhaha
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белозем
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
rkoef написа:Аз лично много се изкушавам да покарам едно ТДИ, но не бих си го купил. Много нервен, много икономичен, много шумен
Колега има опасност като покараш да размислиш за купуването .
Донякъде си прав за твърденията и сега ще си дам моето мнение. Като имам Дизел 2001г 1.4 TDI 75hp (6N2).
Много нервен - чак много не е но за 1.4 75 коня се справя много добре. С двама и с 4 пътника не усещам разлика във вървенето. Ама с двама по дебели отзад как върти на ръчна при гуми 185/55 ако са по тесни направо ги оставяш на място . От 0 до 100км/ч съм снимал за 12 секунди но мисля че мога и по добре но да има кой да снима че да мога да сменям скоростите по бързо.
Ето малко видео за вървенето:
от 0 до 100 >> http://www.youtube.com/watch?v=PuCH2n1W4Gg
от 70 до 150 >> http://www.youtube.com/watch?v=8YO8N2F4IT0
от 100 до 150 >> http://www.youtube.com/watch?v=kebk98xdeJw
Вдигал съм 140 км/ч при 4000 оборота на 4-та скорост. На 5-та не съм го цадил до край стигнах до 170 км/ч и някъф разум ме спря повече да пробвам
Мнoго икономичен - ще кажа в цифри всеки да си прецени много ли е малко ли е. Смесен разход 4.5 / 4.8 при каране с тежък десен крак, и каране до 120 км/ч скорост. При каране над 120 разхода на теория може да се увеличи до 40% което идва 6 и нещо(не ми се смята точно).
Много шумен - С тези 3 цилиндъра по шумен е от 4 цилиндрови дизели. В началото е малко странен шума като на някой голям мотор от тич чопърите но в последствие се влубих в звука, много ми харесва.
За подръжка немога да кажа, не обслужвам. Въобще малко съм скаран с устройството на автомобила. Но обичам да шофирам, и шофирането на тази кола много ми харесва а като за беден студен с тоя разход е бомба . Малко като че ли спирането е по бавно, а можеби при мен е така поради липсата на ABS. Италянеца дето я е купувал е спестил малко евро за нафта от АБС-а .
Преди да си взема колата, бях много против малките коли. Сега съм точно на обратното мнение.
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
И моята няма АБС. Въпреки, че пише, че уж от 95-та в поло АБС е серийно вграждан. Явно за фейса не важи. С твоя стил явно си за 1.6 бенз.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
katorjnika написа:аз карам 1.4 МРI и мога да кажа само че колкото пише толкова върви мн съм доволев прероръчвам ти го нищо че е 60 коня (малък данък малка застлаховка малък разход)
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Никъде не видях автора да е споделил какво си е купил.Аз съм с 1.4тди.Разход минимален.Здравина - оптимална.Вървеж - задоволителен Коксан ти бате си някакъв кон с капаци.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:.... Коксан ти бате си някакъв кон с капаци....
Ааааа , всичко добре ама тук сбърка!
Колкото и да си могъщ "бате" , тука не си прав!
Колегата е много по в час с нещата от 93% процента от хората посещаващи форума.
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Не го познавам и от това което чета останах с такова впечатление.Но щом казваш... моето мнение си е мое мнение и не се влияе от теб Може да разбира колкото си иска, но не мога да се съглася, че е правилно да се кара на хората във форума.За него тди не е кола - негово си мнение, не е нужно да ни го налага в продължение на 9 страници, защото не е точно така
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Никъде колегата не е казал че не е кола и т.н. Просто уточни подробности по поддръжка и неща които са на пръв поглед невидими а са потенциално капани.
И това са съвсем реални неща, съвсем случващи се на много хора. Наскоро имаше тема колко струва голф 1.4 в Германия. Е на същата цена в БГ купуваш А8 на 127 000 километра с "новия" мотор, "широката лайсТна" "хичлайн" и т.н. шукаритетни простотии.
Просто вероятността да попаднеш на кола пред разпадане е по - голяма от базов бензинов мотор , при все и скъпите части които не са чак толкова вечни...
Подкрепям с две ръце покупката на чисто нов малък дизел! Мисля че и Коко ще подкрепи, като не говорим за вървеж, а за разход и издържливост.
А кола с турбо, демпф маховик, Дебитомер и всички произтичащи от тях окомплектовки... втора употреба от горубляне на 125-7 000 километра , не е най добрия избор, и може да се окаже таралеж в гащите.
Това че при покупка никой от вас не сменя веднага всички ролки и ремъци, водна помпа антифриз, свещи, дискове, маркучи на спирачките, ламбда сонда всички филтри термостат и сигурно пропускам, НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ НЕ СА ЗА СМЯНА!
Всеки чака да му прегрее колата та да смени термостат и антифриз.
Всеки чака да му се пукне диск или да стане беля че да смени ...
Не се прави така ! Но уви сиромаси сме ... колкото и да ни пере Гъзарията!
А колкото до кой автомобил е по качествен , тенденцията на икономиката купи-счупи-купи ,, води до автомобили тип китайски миксер. Ползваш ден два и купуваш нов или побългаряваш.
Я сравнете пасат Б4 и пасат Б5.5 ....
Изгледайте всички това : http://hdbox.bg/uclip.php?id=3237
И внимателно с БегаШките.... много малко бегачи останахме, и няма кой да кара бегаШки ...
И това са съвсем реални неща, съвсем случващи се на много хора. Наскоро имаше тема колко струва голф 1.4 в Германия. Е на същата цена в БГ купуваш А8 на 127 000 километра с "новия" мотор, "широката лайсТна" "хичлайн" и т.н. шукаритетни простотии.
Просто вероятността да попаднеш на кола пред разпадане е по - голяма от базов бензинов мотор , при все и скъпите части които не са чак толкова вечни...
Подкрепям с две ръце покупката на чисто нов малък дизел! Мисля че и Коко ще подкрепи, като не говорим за вървеж, а за разход и издържливост.
А кола с турбо, демпф маховик, Дебитомер и всички произтичащи от тях окомплектовки... втора употреба от горубляне на 125-7 000 километра , не е най добрия избор, и може да се окаже таралеж в гащите.
Това че при покупка никой от вас не сменя веднага всички ролки и ремъци, водна помпа антифриз, свещи, дискове, маркучи на спирачките, ламбда сонда всички филтри термостат и сигурно пропускам, НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ НЕ СА ЗА СМЯНА!
Всеки чака да му прегрее колата та да смени термостат и антифриз.
Всеки чака да му се пукне диск или да стане беля че да смени ...
Не се прави така ! Но уви сиромаси сме ... колкото и да ни пере Гъзарията!
А колкото до кой автомобил е по качествен , тенденцията на икономиката купи-счупи-купи ,, води до автомобили тип китайски миксер. Ползваш ден два и купуваш нов или побългаряваш.
Я сравнете пасат Б4 и пасат Б5.5 ....
Изгледайте всички това : http://hdbox.bg/uclip.php?id=3237
И внимателно с БегаШките.... много малко бегачи останахме, и няма кой да кара бегаШки ...
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:Никъде не видях автора да е споделил какво си е купил.Аз съм с 1.4тди.Разход минимален.Здравина - оптимална.Вървеж - задоволителен Коксан ти бате си някакъв кон с капаци.
Трогнат съм!!!Благодаря!
Пак ще кажа! Не съм задължил, никой, нищо да си купи! Както и Никой да е съгласен или да не е с мен! Не съм написал нищо грешно, а съм споделил мнение! Имам 1 дизелов и 2 бензинови двигателя вкъщи! Само ще кажа, че дизела до тук ... и мога да кажа че вече е кола с която не се притеснявам да тръгна извънградско, равносметката е ... 3 маховика и 2 комплекта съединители, 4 гарнитури, 2 тройника, едно каре, един термостат, 4 спирачни маркуча, 1 път ремонт на скоростната кутия с подмяна на лагерите в нея (6 степенна е) 2 маншона на рейка и един на каре, един електромагнитен клапан, чистене на колектори, подмяна на вакуумни тръби и почистване геометрията на турбината, ааа щях да забравя ... и един дебитомер! За парите няма да говоря, но вече е с НЕдемпферен маховик колата! Айде ще я кажа - Голф 4 TDI PD 131k.s., когато я взех беше на 180 000км с всички документи ключове и т.н. ... вече със сменена турбина и смене комплект съединител + маховик на 160 000км! Въобще не слагам в сметкТА обслужването с ремъци и ролки, както и филтри!
Бензинките ... до сега двете не са ми стрували и на 1/5 от парите които са дадени за голфа! Едната е Поло 16V, другата е BMW E36!
Та мисля да не се обяснявам повече! Имам не малко приятели с дизели, както и с бензинки! Всеки сам си преценява .. аз споделям мнение! По-добре бензинов мотор на газ(като е скъп бензина), отколкото ТурбоДизел! Особенно за каране на 15 000км на година!
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
за съжаление и аз съм съгласен с колегата преди мен. Просто тея турбини объркват цялата схема. Всичките ми приятели с нафта имат някакви проблеми все за оправяне. Винаги са направили колата и върви мн повече от преди и допълват как имат още нещичко за оправяне. Тези с бензините говорят за джанти и предници Аз имам 3 бензина и разходите наистина за момента не са плашещи. Единствено псувах немеца сложил платитени свещи в половера
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
[quote="Koksan....[/quote]
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.
- elena ilieva
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 31 авг 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
А така, като пишете дали имате проблеми (за/против) с дадения матор, барем се сещайте да пишете колко км. сте минали. Щото има разни зевзеци дето за 5 години само масло са сменяли ама тя колата от паркинга не е излизала
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:[quote="Koksan....
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.
Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Koksan написа:Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!
Значи незнам коя година е това поло и какъв е тоя зор за 2 маховика... но явно си е каръшка.Аз за почти две години и 30 хиляди километра - по предницата всички тампони, отзад двата.Накладки, копче за джама, моторче за чистачка, моторче за централно, комплект съединител и синхронизатор на 4-та скорост и акомулатор.. другото е първоначалното обслужване след като я взех - ремък , ролки и т.н. Другите неща са глезотийки и затова не попадат в графа ремонти! По двигателя нищо не е мръднало.
П.п. а и външно каре и полуоска... така си е дошла от Италия с тази болежка.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:Koksan написа:Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!
Значи незнам коя година е това поло и какъв е тоя зор за 2 маховика... но явно си е каръшка.Аз за почти две години и 30 хиляди километра - по предницата всички тампони, отзад двата.Накладки, копче за джама, моторче за чистачка, моторче за централно, комплект съединител и синхронизатор на 4-та скорост и акомулатор.. другото е първоначалното обслужване след като я взех - ремък , ролки и т.н. Другите неща са глезотийки и затова не попадат в графа ремонти! По двигателя нищо не е мръднало.
П.п. а и външно каре и полуоска... така си е дошла от Италия с тази болежка.
Колата е ГОЛФ - горе го пише! Полото е 6N 1,4 16V - 100k.s. - въобще не е дизел!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта