Мисля да съгреша Форд Фокус 1.6TDCi 90коня 2006
Re: Мисля да съгреша
VW си е кола за нормалния средностатистически немец... Полото си е градска кола, Голфа си е по-скоро за младежта, Пасата си е семейна кола и те така... Аз така ги виждам нещата...
Re: Мисля да съгреша
То заради такива заслепени л....и, с мислене от 90-те години, искат по 10 бона за Гоуф от 99-та година...
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Мисля да съгреша
Bobi85 написа:То заради такива заслепени л....и, с мислене от 90-те години, искат по 10 бона за Гоуф от 99-та година...
Ами пълно е с Алфи 145 2000г. с всички екстри за по 1300-500лв, и с Фиат Мареи същата година за по 2000лв... Вземи си някое от тях, евтиниика са.
Re: Мисля да съгреша
Много сте интересни значи....
Значи за голф 4 99-00 година цената е покраи 5-6 000 лв. За толкова ще си купиш Форд Фокус 06-07 година със същите екстри, че даже ако си късметлия ще има и подгряване на предния джам... Да ме прощавате но колата е поколение над тоя голф откъдето и да го погледнете. Кво сте се хванали за тва VW... Постоянни проблеми няма ли при VW, детски болести няма ли, проблемни скорости, скапани държачи на джамовете, собствения живот който води централното заключване, керливото покритие на половината пластмаси в купето...
И да не ме лепне някои ще кажа. Карам Г4 от доста време, а съм бивш приемчик от сервиз на Форд и доста добре познавам и двете коли като база и възможности...
А тоя големец дето хвърлял Фокуси на скрап нема го обаждам никъде... Историята помни много неща... Помни и кола на 10 000 км как и смениха лагерите на задните колела... Помни и турбо сменяно на 15 000 км ... Но помни и коли дето идваха за смяна на масло и крушки... Помни и Ескорт на 10 години как го вдигнахме на подемник и му увисна задния мост на амортисиорите и жилата за ръчната... Помни и Ескорти на 15 години, здрави на бетон... Та обобщаване от сорта на коя марка е добра и коя не е, не е много правилно. Ако не бяха коли, щеше да са фалирали, а не са!
Значи за голф 4 99-00 година цената е покраи 5-6 000 лв. За толкова ще си купиш Форд Фокус 06-07 година със същите екстри, че даже ако си късметлия ще има и подгряване на предния джам... Да ме прощавате но колата е поколение над тоя голф откъдето и да го погледнете. Кво сте се хванали за тва VW... Постоянни проблеми няма ли при VW, детски болести няма ли, проблемни скорости, скапани държачи на джамовете, собствения живот който води централното заключване, керливото покритие на половината пластмаси в купето...
И да не ме лепне някои ще кажа. Карам Г4 от доста време, а съм бивш приемчик от сервиз на Форд и доста добре познавам и двете коли като база и възможности...
А тоя големец дето хвърлял Фокуси на скрап нема го обаждам никъде... Историята помни много неща... Помни и кола на 10 000 км как и смениха лагерите на задните колела... Помни и турбо сменяно на 15 000 км ... Но помни и коли дето идваха за смяна на масло и крушки... Помни и Ескорт на 10 години как го вдигнахме на подемник и му увисна задния мост на амортисиорите и жилата за ръчната... Помни и Ескорти на 15 години, здрави на бетон... Та обобщаване от сорта на коя марка е добра и коя не е, не е много правилно. Ако не бяха коли, щеше да са фалирали, а не са!
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Мисля да съгреша
Прочетох тема и установих, че 3/4 от мненията са спам. Всеки си разказва за Ескорта и мондеото от 91 г. а човекът си пита за конкретна кола с конкретен двигател. Ако някой е забравил -> Ford Focus 1.6 TDCi.
Та... двигателя на тази кола е разработка на ПЕЖО (PSA) и го слагат на ПЕЖО, СИТРУЕН, MAZDA 3, VOLVO C30, и дори ако не се лъжа и на MINI ONE D.
Карал съм автомобил с такъв двигател (имаме в семейството) и върви страшно много. Скорост от 150 км/ч изобщо не е проблем - просто не се усеща. Има страшно много ресурс. За здравината - досега нищо не му е правено - само масълцето се смемя - 5W40 пълна синтетика.
Така че за двигателя грижи няма да имаш. Това е което мога аз да кажа по темата.
Та... двигателя на тази кола е разработка на ПЕЖО (PSA) и го слагат на ПЕЖО, СИТРУЕН, MAZDA 3, VOLVO C30, и дори ако не се лъжа и на MINI ONE D.
Карал съм автомобил с такъв двигател (имаме в семейството) и върви страшно много. Скорост от 150 км/ч изобщо не е проблем - просто не се усеща. Има страшно много ресурс. За здравината - досега нищо не му е правено - само масълцето се смемя - 5W40 пълна синтетика.
Така че за двигателя грижи няма да имаш. Това е което мога аз да кажа по темата.
Re: Мисля да съгреша
Ми и аз да се повторя тогава, лятото карах 2012 Ford Focus автоматик, хубаво, върви, хубаво вози, пъргав... само microsoft-ският типтроник не ми допадна, та стойте далеч от него, ако си вземете ръчни скорост трябва да е ОК.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мисля да съгреша
joromnt написа:Много сте интересни значи....
Значи за голф 4 99-00 година цената е покраи 5-6 000 лв. За толкова ще си купиш Форд Фокус 06-07 година със същите екстри, че даже ако си късметлия ще има и подгряване на предния джам... Да ме прощавате но колата е поколение над тоя голф откъдето и да го погледнете. Кво сте се хванали за тва VW... Постоянни проблеми няма ли при VW, детски болести няма ли, проблемни скорости, скапани държачи на джамовете, собствения живот който води централното заключване, керливото покритие на половината пластмаси в купето...
И да не ме лепне някои ще кажа. Карам Г4 от доста време, а съм бивш приемчик от сервиз на Форд и доста добре познавам и двете коли като база и възможности...
А тоя големец дето хвърлял Фокуси на скрап нема го обаждам никъде... Историята помни много неща... Помни и кола на 10 000 км как и смениха лагерите на задните колела... Помни и турбо сменяно на 15 000 км ... Но помни и коли дето идваха за смяна на масло и крушки... Помни и Ескорт на 10 години как го вдигнахме на подемник и му увисна задния мост на амортисиорите и жилата за ръчната... Помни и Ескорти на 15 години, здрави на бетон... Та обобщаване от сорта на коя марка е добра и коя не е, не е много правилно. Ако не бяха коли, щеше да са фалирали, а не са!
Мда поколение нагоре си е фокус 2, но и цената е доста различна. В мобиле най-евтините такива фокуси започват от 6к и малко. Това са меко казано съмнителни екземпляри и са долната граница за модела. За г4 това е горна ценова граница.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Мисля да съгреша
siso_k написа:
Та... двигателя на тази кола е разработка на ПЕЖО (PSA) и го слагат на ПЕЖО, СИТРУЕН, MAZDA 3, VOLVO C30, и дори ако не се лъжа и на MINI ONE D.
Карал съм автомобил с такъв двигател (имаме в семейството) и върви страшно много. Скорост от 150 км/ч изобщо не е проблем - просто не се усеща. Има страшно много ресурс. За здравината - досега нищо не му е правено - само масълцето се смемя - 5W40 пълна синтетика.
Така че за двигателя грижи няма да имаш. Това е което мога аз да кажа по темата.
Във форума на форд доста бяха писали за този двигател, основния проблем който бяха коментирали са дюзите - били някакви пиезо май и имали живот около 100к км, пък били и доста скъпи. Ама най-добре влез там има доста инфо.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мисля да съгреша
hooligan_sk написа:
Мда поколение нагоре си е фокус 2, но и цената е доста различна. В мобиле най-евтините такива фокуси започват от 6к и малко. Това са меко казано съмнителни екземпляри и са долната граница за модела. За г4 това е горна ценова граница.
Май сравняваме несравними неща. Голф Мк4 е модел 1998г., а Фокус 2 - 2005, двата автомобила не са от едно поколение. Не е ли по-редно да го сравним с Голф Мк5?
Re: Мисля да съгреша
Ами това сравнение го направих във връзка с мнението на колегата над мен че " за кола 99-та година искат по 10 000лв". Знам че са коли от различно поколение. Но идеята на темата не е да сравняваме каквото и да е, автора се интересува от конкретен модел.
Иначе знам каква е цената на голфовете, но разглеждах и на Фокус-ите. Хубав бензинов автомобил от тоя модел е около 8 000лв. При дизелите има по-евтини, но там ако не уцелиш здрава бройка боли доста. 4-те дюзи са около 50% от стойноста на автомобила...
Иначе знам каква е цената на голфовете, но разглеждах и на Фокус-ите. Хубав бензинов автомобил от тоя модел е около 8 000лв. При дизелите има по-евтини, но там ако не уцелиш здрава бройка боли доста. 4-те дюзи са около 50% от стойноста на автомобила...
- Tihon
- Мнения: 309
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Студград :D
Re: Мисля да съгреша
Мислех да не пиша, ама не мога да се въздържа. Добре, тук сме изкривени и не разбираме Форд и VW. Ами човекът да погледне цените на старо в Англия /не ФРГ и не САЩ/ на колата и да си реши какво да взима. Явно мненията на форума не струват, ама цял пазар да измамиш че една кола е /не/качествена...?
ПС аз не съм ги гледал цените, защото не мисля да купувам в скоро време кола, но когато купувах така процедирах - резюмета и цени в различните пазари на езиците които мога да ползва. Плюс българските форуми, разбира се.
ПС аз не съм ги гледал цените, защото не мисля да купувам в скоро време кола, но когато купувах така процедирах - резюмета и цени в различните пазари на езиците които мога да ползва. Плюс българските форуми, разбира се.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Мисля да съгреша
Това ,че Форда е боклук не съм съгласен!Карах 5 години дизелов Ескорт и не съм имал никакви проблеми.Ако е читав аз съм за в сравнение с VW на доста повече години.
пп Тежка подръжка и скъпи части.
пп Тежка подръжка и скъпи части.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мисля да съгреша
Решено е. Фокус 2008-9г След фейслифта на Фокус МК2 1.6 tdci 90кончета седан или хечбек.Повече клоня към по-красивия хечбек с 5врати. В момента проучвам пазара на Мото Пфое. Колата, която търся ще бъде върната от лизинг, така че ще си има сервизната история и едва ли ще бъде от типа съмнителни автомобили по автокъщите струващи по 7-8хил.лв. Когато изпадне екземпляр, който си заслужава ще се похваля.
Благодаря ви за участието в темата.
Благодаря ви за участието в темата.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мисля да съгреша Форд Фокус 1.6TDCi 90коня 2006
Така.... След като Фокуса, който бях набелязал не ми хареса, от днес съм собственик отново на Опел, но този път Астра H 2007г. 1.7 100коня.
Колата е на 60 000км, купувана е от официален представител за България. Първи впечатления нямам, тъй като досега не съм имал дизелова кола.
Колата е на 60 000км, купувана е от официален представител за България. Първи впечатления нямам, тъй като досега не съм имал дизелова кола.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мисля да съгреша Форд Фокус 1.6TDCi 90коня 2006
Честито. Модела е солиден.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта