Vlad777 написа:На 19.01.2013 г. законът в България е променен в частта за категориите:Чл. 150а.
6. категория В - моторни превозни средства с допустима максимална маса, която не надвишава 3500 kg, проектирани и конструирани за превоз на не повече от 8 пътници плюс водача; моторните превозни средства от тази категория могат да образуват състав с ремарке с допустима максимална маса, която не надвишава 750 kg; без да се нарушават разпоредбите на правилата за одобряване на типа за съответните превозни средства, моторни превозни средства от тази категория могат да образуват състав с ремарке с допустима максимална маса, надвишаваща 750 kg, при условие че допустимата максимална маса на състава не надвишава 4250 kg;
Т.е. може ремаркето да е над 750 кг., стига композицията да е под 4250 кг. Например Пасат, който примерно е 2 тона максимална маса да теглиш ремарке с още 2 тона максимална маса.
За ориентир ГОЛФ 4 с бутилка метан и платформа от550кг съчленени тежат 1900кг.
Хубаво го направиха този закон, но е жалко че за Европа нещата не стоят така. Малко обезмислиха B+E категория