Golf V FSI - TSI

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Martin869
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Golf V FSI - TSI

Мнениеот Martin869 » Чет 17 окт 2013 10:37


Здравейте колеги, искам да попитам каква им е разликата на тези два двигатела (FSI - TSI) За първи път чивам за TSI :mhihi Та моля да си кажете мнението, мисля да си взимам Г5 Обаче нямам си никаква представа какъв двигател да е :gruebel и т.н.т моля за малко по-дробни мнения и мерси на всички които ще пишат :love.vwclub




Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот siso_k » Чет 17 окт 2013 11:08


FSI е атмосферен и доколкото знам с директно впръскване, докато ТSI е с принудително пълнене – мисля че с компресор. TSI е по нова технология и го дават като по икономичен уж – нещо като дизел.

Общо взето е това, по-запознатите може да споделят повече подробности


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот bmwww » Чет 17 окт 2013 11:22


Аз знам,че ФСИ е с директно впръскване като дюзите са в самите цилиндри ,а ТСИ е същата работа с дюзите само че с турбо . И двата варианта са с вериги мисля !


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот orlin4ooo » Чет 17 окт 2013 11:26


TSI двигателите са с двойно свръхпълнене - турбина + механичен компресор :) А FSI са атмосферни с директно впръскване на горивото вътре в горивната камера - работят или със бедна или със стехиометрична смес

http://www.volkswagen.bg/vw/2/6/tsi


Потребителски аватар
pkovachev
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 29 авг 2011 14:01
Автомобил: Polo 1.4 FSI
Двигател: AXU 2004
Местоположение: София

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот pkovachev » Чет 17 окт 2013 11:36


Здравей колега, аз карам Polo 2004 1.4 16V с FSI двигател от 2 години насам. Впечатленията ми са доста добри, икономичен пъргав двигател. FSI са с верига, TSI не знам, но мисля че и той е с верига. Ако избирам в момента кола бих изпрал с TSI двигател, тъй като това е наследника на FSI. Имай в предвид че поддръжката на кола с такъв двигател е с няколко идеи по скъпа от колкото стандартните двигатели. Давам ти пример с моята кола: сменях маслена помпа, цената на маслена помпа за обикновения мотор на Polo 1.4 16V е 120 лв, за моето Polo FSI нямаше първо дубликатна (бях обиколил доста магазини за части и морги), само оригинална, 360 лв (поръчка от Германия 1 седмица). Просто, като минус мога да отбележа само скъпите части, всичко друго си е много добре. Разхода на гориво ми е 5/100 извънградско със скорост 120 - 140, градско в зимно време не преминавам 7/100.


Eunos
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
Автомобил: Mercedes 200E W124
Двигател: 2.0 16V M111.940

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот Eunos » Чет 17 окт 2013 11:54


FSi - Fuel Stratified Injection
TSi - Turbocharged Stratified Injection
TFSi - Turbo Fuel Stratified Injection

На кратко казано - и трите абревиатури означават директно впръскване на горивото, а последните две показват и наличието на Турбокомпресор или Механичен такъв.
Де факто, TSi и TFSi означват едно и също.
При TSi не е задължително наличието и на двата вида компресори заедно.


Потребителски аватар
Martin869
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот Martin869 » Чет 17 окт 2013 14:12


Мерси за бързите отговори :beer

Поздрави от мен и приятен ден :mhihi :love.vwclub


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот chefo_ » Нед 03 ное 2013 0:22


мн се извинявам но бих искал да поразбутам темата малко, нищо че е на колегата, но голф 5 ГТИ се води TSI с директно впръскване и с турбина или с турбина и компресор едноврменно става дума за бензиновия 200 коньов модел?!


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот Aprilia » Нед 03 ное 2013 0:58


TFSI турбокомпресор :th_up


botito
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 03 яну 2007 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот botito » Чет 06 фев 2014 22:53


Здравейте, някой би ли споделил дали се газифицира лесно и впечатление как двигателя го понася


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Golf V FSI - TSI

Мнениеот StrEagle » Пет 07 фев 2014 13:33


Следните 1.4 TSI двигатели на VAG са twincharged:

103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 5,600 rpm; 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,500–4,000 rpm — VW Golf V, VW Jetta V, VW Touran
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,250–4,500 rpm — SEAT Ibiza IV
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,000 rpm — (CNG version) VW Passat VI, VW Passat VII, VW Touran
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,750–4,000 rpm — VW Sharan II, VW Tiguan, SEAT Alhambra
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,500 rpm — VW Eos, VW Golf VI, VW Jetta VI
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 6,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,500 rpm — VW Golf V, VW Jetta V, VW Touran
132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ 6,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000–4,500 rpm — VW Polo V, SEAT Ibiza Cupra, Škoda Fabia II
136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) @ 6,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000–4,500 rpm — Audi A1



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 203 госта