Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Вдъхновен от темата и след няколко месечно търсене вече съм в клуба на собствениците на C4 AEL.Комбито на C4 ми е харесвало още от ученическите ми години,дори си пазя няколко списания с тестове.Колата е на предно,непретенциозно сив металик,има фабрично рекаро седалки с възглавнички и S-line волан(двете най-любими неща),eл.прибиращи се огледала и куп други щуротий.Два дни преди да я купя е спрял скоростомера и километража,оказа се това което подозирах - прекъснато кабелче към буксата на датчика за скорост.На заплата следва обслужване и други джанти,поне 17".Мисля да си поръчам и ръководството за обслужване на Haynes,че тепърва навлизам в тези води:
Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 05 ное 2017 18:56, променено общо 3 пъти.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
И от тази снимка хваща окото.
Честито и много безаварийни км.
Честито и много безаварийни км.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Имам лайсни, нови :)
Поздравления за придобивката!
Поздравления за придобивката!
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Жоро Делчев написа:Мисля да си поръчам и ръководството за обслужване на Haynes,че тепърва навлизам в тези води:]
Имам го, но е на руски език. Ако имаш интерес ми пиши защото не помня къде е прибрано. Пари няма да ти искам.
Единствено се моля да не е затрито защото почти 5 години не съм го виждал.
Честито, но искам да те предупредя, че частите за този модел и особено едрогабаритните вече започват да стават труднонамираеми дори и в моргите.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ivo_Dinkov написа:Имам лайсни, нови :)
Поздравления за придобивката!
Благодаря,едната е леко скъсана но ще карат засега
KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Жоро Делчев написа:Мисля да си поръчам и ръководството за обслужване на Haynes,че тепърва навлизам в тези води:]
Имам го, но е на руски език. Ако имаш интерес ми пиши защото не помня къде е прибрано. Пари няма да ти искам.
Единствено се моля да не е затрито защото почти 5 години не съм го виждал.
Честито, но искам да те предупредя, че частите за този модел и особено едрогабаритните вече започват да стават труднонамираеми дори и в моргите.
Добре,ако не ти трябва ще го взема :) Има го проблема с частите ,малко години са произвеждани и започват да изчезват.От Италия е и засега няма проблеми с ръждата,за другото - по-внимателно каране и да чукаме на дърво.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Провери:
* рамената на чистачките как работят
* ако има люк- отводнителните канали под задната броня
Това са най- масовите проблеми с Ц4- ките. Ако имаш питанки- ще помагаме :)
* рамената на чистачките как работят
* ако има люк- отводнителните канали под задната броня
Това са най- масовите проблеми с Ц4- ките. Ако имаш питанки- ще помагаме :)
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ivo_Dinkov написа:Провери:
* рамената на чистачките как работят
* ако има люк- отводнителните канали под задната броня
Това са най- масовите проблеми с Ц4- ките. Ако имаш питанки- ще помагаме :)
Още не съм ги пускал,като я взех беше с противни безшарнирни чистачки(не ги понасям,седят ми като летвички).Сега ги смених с нормални,прави впечатление че пружините са им слаби или така ги усещам ,същото се отнася и за задната.Люк няма за съжаление Търся ръководство където е описано как се разглобява предницата - броня,фарове и т.н. за достъп до двигателя.
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: Сря 04 юли 2012 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Колега пробвай да си дръпнеш една ELSA WIN. Аз ползвам версия 3.6 като съм свалил само за VW и за нещата за които съм се допитвал до нея е доста добре.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Предната броня е на 2 болта и щипките/рапидките в подкалниците. Радиатора се сваля, а климатичния и този на хидравликата само се отместват и се стига до мотора без да се точи фреон. Всички е направено да е максимално лесно, няма никакви скрити винтчета, болтчета или гайки. До това положение се стига за 20 минути ако не бързаш:
Жилото за предния капак на 2 места в гредата на фаровете минава през едни щипки, които го опъват. Ако не е сложено как трябва капака не се отваря.
Жилото за предния капак на 2 места в гредата на фаровете минава през едни щипки, които го опъват. Ако не е сложено как трябва капака не се отваря.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Благодаря,тъкмо утре ще я обслужвам Предполагах че е приятно за работа ,но не успях да намеря описание на демонтажа.Междувременно взех и кора под мотора и мисля да го поизмия че е каран доста време без защита.Преди няколко дни се обадиха и задните лагери,но ще почакат обслужването на мотора.За масло се спрях на пълна синтетика 5W40,досега е карана с 10W40.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 яну 2013 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте! Поради стечение на обстоятелствата и идеята от моя страна, която не ми дава мира , а именно да си взема Ц5 куатро бензин съм принуден да се разделя с колата, която има безброй коментари в тази тема :)) И по-точно на Ради черната Ц4-ка :)
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=45o54y
Както е видно в подробното описание, което съм направил с всички забележки , които според мен са бял кахър - смятам, че цената за тази кола е доста добра.
Има колега от Ауди форума, който идва и я гледа, много я хареса, но от доста време изпитва затруднение с продаржбата на неговата кола и тъй като мина доста време я пускам свободно на пазара както се казва, иначе много исках да я дам на него, но не мога да чакам повече и работата стана "койт` превари" :)
Имам още един дизел 2.5, но ААТ и искам да взема една бензин куатро. По-надолу няма начин да сваля. По-добре да си я карам :) При условие, че предницата е 1500лв - няма начин да дам колата едва ли не за по-малко от 2600 с музиката.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=45o54y
Както е видно в подробното описание, което съм направил с всички забележки , които според мен са бял кахър - смятам, че цената за тази кола е доста добра.
Има колега от Ауди форума, който идва и я гледа, много я хареса, но от доста време изпитва затруднение с продаржбата на неговата кола и тъй като мина доста време я пускам свободно на пазара както се казва, иначе много исках да я дам на него, но не мога да чакам повече и работата стана "койт` превари" :)
Имам още един дизел 2.5, но ААТ и искам да взема една бензин куатро. По-надолу няма начин да сваля. По-добре да си я карам :) При условие, че предницата е 1500лв - няма начин да дам колата едва ли не за по-малко от 2600 с музиката.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
radi_nrj написа:...Радиатора се сваля...
Радиатора не се сваля, отмества се настрани и се подпира в/у трупче.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Започнах ъпгрейда на задните спирачки А6 S6 или по-точно:
Girling 38/245mm Girling 43/269mm
Сменя се главината освен апарата заради различния офсет на диска и апарата. Аз реших да сменя направо целия шенкел, хем да ги освежа.
Пясък
Никелиране на главините
Шенкелите пръснати със PU
Лагери се намират на скромната цена от ~100лв броя (мисля, че са еднакви за A6 и S6)
Ламаринките зад диска само оригинални на също така космична цена от около 65лв бр от Audi Tradition магазина в Германия, Тук са даже по скъпи
Тампоните за шенкелите Lemforder 26608/Boge 87068A са спрени от производство, има оригинални по 80лв броя, а колата има 4 такива . Намерих някакви в Латвия, дано са читави - Тези тампони са еднакви за A6 и S6, тоова засяга всички колеги каращи Quattro
Задни накладки се намират и са евтини
Задни дискове за S6 тук никъде няма. Поръчах TRW с 2 седмици доставка...
Girling 38/245mm Girling 43/269mm
Сменя се главината освен апарата заради различния офсет на диска и апарата. Аз реших да сменя направо целия шенкел, хем да ги освежа.
Пясък
Никелиране на главините
Шенкелите пръснати със PU
Лагери се намират на скромната цена от ~100лв броя (мисля, че са еднакви за A6 и S6)
Ламаринките зад диска само оригинални на също така космична цена от около 65лв бр от Audi Tradition магазина в Германия, Тук са даже по скъпи
Тампоните за шенкелите Lemforder 26608/Boge 87068A са спрени от производство, има оригинални по 80лв броя, а колата има 4 такива . Намерих някакви в Латвия, дано са читави - Тези тампони са еднакви за A6 и S6, тоова засяга всички колеги каращи Quattro
Задни накладки се намират и са евтини
Задни дискове за S6 тук никъде няма. Поръчах TRW с 2 седмици доставка...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Темата е станала на 5 години, а модела на 21 години от спирането му от производство. Намирането на някои нови резервни части става все по трудно и скъпо:
Взе, че нещо се разтропа отпред и волана взе да халтави. Хвашам едната кормилна шанга откъм рейката, а тя си хлопа харабийската. Отивам да взема 2 нови щанги и да ги сменям, а в магазина ме посрещат с обичайното: "Съжаляваме, вече не и внасяме". Тогава предприех кардинални мерки за пореден път :D Видях, че Powerflex предлагат тампони за тия щанги и се почна. Поръчах тампоните:
Минах при Dominator-а от Ауди форума за 2 шанги от 2-рата радост. После на Пясък
И прахово
И докато си почивах след работа с подръчни материали ги сглобих
Сега остава по забавната част - да се монтират на колата
И в заключение за едни кормилни щанги ги правим половин месец
Взе, че нещо се разтропа отпред и волана взе да халтави. Хвашам едната кормилна шанга откъм рейката, а тя си хлопа харабийската. Отивам да взема 2 нови щанги и да ги сменям, а в магазина ме посрещат с обичайното: "Съжаляваме, вече не и внасяме". Тогава предприех кардинални мерки за пореден път :D Видях, че Powerflex предлагат тампони за тия щанги и се почна. Поръчах тампоните:
Минах при Dominator-а от Ауди форума за 2 шанги от 2-рата радост. После на Пясък
И прахово
И докато си почивах след работа с подръчни материали ги сглобих
Сега остава по забавната част - да се монтират на колата
И в заключение за едни кормилни щанги ги правим половин месец
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Страхотно става Nogaro-то ,май вече е по-скоро проект отколкото ежедневна кола.Само S6 фронта ако можеше да си вземеш или да й намериш друг(което май е почти невъзможно)...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта