Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот versace » Вто 17 дек 2013 21:23


Кара ми се Ауди. Има едно, което ми е хванало окото. Какво мислите за:

-3,7 бензин. Ако някой има преки впечатления от това как върви, харчи, поддръжка и т.н.? Как е като надежност?
- V8 ли е или V6?
- 2007 - 2008г А8 имат ли болежки?
- Капризно ли е въздушното окачване на Ауди
- Ако има газ, проблем ли е или по-добре без газ.




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот stoqn_g60 » Сря 18 дек 2013 1:00


Моторът е V8 ,3,7 и 4,2 са читави, най много някой бобина да смениш или подкачваща помпа.А между 3.7 и 4.2 разликата в разхода е минимална така,че при всички случай е по- добре 4.2!
Имат проблем с бобините,ама ако са кофти свещите иначе за окачването -компресорите сдават багажа на около 150-180 000 км-според зависи!Като минус ще кажа,че мотора е с ремък и заедно с ролките и тн. цена идва към 600 лв ремък и ролките-към 400(с отстъпки може и по-малко).Търси 2004-2005 година, тогава са пооправени недостатъците на първите серии-както и са променили фазите на разпределителните валове,защото им бяха доста шумни моторите(особено при палене).Дефектите на тази кола са: амортесьори, компресор и мотор на механизма, който отваря екрана на ММИ.
По-рядко се сменят: термостат, ел. блок за управление на ръчната, централата на системата за налягането в гумите, мотора на багажника.Идея си нямам как седи въпроса с газифицирането на този мотор,дано да попаднеш на човек дето знае какво прави!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот dobrin » Вто 24 дек 2013 1:15


Единственото, за което се сещам във връзка с газифицирането, е сложността за газифициране на FSI, какъвто според мен е въпросният двигател.


Потребителски аватар
Minjares
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 04 дек 2013 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот Minjares » Вто 24 дек 2013 10:49


Газифицирането не е сложно,а доста скъпо... :a045

За мен си заслужава инвестицията. :th_up


Eunos
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
Автомобил: Mercedes 200E W124
Двигател: 2.0 16V M111.940

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот Eunos » Вто 24 дек 2013 14:18


3.7 е V8 и НЕ е FSi. Този двигател е един вид много дефорсирана и орязана версия на 4.2. Единият е правен базата на другия, На 3.7 единствено хода е по-къс, иначе буталата са еднакви.
Ако е на много километри проблемите с въздушното окачване са неизбежни. Възглавниците не са толкова слаби, но често имат проблеми някъде по линиите и не могат да задържат въздуха във възглавниците. Честа гледка са такива А8-ци ту клекнали отпред, ту килнати настрани. Също и компресора е възможно да дефектира.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот dobrin » Вто 24 дек 2013 15:55


Вярно е, че 3.7 не е FSI. Аз се обърках, защото колегата е писал 2008, а тогава вече всички са FSI. Реално, след 2007 няма А8 с такъв двигател вече.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот Чудомир » Вто 24 дек 2013 17:02


По-стария 4.2 двигател с 335 коня не е фси и е идеален за конверсия на газ.

Както вече беше споменато от дадена година насам 4.2 при А8 е сменен с фси. За сметка на това при фаетон се вгражда стария не-фси двигател, дори и при модела от 2010.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот versace » Съб 28 дек 2013 23:22


Питам за газификация, защото някои от 3,7 и 4,2 екземплярите са си с газ. До сега съм карал само една кола на газ - първата ми кола Лада 2106. :cool
Не изгарям от желание да карам на газ, но екземпляра, който ми харесва най-много е с газ.
Има ли разлика във вървенето? Ще създава ли проблеми и т.н.
Просто ми се кара Събота и Неделя голям бензинов двигател. Ауди скоро съм нямал.


Eunos
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
Автомобил: Mercedes 200E W124
Двигател: 2.0 16V M111.940

Re: Audi А8 3,7 Gasoline 2007-2008

Мнениеот Eunos » Нед 29 дек 2013 9:41


На такава кола се предполага че газовата инсталация не е поставяна от кварталния майстор, а от хора занимаващи се с това и разбиращи си от работата. При качествена работа (каквато се предполага е и тук) разлика на практика няма между каране на бензин и газ. А пък, ако не ти харесва как върви на газ, винаги можеш да караш на бензин, но плюса на газовата инсталация е че ще вдигне цената при евентуална препродажба.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта