Golf V FSI - TSI
- Martin869
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 03 окт 2013 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
Golf V FSI - TSI
Здравейте колеги, искам да попитам каква им е разликата на тези два двигатела (FSI - TSI) За първи път чивам за TSI Та моля да си кажете мнението, мисля да си взимам Г5 Обаче нямам си никаква представа какъв двигател да е и т.н.т моля за малко по-дробни мнения и мерси на всички които ще пишат
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Golf V FSI - TSI
FSI е атмосферен и доколкото знам с директно впръскване, докато ТSI е с принудително пълнене – мисля че с компресор. TSI е по нова технология и го дават като по икономичен уж – нещо като дизел.
Общо взето е това, по-запознатите може да споделят повече подробности
Общо взето е това, по-запознатите може да споделят повече подробности
Re: Golf V FSI - TSI
Аз знам,че ФСИ е с директно впръскване като дюзите са в самите цилиндри ,а ТСИ е същата работа с дюзите само че с турбо . И двата варианта са с вериги мисля !
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf V FSI - TSI
TSI двигателите са с двойно свръхпълнене - турбина + механичен компресор :) А FSI са атмосферни с директно впръскване на горивото вътре в горивната камера - работят или със бедна или със стехиометрична смес
http://www.volkswagen.bg/vw/2/6/tsi
http://www.volkswagen.bg/vw/2/6/tsi
- pkovachev
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 29 авг 2011 14:01
- Автомобил: Polo 1.4 FSI
- Двигател: AXU 2004
- Местоположение: София
Re: Golf V FSI - TSI
Здравей колега, аз карам Polo 2004 1.4 16V с FSI двигател от 2 години насам. Впечатленията ми са доста добри, икономичен пъргав двигател. FSI са с верига, TSI не знам, но мисля че и той е с верига. Ако избирам в момента кола бих изпрал с TSI двигател, тъй като това е наследника на FSI. Имай в предвид че поддръжката на кола с такъв двигател е с няколко идеи по скъпа от колкото стандартните двигатели. Давам ти пример с моята кола: сменях маслена помпа, цената на маслена помпа за обикновения мотор на Polo 1.4 16V е 120 лв, за моето Polo FSI нямаше първо дубликатна (бях обиколил доста магазини за части и морги), само оригинална, 360 лв (поръчка от Германия 1 седмица). Просто, като минус мога да отбележа само скъпите части, всичко друго си е много добре. Разхода на гориво ми е 5/100 извънградско със скорост 120 - 140, градско в зимно време не преминавам 7/100.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
- Автомобил: Mercedes 200E W124
- Двигател: 2.0 16V M111.940
Re: Golf V FSI - TSI
FSi - Fuel Stratified Injection
TSi - Turbocharged Stratified Injection
TFSi - Turbo Fuel Stratified Injection
На кратко казано - и трите абревиатури означават директно впръскване на горивото, а последните две показват и наличието на Турбокомпресор или Механичен такъв.
Де факто, TSi и TFSi означват едно и също.
При TSi не е задължително наличието и на двата вида компресори заедно.
TSi - Turbocharged Stratified Injection
TFSi - Turbo Fuel Stratified Injection
На кратко казано - и трите абревиатури означават директно впръскване на горивото, а последните две показват и наличието на Турбокомпресор или Механичен такъв.
Де факто, TSi и TFSi означват едно и също.
При TSi не е задължително наличието и на двата вида компресори заедно.
- Martin869
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 03 окт 2013 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
Re: Golf V FSI - TSI
Мерси за бързите отговори
Поздрави от мен и приятен ден
Поздрави от мен и приятен ден
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf V FSI - TSI
мн се извинявам но бих искал да поразбутам темата малко, нищо че е на колегата, но голф 5 ГТИ се води TSI с директно впръскване и с турбина или с турбина и компресор едноврменно става дума за бензиновия 200 коньов модел?!
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf V FSI - TSI
TFSI турбокомпресор
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf V FSI - TSI
Здравейте, някой би ли споделил дали се газифицира лесно и впечатление как двигателя го понася
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Golf V FSI - TSI
Следните 1.4 TSI двигатели на VAG са twincharged:
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 5,600 rpm; 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,500–4,000 rpm — VW Golf V, VW Jetta V, VW Touran
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,250–4,500 rpm — SEAT Ibiza IV
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,000 rpm — (CNG version) VW Passat VI, VW Passat VII, VW Touran
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,750–4,000 rpm — VW Sharan II, VW Tiguan, SEAT Alhambra
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,500 rpm — VW Eos, VW Golf VI, VW Jetta VI
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 6,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,500 rpm — VW Golf V, VW Jetta V, VW Touran
132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ 6,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000–4,500 rpm — VW Polo V, SEAT Ibiza Cupra, Škoda Fabia II
136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) @ 6,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000–4,500 rpm — Audi A1
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 5,600 rpm; 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,500–4,000 rpm — VW Golf V, VW Jetta V, VW Touran
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 newton metres (162 lbf·ft) @ 1,250–4,500 rpm — SEAT Ibiza IV
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,000 rpm — (CNG version) VW Passat VI, VW Passat VII, VW Touran
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,750–4,000 rpm — VW Sharan II, VW Tiguan, SEAT Alhambra
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,500 rpm — VW Eos, VW Golf VI, VW Jetta VI
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 6,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,500–4,500 rpm — VW Golf V, VW Jetta V, VW Touran
132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ 6,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000–4,500 rpm — VW Polo V, SEAT Ibiza Cupra, Škoda Fabia II
136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) @ 6,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000–4,500 rpm — Audi A1
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 203 госта