Здравейте,
пускам темата тук, тъй като ми правят положително впечатление адекватните мнения по разлини теми на много от активните форумджии. Надявам се да се оформи обективна дискусия на тема нови модели на Пежо.
Основната ми мотивация е не само, че новата визия на Пежо хваща око (стартирайки с 3008 жипчето), но освен това ги срещам неизменно в челото на класациите по издръжливост и за моя изненада - по качество на сглобка, вложени материали.
Не съм карал нови модели на VW, Шкода или пък Пежо, поради което нямам и вече изградени обективни впечатления. С тази тема започвам своето по-детайлно проучване и ще съм благодарен да споделите опит от директни сравнения между Супърб, Пасат и 508. Въпросите са много, но лично мен ме вълнуват по-мощните двигатели в гамите на посочените модели, качество на изработката на салона, цени за поддръжка,.... и кой каквото счете за по-важно.
п.с.
А дали можем да добавим друг модел от среден клас в това сравнение?
Пежо 508 - Защо да и защо не?
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
нямам преки впечатления само съм го разглеждал 508 ,това което ми направи впечатление е,че в салона е тесновато особено предните седалки,тавана е нисък особенно отзад, а багажника няма смисъл да го коментирам няма избор от бензинови двг като плюс визията грабва ,доколкото знам дизелите са икономични и динамични мисля, че се предлага 8 степенен автомат zf
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Вече има 2 генерации 508, за коя иде реч? По мое субективно мнение, света можеше да мине и без първата. Не е модерният и интересен автомобил от порядъка на актуалното 3008, по-скоро е заседнал между старите смотани пежа и новите сполучливи такива. Втора генерация 508 обаче е страхотно, ако не броим някой дизайнерски функционални недостатъци.
В края на годината излиза ново 2008, което също изглежда доста свежо:
В края на годината излиза ново 2008, което също изглежда доста свежо:
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
hooligan_sk написа:2008 свежо
Днес разгледах/тествах актуалното 3008. Новичко е. Хвърлили са му 20-30 кг. дизайн. Нямам какво повече да кажа.
Новото 508 ми харесва на картинка и на живо, но все още не съм сядал/карал.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
- Само на предно предаване.
- Ужасен интериорен дизайн.
- Почти никаква ергономия и удобство при ползване.
- Цената на автомобила! Леко са се поувлякли [emoji23]
+ Автомата е адекватен.
+ Сервизната им мрежа е добра и цените на услугите са много приятни
- Ужасен интериорен дизайн.
- Почти никаква ергономия и удобство при ползване.
- Цената на автомобила! Леко са се поувлякли [emoji23]
+ Автомата е адекватен.
+ Сервизната им мрежа е добра и цените на услугите са много приятни
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Понеже Пежо е една от марките с които съм най-незапознат, ще следя темата с интерес, макар на последък да ми се струва, че пресоляват манджата с дизайнерските си решения...
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
netizen написа:- Ужасен интериорен дизайн.
- Почти никаква ергономия и удобство при ползване.
- Цената на автомобила! Леко са се поувлякли
За коя генерация на 508 говориш,понеже с това описание ми звучи като актуалната,а колегата според мен говори за първа фаза !
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
За актуалната пиша. Първата генерация според мен е по-добре.
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Да уточни колегата кое точно 508 има предвид,понеже това от цитата е малко странно за автомобил, който не е направил една година от премиерата ?? Ако става въпрос за новото 508,то всяко второ мнение в интернет е от рода на " Това става само да го гледаш отвън,да седиш вътре и да го караш си е вид мазохизъм"
vankissa написа:но освен това ги срещам неизменно в челото на класациите по издръжливост и за моя изненада - по качество на сглобка, вложени материали.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Струва ми се че Пежо пак са пресолили манджата с футуристични форми и дизайн, за сметка на удобство и функционалност!
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Воланът изглежда доста сплескан, това заради снимката ли е или си е така?
Ако е така, удобен ли е за въртене?
Иначе на дизайн от вън много ми допадат. За от вътре ... не знам, трябва да седна.
Ако е така, удобен ли е за въртене?
Иначе на дизайн от вън много ми допадат. За от вътре ... не знам, трябва да седна.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Красота и изящество е
Воланът е позициониран перфектно, за да може да ти скрива половината табло, оборотомера се движи наобратно, лопатките за смяна на скростите не се движат с волана и т.н.
Воланът е позициониран перфектно, за да може да ти скрива половината табло, оборотомера се движи наобратно, лопатките за смяна на скростите не се движат с волана и т.н.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Френска работа, вие какво очаквате. Важното е да вози мИеко.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 15:18
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: AZD 2001
- Местоположение: София
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
hooligan_sk написа:Вече има 2 генерации 508, за коя иде реч?
Интереса ми е към текущата генерация :)
Не съм ходил на оглед все още и вероятно сте прави, че вътре, поне от снимките, не изглежда много практично. Дизайна на интериора обаче е субективна величина. Някои неща привличат като че ли. Отвън е доста впечатляващо, поне за мен, като в комби ми допада още повече. Педполагам при него момента с ниския таван отзад ще е по-леко изразен.
Относно двигателите, мисля че 1.6 на 225 коня като топ бензинов мотор е малко кофти, но 2-ка дизел на 180 коня не звучи зле за кола с предно.
По отношение на класациите - основно виждам 3008 в челото на тези касаещи градските жипчета. Но очаквам новото 508 да не отстъпва по качество. Забелязва се нещо като експанзия на Пежо и мисля че ще се стараят да задържат нивото.
Последна промяна от vankissa на Сря 24 юли 2019 12:01, променено общо 1 път.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Пежо 508 - Защо да и защо не?
Това беше основна критика и при 208, 2008 и 3008 че таблото е нахендрено толкова на високо че няма удобна позиция на волана която да не го закрива, освен това целия вътрешен дизайн е така проектиран че повечето решения по-скоро пречат от колкото да улесняват или да предоставят удобство на водача при шофиране, явно дизайнерските приумици продължават и тук!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта