Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Привет колеги,прокапа ми нафтовата помпа. Колата ми не е VW a Volvo със същия двигател. Дайте предложиения за читав майстор на територията на София за нафтови помпи,който ЗНАЕ какво прави с колата. Има ли някой представа дали е сложна процедурата,защото при Ауди мотора е надлъжно,при мен е напречно. Също така дали да изчакам заедно със смяната на ангренаж? Имам около 6000 км до смяна , а колата си пали екстра ,върви добре и всичко е 6,само дето капе нафта :D
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Колеги, проблем. Току що заключих ключа вътре в купето. Не знам как стана щото сина ми свърши тая работа. Дали само се е заключило аудито, дали той е натиснал два пъти бутона на ключа, идея си нямам. Ключа е вътре, колата е заключена. В момента съм в Поморие на гости на приятел. Някакви ингелигентни идеи, без чупене на стъкла и т.н.
За колегата от предния пост. Моя майстор кара такова ауди от 10 години. Съответно той ме запали за ael - a. Мога да дам телефон в случай, че се интересуваш. Мисля, че се касае за смяна на комплект гумени уплътнения, които не струват кой знае кви пари. При съответните познания можеш да си ги смениш и сам!
За колегата от предния пост. Моя майстор кара такова ауди от 10 години. Съответно той ме запали за ael - a. Мога да дам телефон в случай, че се интересуваш. Мисля, че се касае за смяна на комплект гумени уплътнения, които не струват кой знае кви пари. При съответните познания можеш да си ги смениш и сам!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Mudancho, при смяна на уплътненията се сваля капака на помпата където има един 2 секретни болта. на мен ми излезе 120лв ремонта, но човека искаше да му занеса помпата свалена та дадох и пари за сваляне и качване.
jiwano, викнете си ключар и не гледай как я отключва щото ще те хване страх като видиш колко лесно ще я отключи
jiwano, викнете си ключар и не гледай как я отключва щото ще те хване страх като видиш колко лесно ще я отключи
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Мерси Ради. Повиках ключар от Бургас. Отключи я за 2.5 мин. Доволен съм. Дадох му 40 лв. Препоръчвам го момчето, ако някой ива нужд..
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Би ли споделил разхода на нафта...заглеждам се по този мотор отскоро
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Преднячката:
При 90км/ч - 4,5/100
При 120км/ч - 5,3/100
при 140км/ч - 6,5/100
Градско от 7 до 10/100
Куатрото
При 90км/ч - 5/100
При 120км/ч - 5,7/100
при 140км/ч - 7.5/100
Градско от 8 до 12/100
При 90км/ч - 4,5/100
При 120км/ч - 5,3/100
при 140км/ч - 6,5/100
Градско от 7 до 10/100
Куатрото
При 90км/ч - 5/100
При 120км/ч - 5,7/100
при 140км/ч - 7.5/100
Градско от 8 до 12/100
Последна промяна от radi_nrj на Пон 14 ное 2016 18:00, променено общо 1 път.
- lucky7o
- Мнения: 960
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте,
От няколко дни търся заден десен стоп (по скоро е мигач външен - червен цвят) за седан, някой знае ли от къде мога да намеря нов, втора употреба нещо не успявам... От сутринта ми трябва и долната част на бронята (ножа) че заорах малко в снега...
Ако някой има инфо за някаква морга в, която да има по-стари коли на части... Където и да звънна директно ми казват няма...
От няколко дни търся заден десен стоп (по скоро е мигач външен - червен цвят) за седан, някой знае ли от къде мога да намеря нов, втора употреба нещо не успявам... От сутринта ми трябва и долната част на бронята (ножа) че заорах малко в снега...
Ако някой има инфо за някаква морга в, която да има по-стари коли на части... Където и да звънна директно ми казват няма...
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Спас и Емо имат моргги за Ауди - виж в Ауди форума.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Emsi Auto - ул. Кумарица №60: 0895435088, 0895435089, 0899853999
Спас - кв. Враждебна, намира се зад Хоум Макс 0889 80 26 53
Спас - кв. Враждебна, намира се зад Хоум Макс 0889 80 26 53
- lucky7o
- Мнения: 960
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте отново, вече ми трябва майстор :)
Кажете къде в София могат да погледнат колата.
Не иска да пали и това е... Смених маркучите за обратната нафта (едни малки при дюзите) че едната капеше. Затегнах малко и плочката на помпата, че овлажняваше (за момента спря), смених и маркуча, който уж е прозрачен, но при мен нищо не се виждаше... Сега поне съм сигурен, че стига горивото, понеже маркуча е пълен, а няма и "мехури"... Та проблема беше, че първото палене беше трудно. След това от половин оборот палеше... Вчера обаче пък почна да гасне веднага след като запали... Ключа ми е най-обикновен та не смятам, че има имобилайзер. Ако не изключа алармата колата не пали, като я изключа пали и след секунда гасне. За една седмица и я намразих тая кола. В най-големия студ се разправям да и сменям карета и разни други щуротии и тя са не ще да пали... Като гледам в ауди форума има 100 теми за непалещи аудита, а проблемите не са и намерени даже... Явно, че зимата няма да карам дизел.
Кажете къде в София могат да погледнат колата.
Не иска да пали и това е... Смених маркучите за обратната нафта (едни малки при дюзите) че едната капеше. Затегнах малко и плочката на помпата, че овлажняваше (за момента спря), смених и маркуча, който уж е прозрачен, но при мен нищо не се виждаше... Сега поне съм сигурен, че стига горивото, понеже маркуча е пълен, а няма и "мехури"... Та проблема беше, че първото палене беше трудно. След това от половин оборот палеше... Вчера обаче пък почна да гасне веднага след като запали... Ключа ми е най-обикновен та не смятам, че има имобилайзер. Ако не изключа алармата колата не пали, като я изключа пали и след секунда гасне. За една седмица и я намразих тая кола. В най-големия студ се разправям да и сменям карета и разни други щуротии и тя са не ще да пали... Като гледам в ауди форума има 100 теми за непалещи аудита, а проблемите не са и намерени даже... Явно, че зимата няма да карам дизел.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Палене + гаснене- 99% имобилайзер!
Закачи я с ВАГ-КОМ да видим какво ще си каже. Иначе майстори много
Закачи я с ВАГ-КОМ да видим какво ще си каже. Иначе майстори много
- lucky7o
- Мнения: 960
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ако може да ме насочиш към майстор :) Нямам вагком, по колите си правя сам, стига да не се стигне до не палене
Като стигнем до там да НЕ пали, колата се разглобява на части - няма да е първата. Проблема е, че много ми се ще да го карам тоз кораб... Според мен нямам имобилайзер, нищо не ми свети никъде по таблото. Ключовете са най-обикновени. Не обичам майстори, понеже два пъти ми се случва да сменя половината части по колата и пак да не запали... Такива са ми ключовете.
https://f-a.d-cd.net/a78621cs-960.jpg (снимката е от нета) дори и да е имало имо явно е изкормено отдавна.
Тук съм пуснал тема.
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=180552
Ако не е редно препратката да е към друг форум, моля модератор да коригира поста.
Като стигнем до там да НЕ пали, колата се разглобява на части - няма да е първата. Проблема е, че много ми се ще да го карам тоз кораб... Според мен нямам имобилайзер, нищо не ми свети никъде по таблото. Ключовете са най-обикновени. Не обичам майстори, понеже два пъти ми се случва да сменя половината части по колата и пак да не запали... Такива са ми ключовете.
https://f-a.d-cd.net/a78621cs-960.jpg (снимката е от нета) дори и да е имало имо явно е изкормено отдавна.
Тук съм пуснал тема.
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=180552
Ако не е редно препратката да е към друг форум, моля модератор да коригира поста.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Дам, но алармата си има нейн вграден.
Като начало- с валет бутона и даване на контакт я шунтирай и пробвай да палнеш колата без аларма.
След което ако пак не стане, си е за мастаа. Ваското1 не знам дали ще му се рови дизеляк, иначе много ги разбира ВАГ- овете този момък Цецо и Любо от ауди форума от ДиБрос също са в час с доста ВАГ- ове- и към тях можеш да се обърнеш за диагностика/отстраняване на проблема.
Като начало- с валет бутона и даване на контакт я шунтирай и пробвай да палнеш колата без аларма.
След което ако пак не стане, си е за мастаа. Ваското1 не знам дали ще му се рови дизеляк, иначе много ги разбира ВАГ- овете този момък Цецо и Любо от ауди форума от ДиБрос също са в час с доста ВАГ- ове- и към тях можеш да се обърнеш за диагностика/отстраняване на проблема.
- lucky7o
- Мнения: 960
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Пали/гасне беше от имобилайзера точно както предположи. Сега обаче остава да разбера дали имам проблем с него. Та сега в тъмното колата запали, няколко пъти опитах. Е опитвах докато не спре да пали, че да разбера от какво. И като не пожела да запали (пали и гасне веднага) видях, че от под таблото дето съм махнал кората мига нещо :) Диодчето на алармата, което явно е изкъртено от таблото. Та докато мигаше опитах 5-6 пъти и пали и веднага гасне. Заключих колата и я отключих, при даване на контакт лампичката светна за момент след, което угасна. Запали без проблем... Само не знам защо се активира, както и дали ще мога винаги да запаля след заключване и отключване.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Нова аалрма- по 50 лв са на БСМ и живеят минимум по 5 години безпроблемно.
Зареди акумулатора- от толквоа въртене в тези студове със сигурност е клекнал.
Зареди акумулатора- от толквоа въртене в тези студове със сигурност е клекнал.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: the_red_camel и 182 госта