Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
rkoef
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот rkoef » Нед 17 юли 2011 0:35


моето като го взех миналата година ноември го обслужих за 200 лева (без труда). В това чиско масло, 2-та въздушни филтър-а, маслен, горивен, ангренажен + 1 ролка. Другите ми не бяха за смяна. Двигателя е 1.4 60 коня. Мога да кажа, че върви добре дори и с 4 човека и климатик, но все пак ако искате нервно шофиране ще трябва да сте сами в колата. С пътници и багаж си е тромава нормално е. Аз лично много се изкушавам да покарам едно ТДИ, но не бих си го купил. Много нервен, много икономичен, много шумен и много труден ако се развали. Едва ли е случайно, че ФВ ги правят само 2 години тези двигатели.




Потребителски аватар
muhaha
Мнения: 65
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Белозем

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот muhaha » Вто 19 юли 2011 19:33


rkoef написа:Аз лично много се изкушавам да покарам едно ТДИ, но не бих си го купил. Много нервен, много икономичен, много шумен

Колега има опасност като покараш да размислиш за купуването :D .
Донякъде си прав за твърденията и сега ще си дам моето мнение. Като имам Дизел 2001г 1.4 TDI 75hp (6N2).

Много нервен - чак много не е но за 1.4 75 коня се справя много добре. С двама и с 4 пътника не усещам разлика във вървенето. Ама с двама по дебели отзад как върти на ръчна :D при гуми 185/55 ако са по тесни направо ги оставяш на място :lol: . От 0 до 100км/ч съм снимал за 12 секунди но мисля че мога и по добре но да има кой да снима че да мога да сменям скоростите по бързо.
Ето малко видео за вървенето:
от 0 до 100 >> http://www.youtube.com/watch?v=PuCH2n1W4Gg
от 70 до 150 >> http://www.youtube.com/watch?v=8YO8N2F4IT0
от 100 до 150 >> http://www.youtube.com/watch?v=kebk98xdeJw
Вдигал съм 140 км/ч при 4000 оборота на 4-та скорост. На 5-та не съм го цадил до край стигнах до 170 км/ч и някъф разум ме спря повече да пробвам :D

Мнoго икономичен - ще кажа в цифри всеки да си прецени много ли е малко ли е. Смесен разход 4.5 / 4.8 при каране с тежък десен крак, и каране до 120 км/ч скорост. При каране над 120 разхода на теория може да се увеличи до 40% което идва 6 и нещо(не ми се смята точно).

Много шумен - С тези 3 цилиндъра по шумен е от 4 цилиндрови дизели. В началото е малко странен шума като на някой голям мотор от тич чопърите :D но в последствие се влубих в звука, много ми харесва.

За подръжка немога да кажа, не обслужвам. Въобще малко съм скаран с устройството на автомобила. Но обичам да шофирам, и шофирането на тази кола много ми харесва а като за беден студен с тоя разход е бомба :lol: . Малко като че ли спирането е по бавно, а можеби при мен е така поради липсата на ABS. Италянеца дето я е купувал е спестил малко евро за нафта от АБС-а :cry: .

Преди да си взема колата, бях много против малките коли. Сега съм точно на обратното мнение.


rkoef
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот rkoef » Вто 19 юли 2011 20:26


И моята няма АБС. Въпреки, че пише, че уж от 95-та в поло АБС е серийно вграждан. Явно за фейса не важи. С твоя стил явно си за 1.6 бенз.


Потребителски аватар
Shanovec
Мнения: 452
Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
Двигател: AEX 1997 AKL 1999
Местоположение: Казанлък / Копринка

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Shanovec » Вто 19 юли 2011 21:12


katorjnika написа:аз карам 1.4 МРI и мога да кажа само че колкото пише толкова върви мн съм доволев прероръчвам ти го нищо че е 60 коня (малък данък малка застлаховка малък разход) :bowdown :bowdown :bowdown

:да: :beer


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Velko » Сря 20 юли 2011 11:16


Никъде не видях автора да е споделил какво си е купил.Аз съм с 1.4тди.Разход минимален.Здравина - оптимална.Вървеж - задоволителен mhihi Коксан ти бате си някакъв кон с капаци.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот freestyler911 » Сря 20 юли 2011 17:02


Velko написа:.... mhihi Коксан ти бате си някакъв кон с капаци....


Ааааа , всичко добре ама тук сбърка!

Колкото и да си могъщ "бате" , тука не си прав! :dummy:

Колегата е много по в час с нещата от 93% процента от хората посещаващи форума.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Velko » Сря 20 юли 2011 19:19


Не го познавам и от това което чета останах с такова впечатление.Но щом казваш... моето мнение си е мое мнение и не се влияе от теб :) Може да разбира колкото си иска, но не мога да се съглася, че е правилно да се кара на хората във форума.За него тди не е кола - негово си мнение, не е нужно да ни го налага в продължение на 9 страници, защото не е точно така :talk:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот freestyler911 » Сря 20 юли 2011 20:45


Никъде колегата не е казал че не е кола и т.н. Просто уточни подробности по поддръжка и неща които са на пръв поглед невидими а са потенциално капани.
И това са съвсем реални неща, съвсем случващи се на много хора. Наскоро имаше тема колко струва голф 1.4 в Германия. Е на същата цена в БГ купуваш А8 на 127 000 километра с "новия" мотор, "широката лайсТна" "хичлайн" и т.н. шукаритетни простотии.

Просто вероятността да попаднеш на кола пред разпадане е по - голяма от базов бензинов мотор , при все и скъпите части които не са чак толкова вечни...

Подкрепям с две ръце покупката на чисто нов малък дизел! Мисля че и Коко ще подкрепи, като не говорим за вървеж, а за разход и издържливост.

А кола с турбо, демпф маховик, Дебитомер и всички произтичащи от тях окомплектовки... втора употреба от горубляне на 125-7 000 километра , не е най добрия избор, и може да се окаже таралеж в гащите.

Това че при покупка никой от вас не сменя веднага всички ролки и ремъци, водна помпа антифриз, свещи, дискове, маркучи на спирачките, ламбда сонда всички филтри термостат и сигурно пропускам, НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ НЕ СА ЗА СМЯНА!
Всеки чака да му прегрее колата та да смени термостат и антифриз.
Всеки чака да му се пукне диск или да стане беля че да смени ...

Не се прави така ! Но уви сиромаси сме ... колкото и да ни пере Гъзарията!

А колкото до кой автомобил е по качествен , тенденцията на икономиката купи-счупи-купи ,, води до автомобили тип китайски миксер. Ползваш ден два и купуваш нов или побългаряваш.

Я сравнете пасат Б4 и пасат Б5.5 ....

Изгледайте всички това : http://hdbox.bg/uclip.php?id=3237

И внимателно с БегаШките.... много малко бегачи останахме, и няма кой да кара бегаШки ...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Чет 21 юли 2011 0:46


Velko написа:Никъде не видях автора да е споделил какво си е купил.Аз съм с 1.4тди.Разход минимален.Здравина - оптимална.Вървеж - задоволителен mhihi Коксан ти бате си някакъв кон с капаци.


Трогнат съм!!!Благодаря!

Пак ще кажа! Не съм задължил, никой, нищо да си купи! Както и Никой да е съгласен или да не е с мен! Не съм написал нищо грешно, а съм споделил мнение! Имам 1 дизелов и 2 бензинови двигателя вкъщи! Само ще кажа, че дизела до тук ... и мога да кажа че вече е кола с която не се притеснявам да тръгна извънградско, равносметката е ... 3 маховика и 2 комплекта съединители, 4 гарнитури, 2 тройника, едно каре, един термостат, 4 спирачни маркуча, 1 път ремонт на скоростната кутия с подмяна на лагерите в нея (6 степенна е) 2 маншона на рейка и един на каре, един електромагнитен клапан, чистене на колектори, подмяна на вакуумни тръби и почистване геометрията на турбината, ааа щях да забравя ... и един дебитомер! За парите няма да говоря, но вече е с НЕдемпферен маховик колата! Айде ще я кажа - Голф 4 TDI PD 131k.s., когато я взех беше на 180 000км с всички документи ключове и т.н. ... вече със сменена турбина и смене комплект съединител + маховик на 160 000км! Въобще не слагам в сметкТА обслужването с ремъци и ролки, както и филтри!

Бензинките ... до сега двете не са ми стрували и на 1/5 от парите които са дадени за голфа! Едната е Поло 16V, другата е BMW E36!

Та мисля да не се обяснявам повече! Имам не малко приятели с дизели, както и с бензинки! Всеки сам си преценява .. аз споделям мнение! По-добре бензинов мотор на газ(като е скъп бензина), отколкото ТурбоДизел! Особенно за каране на 15 000км на година!


rkoef
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот rkoef » Чет 21 юли 2011 0:54


за съжаление и аз съм съгласен с колегата преди мен. Просто тея турбини объркват цялата схема. Всичките ми приятели с нафта имат някакви проблеми все за оправяне. Винаги са направили колата и върви мн повече от преди и допълват как имат още нещичко за оправяне. Тези с бензините говорят за джанти и предници :) Аз имам 3 бензина и разходите наистина за момента не са плашещи. Единствено псувах немеца сложил платитени свещи в половера


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Velko » Чет 21 юли 2011 7:29


[quote="Koksan....[/quote]
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.


Потребителски аватар
elena ilieva
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 31 авг 2010 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот elena ilieva » Чет 21 юли 2011 8:13


А така, като пишете дали имате проблеми (за/против) с дадения матор, барем се сещайте да пишете колко км. сте минали. Щото има разни зевзеци дето за 5 години само масло са сменяли ама тя колата от паркинга не е излизала :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Чет 21 юли 2011 9:29


Velko написа:[quote="Koksan....
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.


Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Velko » Чет 21 юли 2011 11:42


Koksan написа:Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!

Значи незнам коя година е това поло и какъв е тоя зор за 2 маховика... но явно си е каръшка.Аз за почти две години и 30 хиляди километра - по предницата всички тампони, отзад двата.Накладки, копче за джама, моторче за чистачка, моторче за централно, комплект съединител и синхронизатор на 4-та скорост и акомулатор.. другото е първоначалното обслужване след като я взех - ремък , ролки и т.н. Другите неща са глезотийки и затова не попадат в графа ремонти! По двигателя нищо не е мръднало.
П.п. а и външно каре и полуоска... така си е дошла от Италия с тази болежка.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Чет 21 юли 2011 12:13


Velko написа:
Koksan написа:Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!

Значи незнам коя година е това поло и какъв е тоя зор за 2 маховика... но явно си е каръшка.Аз за почти две години и 30 хиляди километра - по предницата всички тампони, отзад двата.Накладки, копче за джама, моторче за чистачка, моторче за централно, комплект съединител и синхронизатор на 4-та скорост и акомулатор.. другото е първоначалното обслужване след като я взех - ремък , ролки и т.н. Другите неща са глезотийки и затова не попадат в графа ремонти! По двигателя нищо не е мръднало.
П.п. а и външно каре и полуоска... така си е дошла от Италия с тази болежка.


Колата е ГОЛФ - горе го пише! Полото е 6N 1,4 16V - 100k.s. - въобще не е дизел!



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта