Ако колата е 4.0 както е написано, е излишно да я коментираме, ако е 4,4:
вътрешните колонки са тапицирани черно- причина?
Задната броня няма хром- причина?
Лайсните на броните и вратите се различават
колата е с едц- ел. регулиране на амортисьорите(твърдост) огледай ги да не са омаслени, че са скъпи
мигачите- отпред бели, страничните жълти, отзад се басирам, че са жълти но боядисани.
плюсове: С новият климатроник е, с 6 ръчка(голям +), парктроник и отпред и отзад(ако работи)
Цената е висока според мен за кола 96-7 година
П.П еър беците са детска болест- стига да не е краш грешка
на таблото има записана грешка- стрелките на втория ред подсещат за нея- проверява се от десния бутон на таблото с натискане няколко пъти защото може да не е 1
За колегата преди мен: мотора е 5.4 V12 и е доста стар като изпълнение, V8 4,4 e с ваноси, и с по 4 калпана
Не казвам, че е лош, просто е стар
Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
Йоанчо, за пореден път ще кажа - кола, която е струвала 100 000 + лв като нова, независимо, че я купуваш за 8000-9000 лв. то пак поддържаш кола за 100 бона.
Казваш, че ремонт на автомата е 2000 лв. А колко смяташ, че струва смяна на съединител? Пак толкова.
939.80 лв. за съединител Валео. Закс е още 100-тина лева отгоре.
Ха сега добави евентуално и демферния маховик. И за него около 1200 лв.
Сметките са за теб.
Но като цяло гадните производители са го измислили. Ремонта на автоматикът не е кой знае колко по-скъп от обслужването на съединител. Просто тук в Бг още върлуват легендите колко било скъпо ако се прецака автомата. И аз така си мислех докато карах Г2. Сега с А4 вече по друг начин гледам на нещата. При тези коли 1500 - 2000 лв си отиват просто с щракване на пръсти.
Моят съвет е ако ти харесват толкова много БМВ и искаш 8-мак под капака, то търси 540 от същите години на показаната от теб 7-ца.
Ако си рационален - търси Ауди А8 или А6 с 4.2. В този бюджет точно взимаш "старото", което не FSI мотор.Повярвай не искаш FSI ако не го караш сериозни пробези на ден.
Казваш, че ремонт на автомата е 2000 лв. А колко смяташ, че струва смяна на съединител? Пак толкова.
939.80 лв. за съединител Валео. Закс е още 100-тина лева отгоре.
Ха сега добави евентуално и демферния маховик. И за него около 1200 лв.
Сметките са за теб.
Но като цяло гадните производители са го измислили. Ремонта на автоматикът не е кой знае колко по-скъп от обслужването на съединител. Просто тук в Бг още върлуват легендите колко било скъпо ако се прецака автомата. И аз така си мислех докато карах Г2. Сега с А4 вече по друг начин гледам на нещата. При тези коли 1500 - 2000 лв си отиват просто с щракване на пръсти.
Моят съвет е ако ти харесват толкова много БМВ и искаш 8-мак под капака, то търси 540 от същите години на показаната от теб 7-ца.
Ако си рационален - търси Ауди А8 или А6 с 4.2. В този бюджет точно взимаш "старото", което не FSI мотор.Повярвай не искаш FSI ако не го караш сериозни пробези на ден.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
racing_team_vidin написа:
Евала.
Колата си е 4,4 286к.с.
Предполагам, че собственика е дилетант, щото видял той, че е 740 и хоп, айде 4,0 е колата.
Все още не съм се свързал с него, и без друго не вярвам да са много лудите...
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
колеги, не спорете...наистина флагмана на БМВ не може да се сравнява с "голф"-класата(макар и различни години),има един период в който флагманите на известните марки се сриват на цена и по разни автомобилни предавания ги препоръчват да се купуват и да се насладиш примерно на С-класата на Мерцедес на цената на евтин модел скромен производител(но нов).....мое лично мнение е ,че ниския клас макар и нов си е ментак(особено интериорно)....."лимузините" бъкат от екстри и от кожа....и да знаете овехтяването при флагманите е доста по малко от евтините(тоест, са качествени на изработка"...и изодът - стара и качествена(авторитетна) или нова евтина и скромна количка....няма идеално ,въпрос на избор
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
brabus написа:...
За същите пари можеш и S6 да намериш по-нова година. Куатро V8, 4.2, 300 к.с. Един приятел взе такава преди 2 месеца и е доволен!
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
Е38 740Д голяма машина върви доволно не гори кой знае колко много ако е с всички екстри си е направо .. апартамент за годините си ! Ако е бензин ще плачещ на колонката .. доста . Иначе по мой наблюдения са много здрави на един мой приятел за 40к км е сменил само масло и др консумативи ,а и два тампона на стабилизиращата неговата е ТДС .
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
produxan написа:Е38 740Д голяма машина върви доволно не гори кой знае колко много ако е с всички екстри си е направо .. апартамент за годините си ! Ако е бензин ще плачещ на колонката .. доста . Иначе по мой наблюдения са много здрави на един мой приятел за 40к км е сменил само масло и др консумативи ,а и два тампона на стабилизиращата неговата е ТДС .
Момчето търси уикенд кар доколкото разбрах, 740 според мен е по-скоро магистрален круизер с нисък разход, този мотор на БМВ не се слави като най-добрия с тия 2 турбини си е направо нож с 2 остриета. Друго си е големия атмосферен бенз
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
Aprilia написа:Друго си е големия атмосферен бенз
Особено гласеца на бензиновия осмак е
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
Йоанчо, я продай всички коли и взимай това http://www.mobile.bg/11323601150921289
Тези 360 кс в S8 не са нищо особено като вървене, когато колата е с типтроник. Но в случая с тази ръчна кутия положението и усещането е съвсем друго.
Ако проявяваш интерес мога да те свържа с модератор от Ауди форума, който кара точно такава S8.
Тези 360 кс в S8 не са нищо особено като вървене, когато колата е с типтроник. Но в случая с тази ръчна кутия положението и усещането е съвсем друго.
Ако проявяваш интерес мога да те свържа с модератор от Ауди форума, който кара точно такава S8.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
хаха,
тва се утепало за газова
Чак па на 141 к км
тва се утепало за газова
Чак па на 141 к км
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
Иво, предполагам само принципно си показал обявата, защото по-неграмотно написана обява не бях виждал скоро - този явно за сефте вижда АУДИ, но пък се прави на чичка-разбирач.
Иначе не бих заложил на премиум клас автомобил и ръчна кутия. За мен тези две понятия взаимно се изключват.
И 7-ма серия и А8/S8 и S-klass не са бегачки а лимузини, независимо с какви мотори са. Тяхната сила е на магистралата, а там няма значение дали е ръчка или автомат. Независимо дали ускоряваш от 0-100 или 100-200 усещането е същото.
Иначе не бих заложил на премиум клас автомобил и ръчна кутия. За мен тези две понятия взаимно се изключват.
И 7-ма серия и А8/S8 и S-klass не са бегачки а лимузини, независимо с какви мотори са. Тяхната сила е на магистралата, а там няма значение дали е ръчка или автомат. Независимо дали ускоряваш от 0-100 или 100-200 усещането е същото.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Въртят ми се в главата едни дяволчета ......конкретно стр.5!
brabus написа:Йоанчо, я продай всички коли и взимай това http://www.mobile.bg/11323601150921289
Тези 360 кс в S8 не са нищо особено като вървене, когато колата е с типтроник. Но в случая с тази ръчна кутия положението и усещането е съвсем друго.
Ако проявяваш интерес мога да те свържа с модератор от Ауди форума, който кара точно такава S8.
На Мършавия не беше ли му Аудито с точно тоз мотор ,ако не се лъжа имаше и газ
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта