Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Значи, първи впечатления - Минаването от АТЕ57 на Lucas 43 (известен още като HP2) и от 288mm на 314mm дискове на тежкото Quattro си заслужава всеки лев. Преднячката спира и малките апарати и дискове, ама е 200кг по-лека
Пък и стойката с S6 шенкелите е все едно си с фланци
Пък и стойката с S6 шенкелите е все едно си с фланци
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 11 фев 2017 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте хора , следя тази тема с интерес . Зачел съм се , от самото начало , и прелиствам страница след страница , за всяка малка подробност . Имам си такова Ауди А6 Ц4 2.5 140 прекланям се пред него , наистина много добро изпълнение за онези години ЗДРАВО НАДЕЖДНО И ВЯРНО !!! Имам доста въпроси , който бих искал да задам , за този така легендарен и архаичен автомобил . Надявам се по никакъв начин да не досаждам на никого
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 13 фев 2017 17:07
- Автомобил: A6 C4 Quattro
- Двигател: AEL
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте момчета,
от няколко месеца и аз се радвам на мое си корабче.
В момента е в бокса за смяна на ангренаж и виско, а напролет лека полека ще бъде освежена и външно. Засега съм взел оригинални лайсни и нови джанти - изпаднаха ми ковани 17ки от А8 на много прилична цена.
С интерес следя темата и съм прочел почти всички постове, и се надявам и аз да мога да допринеса за развитието на темата и поддръжката на корабчетата.
Със здраве!
от няколко месеца и аз се радвам на мое си корабче.
В момента е в бокса за смяна на ангренаж и виско, а напролет лека полека ще бъде освежена и външно. Засега съм взел оригинални лайсни и нови джанти - изпаднаха ми ковани 17ки от А8 на много прилична цена.
С интерес следя темата и съм прочел почти всички постове, и се надявам и аз да мога да допринеса за развитието на темата и поддръжката на корабчетата.
Със здраве!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Хубави и здрави автомобили.
Но вече не се произвеждат.
Последното истинско здраво Ауди.
Но вече не се произвеждат.
Последното истинско здраво Ауди.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Angel A6 QUATTRO написа:Надявам се по никакъв начин да не досаждам на никого
Питай на воля, за това е темата, аз в момента работя по монтирането и на задни спирачки от S6
Като приключа ще пиша подробности.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 11 фев 2017 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Мисля да му разкача катализатора. Четох някъде , че запуши ли се катализатора и дава отражение на турбинката. Какво бихте ме посъветва ли хора , благодаря предварително :)
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ако е запушен катализатора ще прави обратно налягане след турбото. Това ще тормози турбината механично и температурно.
Ако е Quattro е с 2 катализатора от 2-те страни на кутията. Моя съвет е да не ги махаш, а да си поръчаш high flow катализатор с метална сърцевина и да си го/ги смениш. В нета има универсални колкото искаша от 60 до 90 евро.
Ако е Quattro е с 2 катализатора от 2-те страни на кутията. Моя съвет е да не ги махаш, а да си поръчаш high flow катализатор с метална сърцевина и да си го/ги смениш. В нета има универсални колкото искаша от 60 до 90 евро.
Последна промяна от radi_nrj на Пон 10 апр 2017 15:27, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 13 фев 2017 17:07
- Автомобил: A6 C4 Quattro
- Двигател: AEL
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
И от мен едно питане:
-Колата е с присаден автопилот/темпомат (поне така мисля, тъй като имам лостчето, но при бушончетата липсва леглото за тази функция). Момчето, от когото купих колата, каза че до скоро му е работил, но от един момент нататък е спрял темпомата.
Поразгледах в нета и има доста обяснения как да си го направиш, но понеже съм доста пишман в тези неща, бих искал някой разбиращ да ми го оправи.
Та въпросчето е дали сте имали подобен проблем и къде аджеба има майстор, който би ми го направил читаво? Предполагам, че има шанс някое от кабелчетата към модула да е заминало
-Колата е с присаден автопилот/темпомат (поне така мисля, тъй като имам лостчето, но при бушончетата липсва леглото за тази функция). Момчето, от когото купих колата, каза че до скоро му е работил, но от един момент нататък е спрял темпомата.
Поразгледах в нета и има доста обяснения как да си го направиш, но понеже съм доста пишман в тези неща, бих искал някой разбиращ да ми го оправи.
Та въпросчето е дали сте имали подобен проблем и къде аджеба има майстор, който би ми го направил читаво? Предполагам, че има шанс някое от кабелчетата към модула да е заминало
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 13 фев 2017 17:07
- Автомобил: A6 C4 Quattro
- Двигател: AEL
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Мерси, Ради, говорих с още няколко човека и Жоро от Пазарджик определено е човека за това нещо. Дори с пътя до там, цената ще е горе долу същата като при електричари в София...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
На AEL-а на Matematiks човека сложи табло от S6, прекодира го на дизел и му подкара лампата за подгрева. Признал съм го
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
вчера смених и задни дискове и накладки - АТЕ - 150 кинта. Смених и спирачната течност срещу 10 кинта, че не се знае от кога не е сменяна. Разлика в спирането - няма. Единствено изчезна стърженето заради износените заднидискове и накладки. поздрави!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ако е празна няма да има различка защото кантара ограничава спирачното усилие към задния мост. Ако е натоварена ще има разлика макар и малка.
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
За празна говорим. Междудругото за задните дискове мйсторчето каза , че са оригиналните. Кораба е на 300 000 по километраж. Респект!
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
По-скоро са сменяни с оригинални. Ако са на 15 години, ще са изгнили напълно.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта