Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
- lucky7o
- Мнения: 960
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Акумулатора снощи го зареждах, сутринта запали супер. Сигурно и него ще сменя. А алармата, ако е допълително слагана дали не може да я махна направо. Сирената е изскубана и общо взето я ползвам само заради отключване/заключване. Но пък сега като се замисля, че и не пали колата от нея... Гледам някакви модули само за централно. Не знам дали ще стане, ако се махне тази аларма и да се сложи едно такова. http://olx.bg/ad/modul-za-tsentralno-za ... b0117ec98a
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Най-ниската цена за тоя уй дето можах да издейсвам тук 280лв. Накрая си го внесох и ми излезе с доставката 190лв. Там откъдето поръчах има още 4, мога да съдействам на колеги ако търсят. Може да му се смени само ролката, но на моя има и луфт в оста на рамото.
Последна промяна от radi_nrj на Пон 14 ное 2016 18:09, променено общо 1 път.
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Това не беше ли една джуджавка дето се беше опитвал да я приспособяваш с някакъв друг лагер? Скоро му беше притрябвала на личния ми автомеханик/монтьор/ с нашите аудита - не можа да си намери и го затвори с идеята да го прави " един ден". Аз съм заинтригуван щото и на мен може да се случи. Сега гледам че поста ти е отпреди повече от месец. Дай малко инфо, читава ли е , откъде я достави и т.н .
Сега на проблема. Аудито почна да пали трудно.Вече втора година паленето беше без никакви проблеми - буквално от четвърт оборот. Е, имаше едно малко изключение през зимата в големите студове, но причините/стар акумулатор и подгревни свещи - 3 броя/бяха установени и отстранени своевременно. Преди една седмица обаче, на една бензиностанция в Македония спрях да си заредя евтина нафта/1,30 лв/, угасих и запали след сериозно въртене, поне 7,8 секунди! Добре, че се случи преди да заредя от евтината нафта, щото иначе щях да отдам трудното палене на лошо гориво и щях да вляза в един омагьосан кръг със чистене на дюзи, смяна на филтри и господ знае още какво. Иначе, откакто стана този проблем като вървеж аел - си се държи много добре, като разход - не забелязвам никаква промяна. Единствено изчисти досадното пушене от ауспуха, когато го понастъпиш, но това се дължи според мен на супер дизела, който ползвам от известно време от една бензиностанция - няма да казвам коя е да не стане реклама нещо. Силно се надявах това с трудното палене да е нещо моментно и като се прибрах от макетата на другата сутрин, пробвах, вече студен старт, ама ядец. Всеки път паленето си е трудно, и на студено и на топло.
Имам още един приятел, който кара същия автомобил. Той от доста време ми се оплаква от подобен проблем, но аз все си мислех, че той не прави нещо като хората, я не изчаква докрай подгрева, я нещо друго, щото моето си палеше като пушка, пък и не можех да допусна такъв проблем при тия машини. Е, сега ме сполетя и мене. Явно се касае за някаква болест по тия колици. Майсторът ми за който стана въпрос в началото на поста,който кара същото ауди, сподели, че и неговото пали трудно от време на време. Спомена за някакви датчици на маховика, дето можело "да се ебават", така или иначе не ми взе много присърце проблема, пък и е много зает в момента и не искам да му вися на главата. Утре мисля да го разгледам по-подробно отдолу като горивопроводи и маркучета за наличие на сцепване или смучене на въздух отнякъде или теч, щото най - много прилича на това. Ако имате някакви други идеи в каква насока да търся проблема, ще се радвам да споделите опит.
Поздрави.
Сега на проблема. Аудито почна да пали трудно.Вече втора година паленето беше без никакви проблеми - буквално от четвърт оборот. Е, имаше едно малко изключение през зимата в големите студове, но причините/стар акумулатор и подгревни свещи - 3 броя/бяха установени и отстранени своевременно. Преди една седмица обаче, на една бензиностанция в Македония спрях да си заредя евтина нафта/1,30 лв/, угасих и запали след сериозно въртене, поне 7,8 секунди! Добре, че се случи преди да заредя от евтината нафта, щото иначе щях да отдам трудното палене на лошо гориво и щях да вляза в един омагьосан кръг със чистене на дюзи, смяна на филтри и господ знае още какво. Иначе, откакто стана този проблем като вървеж аел - си се държи много добре, като разход - не забелязвам никаква промяна. Единствено изчисти досадното пушене от ауспуха, когато го понастъпиш, но това се дължи според мен на супер дизела, който ползвам от известно време от една бензиностанция - няма да казвам коя е да не стане реклама нещо. Силно се надявах това с трудното палене да е нещо моментно и като се прибрах от макетата на другата сутрин, пробвах, вече студен старт, ама ядец. Всеки път паленето си е трудно, и на студено и на топло.
Имам още един приятел, който кара същия автомобил. Той от доста време ми се оплаква от подобен проблем, но аз все си мислех, че той не прави нещо като хората, я не изчаква докрай подгрева, я нещо друго, щото моето си палеше като пушка, пък и не можех да допусна такъв проблем при тия машини. Е, сега ме сполетя и мене. Явно се касае за някаква болест по тия колици. Майсторът ми за който стана въпрос в началото на поста,който кара същото ауди, сподели, че и неговото пали трудно от време на време. Спомена за някакви датчици на маховика, дето можело "да се ебават", така или иначе не ми взе много присърце проблема, пък и е много зает в момента и не искам да му вися на главата. Утре мисля да го разгледам по-подробно отдолу като горивопроводи и маркучета за наличие на сцепване или смучене на въздух отнякъде или теч, щото най - много прилича на това. Ако имате някакви други идеи в каква насока да търся проблема, ще се радвам да споделите опит.
Поздрави.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Обтегача е чук, внесох го от Полша и след поръчка идва за една седмица. Сега е с нов оригинален амортисьор Stabilus и мотора мърка. Преди чегърташе яко от тоя обтегач и лагера на виското.
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здрасти Ради,за тая ли джеджавка иде реч?
http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-850-S70 ... OEXDBm6-tQ
http://www.ebay.co.uk/itm/FEBI-24328-Be ... Swr81UNxS5
Че и при мен щрака като загрее колата.
Да питам колко г/д е сумата за смяна всички ремъци -ангренажите и пистовия?
И на 60к ли ги сменяме?
http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-850-S70 ... OEXDBm6-tQ
http://www.ebay.co.uk/itm/FEBI-24328-Be ... Swr81UNxS5
Че и при мен щрака като загрее колата.
Да питам колко г/д е сумата за смяна всички ремъци -ангренажите и пистовия?
И на 60к ли ги сменяме?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Монтажа при волво е различен - 2 болта и е с вгадена пружина, а при Ауди е с 3 болта и външен амортисьор.
Иначе това е обтегача.
Ангренаж поне според това дето пише в книгата на колата 120'000 или 5 години. Това ми излезе на мен за частите:
Иначе това е обтегача.
Ангренаж поне според това дето пише в книгата на колата 120'000 или 5 години. Това ми излезе на мен за частите:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Учена работа.... сам питам, сам си отговарям. Проблема беше гумено о пръстенче на клапана за обратната нафта. Струва 7 лв оригиналдъ. Самия клапан струва 10 лв. Купих го и него ,но ще го сменя като му дойде времето. Поздрави
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Аз имах такъв допълнителен клапан сложен преди филтъра и зе беше задръстил от ръжда, че нали на quattro-то му е метален резервоара... Същия филм и даже като и дам повече газ ми гаснеше щото не и стигаше гориво.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
20 години и 350'000км по-късно си даде заводските коне и 40N/m отгоре (вероятно заради махнатите катализатори)
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Браво Ради, добре я гледаш, дала е всичко от себе си на диното, а и изглежда страхотно с 18ките.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Разни дребни ремонти по колата, клиповете може да са полезни:
Демонтаж на задна кора
Демонтаж на модул на климатроника
По-нататък ще има още
Демонтаж на задна кора
Демонтаж на модул на климатроника
По-нататък ще има още
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Понеже много хора сме ревнали от спирачките на C4-ките ще споделя 2 варианта за подобряване.
от 288mm плътен към 288mm вентилиран със смяна на дискове и апарати АТЕ57 от кола дето е била с вентилиран (AAT 115 коня е с плътен диск)
От 288mm към 312mm с супорти от ТТ/S3/Golf R32 и дискове от душегуб 180коня, Апарата остава АТЕ57
Предстои да ми докарат макферсони от S6 и аз почвам минаване от 288mm ATE57 към 314mm с Lucas 60 апарати. Там се сменя целия макфесон и ще опиша процеса по-подробно. Основна причина за смяната на целите главини е че искам да си карам 18-ките Avus без фланци, а различния офсет на S6 главините позволява.
от 288mm плътен към 288mm вентилиран със смяна на дискове и апарати АТЕ57 от кола дето е била с вентилиран (AAT 115 коня е с плътен диск)
От 288mm към 312mm с супорти от ТТ/S3/Golf R32 и дискове от душегуб 180коня, Апарата остава АТЕ57
Предстои да ми докарат макферсони от S6 и аз почвам минаване от 288mm ATE57 към 314mm с Lucas 60 апарати. Там се сменя целия макфесон и ще опиша процеса по-подробно. Основна причина за смяната на целите главини е че искам да си карам 18-ките Avus без фланци, а различния офсет на S6 главините позволява.
Последна промяна от radi_nrj на Чет 13 окт 2016 20:50, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Няма лабаво при теб
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
S6-цата, която трява да стане донор за спирчки има проблем с транспорта до България, но ще дойде. Междувременно едно полезно видео за диагностика на климатроника директно през управлението му:
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogogo79 и 44 госта