Още един пирон в ковчега на С4 платформата. Ако ви се наложи да правите турбо и сте тръгнали да го монтирате ще останете неприятно изненадани като разберете, че гарнитурите ги няма никъде в България. В момента чакам това да дойде от Латвия
Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
jiwano написа:Привет, от известно време ми изчезват скоростомера и оборотомера за кратко, после се оправят. Не зная дали е съвпадък, обаче откакто застудя умряха тотално. С джаскане с юмрук по таблото-не се оправя. Разглобих таблото, всичко е 6 с изключение на участъци с леко почерняване върху платката където са запоени часовниците на двата големи уреда. Днес - 16 градуса Целзии- тръгнаха отново и успях да ги снимам. Някакви идеи Ето линк към видеото
https://photos.app.goo.gl/tb3mJrweKXdi94qL2
След като проблема не се реши с презапояване купих ето това:https://www.megaparts.bg/product/2054120460 Понеже има 14дневен срок за връщане си рекох да пробвам. Всички уреди работят. Имам чувството, че ако сложа и крушка в гнездото за подгрева на свещите ще светне. Има все пак и някои недостатъци на новото табло: 1.оборотите са с 300 повече, 2. бензиномера не мери вярно.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Нормално, все пак таблото е бензиново. Тошков81 от AKB форума може да ти го препрограмира на дизел.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Някой има ли представа дали предни седалки от някой друг модел на ВАГ групата са съвместими с A6 C4 без преправяне?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 19 мар 2018 17:49
- Автомобил: Audi A6 TDI
- Двигател: AEL 97
- Местоположение: Видин
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте колеги!! Имам проблем със нивомера на горивото! Остане ли на четвърт или по-малко - пада стрелката докрай в ляво и светка колонката! Дали проблема е в сондата и има ли няк'ъв вариант да се ремонтира или трябва друга ???
А другия проблем е както писа колегата Ради преди няколко поста - над 3000 оборота е доста мъртва работа и черно изпушване от ауспуха - дали пък несъм за турбинка???
А другия проблем е както писа колегата Ради преди няколко поста - над 3000 оборота е доста мъртва работа и черно изпушване от ауспуха - дали пък несъм за турбинка???
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
За нивомера, трябва да да се извади и да се види, може да е износена платката. Взимаш един 2-ра ръка и караш.
Щом пуши вероятно имаш спукан турбо път и губи налягане. Те са общо два маркуча до кулера и след кулера, огледай ги за спукано. Аз такива купувам нови от Полша, долния е 100лв, горния 90лв, мога да поръчам.
Иначе при мен пушене няма, оказа се, че турбото ми надува на 0.3bar, сложихме ново турбо пак 0.3bar. Явно имам ядове с управлението.
Щом пуши вероятно имаш спукан турбо път и губи налягане. Те са общо два маркуча до кулера и след кулера, огледай ги за спукано. Аз такива купувам нови от Полша, долния е 100лв, горния 90лв, мога да поръчам.
Иначе при мен пушене няма, оказа се, че турбото ми надува на 0.3bar, сложихме ново турбо пак 0.3bar. Явно имам ядове с управлението.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 19 мар 2018 17:49
- Автомобил: Audi A6 TDI
- Двигател: AEL 97
- Местоположение: Видин
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Благодаря колега! Ще погледана турбо пътищата само да се пооправи малко времето че във Видин ни е натиснало яко !
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 19 мар 2018 17:49
- Автомобил: Audi A6 TDI
- Двигател: AEL 97
- Местоположение: Видин
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Колеги някои знае ли как трябва да е клапата на филтъра на купето (отворена/затвотена) и как се командва ? При климатик трябва да е отворена или затворена? Моята беше сякаш заяла в средно положение и от бутона на управлението (климатроника) не реагира
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Затворена, има една пружина, която често се отскубва и остава висяща в средно положение.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 19 мар 2018 17:49
- Автомобил: Audi A6 TDI
- Двигател: AEL 97
- Местоположение: Видин
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Колеги някои знае ли за какво е вакума закачен за кулъра? И може ли на негово място да се закачи буустметър?
- lucky7o
- Мнения: 960
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Някой има ли представа дали обтегача (само амортисьорчето) ще стане от C5, на C4?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Наскоро мой познат купи черното А6, което е почти в началото на темата. За съжаление направихме една кратка равносметка, че голяма част от нещата, които са купувани нови не са изкарали много
Тампони макферсон Bilstein - 5000-10'000km
Носачи Bilstein - 40'000km
Демпферна ролка Gates скъсана след около 50'000km
Гарнитури картер и капак на клапани victor reinz протекли за 4 години
Има и още доста примери с части където оригиналните карат по 20 години, а афтърмаркета зорлем 2 години - дори и най-скъпия
Тампони макферсон Bilstein - 5000-10'000km
Носачи Bilstein - 40'000km
Демпферна ролка Gates скъсана след около 50'000km
Гарнитури картер и капак на клапани victor reinz протекли за 4 години
Има и още доста примери с части където оригиналните карат по 20 години, а афтърмаркета зорлем 2 години - дори и най-скъпия
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Нормално ми се струва, ОЕМ частите са сглабяни от роботи в стерилна среда, но най-вече - върху други нови части. Макферсони, амове, мотор със съвсем друга работа и вибрации и тн. Hell... за 20+ години, сигурно и купето е 20% по-усукваемо.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Не съм съгласен.
Просто частите са боклуци.
Просто частите са боклуци.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта