Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 960
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот lucky7o » Пон 25 яну 2016 22:18


Акумулатора снощи го зареждах, сутринта запали супер. Сигурно и него ще сменя. А алармата, ако е допълително слагана дали не може да я махна направо. Сирената е изскубана и общо взето я ползвам само заради отключване/заключване. Но пък сега като се замисля, че и не пали колата от нея... Гледам някакви модули само за централно. Не знам дали ще стане, ако се махне тази аларма и да се сложи едно такова. http://olx.bg/ad/modul-za-tsentralno-za ... b0117ec98a




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пон 08 фев 2016 11:20


Проверено и потвърдено, 18" 8J ET48 с каквато и да е гума опира в шенкелите :biggrin
Изображение

За сега ще е на фланци а по-късно и главини от S6 ще се сложат. Там също в стила на темата ще опиша кое как се сменя и колко излиза грубо.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Чет 03 мар 2016 9:32


Най-ниската цена за тоя уй дето можах да издейсвам тук 280лв. Накрая си го внесох и ми излезе с доставката 190лв. Там откъдето поръчах има още 4, мога да съдействам на колеги ако търсят. Може да му се смени само ролката, но на моя има и луфт в оста на рамото.

Изображение

Последна промяна от radi_nrj на Пон 14 ное 2016 18:09, променено общо 1 път.


jiwano
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 30 окт 2011 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот jiwano » Съб 16 апр 2016 20:11


Това не беше ли една джуджавка дето се беше опитвал да я приспособяваш с някакъв друг лагер? Скоро му беше притрябвала на личния ми автомеханик/монтьор/ с нашите аудита - не можа да си намери и го затвори с идеята да го прави " един ден". Аз съм заинтригуван щото и на мен може да се случи. Сега гледам че поста ти е отпреди повече от месец. Дай малко инфо, читава ли е , откъде я достави и т.н .
Сега на проблема. Аудито почна да пали трудно.Вече втора година паленето беше без никакви проблеми - буквално от четвърт оборот. Е, имаше едно малко изключение през зимата в големите студове, но причините/стар акумулатор и подгревни свещи - 3 броя/бяха установени и отстранени своевременно. Преди една седмица обаче, на една бензиностанция в Македония спрях да си заредя евтина нафта/1,30 лв/, угасих и запали след сериозно въртене, поне 7,8 секунди! Добре, че се случи преди да заредя от евтината нафта, щото иначе щях да отдам трудното палене на лошо гориво и щях да вляза в един омагьосан кръг със чистене на дюзи, смяна на филтри и господ знае още какво. Иначе, откакто стана този проблем като вървеж аел - си се държи много добре, като разход - не забелязвам никаква промяна. Единствено изчисти досадното пушене от ауспуха, когато го понастъпиш, но това се дължи според мен на супер дизела, който ползвам от известно време от една бензиностанция - няма да казвам коя е да не стане реклама нещо. Силно се надявах това с трудното палене да е нещо моментно и като се прибрах от макетата на другата сутрин, пробвах, вече студен старт, ама ядец. Всеки път паленето си е трудно, и на студено и на топло.
Имам още един приятел, който кара същия автомобил. Той от доста време ми се оплаква от подобен проблем, но аз все си мислех, че той не прави нещо като хората, я не изчаква докрай подгрева, я нещо друго, щото моето си палеше като пушка, пък и не можех да допусна такъв проблем при тия машини. Е, сега ме сполетя и мене. Явно се касае за някаква болест по тия колици. Майсторът ми за който стана въпрос в началото на поста,който кара същото ауди, сподели, че и неговото пали трудно от време на време. Спомена за някакви датчици на маховика, дето можело "да се ебават", така или иначе не ми взе много присърце проблема, пък и е много зает в момента и не искам да му вися на главата. Утре мисля да го разгледам по-подробно отдолу като горивопроводи и маркучета за наличие на сцепване или смучене на въздух отнякъде или теч, щото най - много прилича на това. Ако имате някакви други идеи в каква насока да търся проблема, ще се радвам да споделите опит.
Поздрави.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Нед 17 апр 2016 11:21


Обтегача е чук, внесох го от Полша и след поръчка идва за една седмица. Сега е с нов оригинален амортисьор Stabilus и мотора мърка. Преди чегърташе яко от тоя обтегач и лагера на виското.


mudancho
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 21 юни 2013 23:59
Автомобил:
Двигател:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот mudancho » Нед 17 апр 2016 11:40


Здрасти Ради,за тая ли джеджавка иде реч?

http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-850-S70 ... OEXDBm6-tQ

http://www.ebay.co.uk/itm/FEBI-24328-Be ... Swr81UNxS5

Че и при мен щрака като загрее колата.
Да питам колко г/д е сумата за смяна всички ремъци -ангренажите и пистовия?
И на 60к ли ги сменяме?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Нед 17 апр 2016 12:05


Монтажа при волво е различен - 2 болта и е с вгадена пружина, а при Ауди е с 3 болта и външен амортисьор.

Иначе това е обтегача.

Ангренаж поне според това дето пише в книгата на колата 120'000 или 5 години. Това ми излезе на мен за частите:
Изображение


jiwano
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 30 окт 2011 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот jiwano » Вто 19 апр 2016 16:27


Учена работа.... сам питам, сам си отговарям. Проблема беше гумено о пръстенче на клапана за обратната нафта. Струва 7 лв оригиналдъ. Самия клапан струва 10 лв. Купих го и него ,но ще го сменя като му дойде времето. Поздрави


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Вто 19 апр 2016 21:00


Аз имах такъв допълнителен клапан сложен преди филтъра и зе беше задръстил от ръжда, че нали на quattro-то му е метален резервоара... Същия филм и даже като и дам повече газ ми гаснеше щото не и стигаше гориво.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Нед 22 май 2016 15:19


20 години и 350'000км по-късно си даде заводските коне и 40N/m отгоре (вероятно заради махнатите катализатори)



Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2189
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот w_smith » Нед 22 май 2016 16:17


Браво Ради, добре я гледаш, дала е всичко от себе си на диното, а и изглежда страхотно с 18ките.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Вто 20 сеп 2016 14:48


Разни дребни ремонти по колата, клиповете може да са полезни:
Демонтаж на задна кора

Демонтаж на модул на климатроника


По-нататък ще има още


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Вто 11 окт 2016 13:36


Понеже много хора сме ревнали от спирачките на C4-ките ще споделя 2 варианта за подобряване.

от 288mm плътен към 288mm вентилиран със смяна на дискове и апарати АТЕ57 от кола дето е била с вентилиран (AAT 115 коня е с плътен диск)
Изображение

От 288mm към 312mm с супорти от ТТ/S3/Golf R32 и дискове от душегуб 180коня, Апарата остава АТЕ57
Изображение

Предстои да ми докарат макферсони от S6 и аз почвам минаване от 288mm ATE57 към 314mm с Lucas 60 апарати. Там се сменя целия макфесон и ще опиша процеса по-подробно. Основна причина за смяната на целите главини е че искам да си карам 18-ките Avus без фланци, а различния офсет на S6 главините позволява.

Последна промяна от radi_nrj на Чет 13 окт 2016 20:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 окт 2016 17:15


Няма лабаво при теб :bowdown


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пет 04 ное 2016 22:58


S6-цата, която трява да стане донор за спирчки има проблем с транспорта до България, но ще дойде. Междувременно едно полезно видео за диагностика на климатроника директно през управлението му:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gogogo79 и 44 госта