Голф или Сивик

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Голф или Сивик

Мнениеот lion_heart002 » Сря 14 май 2014 16:32


Като бивш собственик на голф 1,голф 2,голф 3,голф 4. Трябва да ти кажа,че мястото ти е в лудницата. Да сравняваш голф 1 с сивик 6-а генерация,трябва да си психически нестабилен. :bowdown




Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: Голф или Сивик

Мнениеот plamen-roni » Сря 14 май 2014 16:39


danaildel4ev написа:Нещо се бъркаш,колега. Може да се сравнява с голф 1 или даже въобще не е излизал голф който да е на такова ниско ниво!!!Те даже се чудя кой ги кара тия бърливи хонди?![/quo Колега даже голф1 е по добър от сивика,и предлага по-добър интериор,и по-добри двигатели,голф1 е изключитен модел до него няма място такава консервена кутия!

Ти някога виждал ли си голф 1 на живо , карал ли си ,че говориш такива глупости . Разбирам , че харесваш VW , но недей си измисля небивалици . Едно е да ти харесва дадена марка и съвсем друго е да кажеш на черното бяло , което направи ти .


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Голф или Сивик

Мнениеот danaildel4ev » Сря 14 май 2014 16:54


Колеги това си е мое мнение никой не ангажирам с него,всеки да кара каквото си иска!


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Голф или Сивик

Мнениеот lion_heart002 » Сря 14 май 2014 16:56


Аз пък,чух,от един приятел,че един негов комшия е видял някакъв мангал да казва на друг мангал,че видял на спирката на градския,как някакъв си там е казал на един там друг си,че е чул от стринка си,че вуйчо й по сестринска линия от първия брат на бащата на снаха му е извикал кума му и третия му братовчед който му се пада и шурей между другото и той им е казал,че е гледал един филм където някаква японска кола се е развалила и не са могли да я оправят през целия филм. Обаче не са сигурни дали колата е лада,мустанг,фиат или опел,но със сигурност е японска,даже е приличала на волво а пък то си е копие с тая хонда едно към едно,даже почти две към три. Това от своя страна доказва,че тая кола не става!!! :th_up


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Голф или Сивик

Мнениеот danaildel4ev » Сря 14 май 2014 17:05


Колега пак казвам това си е мое мнение,много глупости написа то язовци не бяха кво ли не, :h020 :h020


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Голф или Сивик

Мнениеот lion_heart002 » Сря 14 май 2014 17:07


Ми вече и аз не знам какъв пример да ви дам,понеже сте много заблудени коне с капаци. Колата спира много по-добре от голф 4 и голф 3,та даже и от пасат от тези години! А преживяното е лично и мога да ти снимам повредата по полото-така и не съм го правил след сблъсъка...


Потребителски аватар
JoroHondata
Мнения: 134
Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:56
Автомобил: Honda Legend KB1 V6
Двигател: J35A8 от 2007
Местоположение: Сердика
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот JoroHondata » Сря 14 май 2014 17:19


Здравейте
Колеги, аз лично съм открил няколко незначителни "проблеми" на Хонда Сивик Седан 6 ген, от 1996 година:
- би могло да се шумоизолира купето по- добре- в момента при шофиране над 5000- 6000 об/мин се чува свистенето на двигателя/въздушната струя при ускоряване (при нормални условия на шофиране колата е тиха);
- втория е една пластмаса- водач в багажника (в която се водят двете пружини на багажника), тя беше счупена и я смених (7 лева струваше)- трябва да се уплътни с допълнителни тънки ламаринки и лепило позицията и захващането на тази пластмаса- водач;
- като цяло ламарината на калниците и на вратите е по- тънка и по- лесно се огъва при натиск;
- леко пожълтяване на пластмасата в горния край на фаровете;
- за да се смени филтъра на климатика- се сваля жабката и една лайсна с 4 болта под жабката- отнема около 15-20 мин;
- колата е относително ниска- и не може да се използва по всякакви черни пътища;
- аз не се занимавам с тунинги- и от тази гледна точка Хондата е малко "скучна" кола- няма какво да се ремонтира, човърка, прави, поправя, преправя- почти не се налага да се сменят части: качваш се и ползваш.
Това е от моите лични наблюдения от 2006 година до момента.
Поздрави


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2148
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Голф или Сивик

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 14 май 2014 18:37


Аз харесвам всякакви марки и модели коли,но ми стана интересно колко хиляди километра въртите с автомобилите си ,за да давате обективни оценки.


ФВ така и не се научиха да правят спиращи автомобили...поне до 1998 марката спира ужасно зле :gruebel
Аз с моята стара джета врътнах 110 000км вече..мога да кажа,че не е много здрава от към окачване.Някак си не споделям мнението ,че е здрава машина,въпреки че я обслужвам с доста скъпи части-вкл Антифриз за 15 лева литъра :screwy .Има си слабите места.Хубавото е,че не гние.

Голям минус е разхода-нещо с което Ваген групата не се е оправила и до днес.От голф 2 с този умрял 1.6 като моя до голф 4 Фв е една ламя харчеща много гориво,особено градско независимо от коне и кубатура.
Това важи за бензина ,но и за дизелите биещи 8-9 нафта градско
Японците харчат доста по-малко,по скормните ми наблюдения.


Колега Жоро Хондата-колко хиляди киломентра си навъртял от 2006 до сега,просто ми е интересно :th_up
И какво си сменил досега-основно..без крушки и такива дреболии


Росен2
Мнения: 408
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Голф или Сивик

Мнениеот Росен2 » Сря 14 май 2014 19:04


Vidol Nikolov написа:Аз харесвам всякакви марки и модели коли,но ми стана интересно колко хиляди километра въртите с автомобилите си ,за да давате обективни оценки.


ФВ така и не се научиха да правят спиращи автомобили...поне до 1998 марката спира ужасно зле :gruebel
Аз с моята стара джета врътнах 110 000км вече..мога да кажа,че не е много здрава от към окачване.Някак си не споделям мнението ,че е здрава машина,въпреки че я обслужвам с доста скъпи части-вкл Антифриз за 15 лева литъра :screwy .Има си слабите места.Хубавото е,че не гние.

Голям минус е разхода-нещо с което Ваген групата не се е оправила и до днес.От голф 2 с този умрял 1.6 като моя до голф 4 Фв е една ламя харчеща много гориво,особено градско независимо от коне и кубатура.
Това важи за бензина ,но и за дизелите биещи 8-9 нафта градско

x10.Подкрепям всяко изречение ! :th_up


Потребителски аватар
JoroHondata
Мнения: 134
Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:56
Автомобил: Honda Legend KB1 V6
Двигател: J35A8 от 2007
Местоположение: Сердика
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот JoroHondata » Сря 14 май 2014 19:29


Колега Жоро Хондата-колко хиляди киломентра си навъртял от 2006 до сега,просто ми е интересно :th_up
И какво си сменил досега-основно..без крушки и такива дреболии[/quote]

Здравейте
Купих Хондата от първи собственик във Виена (бях 10 месеца на специализация там) през 2006 г. - тогава беше на около 98 000 км, в момента е на около 166 000 км. До 2006 г. е сменено само крайното/задното гърне (освен сервизната книжка на колата, имам и разпечатки от 1997 г. за обслужването на Хонделката всяка година- което отговаря на около 10 000 км/година, от сервиз Sverak във Виена- http://www.auto-sverak.at/).

Всичко, което съм сменил от 2006 година до момента е:
1. Ангренажен ремък и ролка (поради настъпване на 100 000 км- следователно се налага смяна- 200 лева за двете);
2. Горна и долна помпа на съединителя (горната помпа сълзеше- трябваше да я сменя някой ден, а долната си беше здрава- сменени превантивно, около 300 лева за двете с доставката);
3. Два големи задни тампона- по окачването- напукани (сменени превантивно, 160 лева за двата с доставката);
4. Втулка + пружина- затягащи рейката- сменени поради леко потропване на рейката (70 лева общо);
5. Външни кормилни накрайници- гумата им беше леко напукана- работещи, сменени превантивно (140 лева за двата с доставката);
6. Маншони на полуоските- напукани- сменени с Неоригинални (след 3 години- пак напукани, около 60 лева двата)- вече сменени с ОРИГИНАЛНИ (80 лева за двата с доставката);
7. Няколко гумени тампона по окачването, гумен тампон на двигателя (около 100 лева всички);
8. Иридиеви свещи- (80 лева комплекта);
9. Други- например антифриза го смених наскоро (около 40 лева), термостат (40 лева);
10. Закупени, но несменени (на 200 000 км би трябвало да сменя ангренажен ремък + ролка + водна помпа): кабели за свещи (130 лева с доставката), ангренажен ремък + ролка (200 лева с доставката), водна помпа (130 лева с доставката), свещи- 16 лева комплект.

Всички части са ОРИГИНАЛНИ (закупени и доставени от USA по part-номерата- има някои съвместими части и за Европейските Хонди)- и на цени 50 % по- ниски от тези в официалния вносител в България.

П.С. Колеги, давам пример за цени на ОЕМ части: водна помпа- part- номера е: 19200-P2A-A01 WATER PUMP (YAMADA) $75.91; в Европа е около 103 Евро, а тук- около 300 лева (http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~water~pump~19200-P2A-A01.html).
Поздрави

Последна промяна от JoroHondata на Съб 17 май 2014 18:26, променено общо 32 пъти.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот forski » Сря 14 май 2014 19:31


За разхода на дизела подкрепям и аз(Vidol Nikolov), 1.6TDI 2011г. почти 8/100 градско в Севлиево,и нито върви, нито спира !

Последна промяна от forski на Сря 14 май 2014 19:34, променено общо 1 път.


DundyTheCroc
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4

Re: Голф или Сивик

Мнениеот DundyTheCroc » Сря 14 май 2014 19:32


Бензиновите 2.0 и 2.3 на Мазда са си японски, за 1,6 и дизелите не знам нищо, понеже не съм се интересувал. Мазда 3 и Форд Фокус ползват обща платформа, в което няма нищо лошо, Фокуса има доказано добро купе и пътно поведение.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот forski » Сря 14 май 2014 19:36


DundyTheCroc написа:Бензиновите 2.0 и 2.3 на Мазда са си японски


Във форума на Мазда се твърди друго...и на мен ми се искаше да са японски ама май, май нямат нищо общо с японците :smile


koko loko
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 12:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот koko loko » Пон 12 сеп 2016 13:05


Имах сивик 2006г - 8 генерация
Ами продадох го. И си карам с кеф стария голф 4.
Сивик 8 ген. е много здрава кола. Широка от вътре. Ускорява бързо.Красива. Но...
- Трудно се кара по нашите надупчени улици (живея във Варна). Много твърдо окачване и яко тресе по неравните ни пътища.
- Ниска е - и от най малкия бордюр задира предницата. А в тесния град по малките улици се налага да се размине човек именно по тротоарите.
- На типтроника при превключване на предавките му трябва време. Дори скоростта първоначално пада и в последствие се вдига. С ръчна ми е по лесно.
- Ремонти почти не се налагат, но когато все пак потърся някоя част по моргите си е дълго обикаляне. При голфа съм свикнал в първата морга да си взимам каквото ми трябва.
- Поддръжката (8 ген.) е по -скъпа,а и не всеки майстор е на ти с тия коли (в сравнение с голфа).
Пак ще кажа - не казвам че Хондата е лоша, но за нашите условия за мен голфа си е по практичен автомобил.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф или Сивик

Мнениеот stefan4o » Съб 19 май 2018 9:32


Знам, че изкопавам много дърта тема, ама някой с мнение за Сивик 7 ген. обаче седан? Гледам тук из нашите родни пазари 1.3 хибрид някакъв си, някой ако даде инфо от първа ръка ще е интересно. За ей тази кола става реч, като модел. Понеже тази или другата година ще прибера бабичката да отлежава в свободния ми гараж и ще трябва да си търся кола с подобни размери, бензинова, а ВАГ от тези години са повечето ФСИ-ки... Принципно и 6ген. ми харесва, въпреки, че е доста постна като интериор и не е нищо особено като дизайн отвън, но все пак се съобразявам с факта, че парите са общи, а колата ще е семейна (ако ме разбирате) :mhihi
Това, което научих от изчетеното е, че при 7ма генерация отпред е вече Макферсън, дотогава е било с два носача на страна?
Прикачени файлове
650960304civic_si_1.jpg
650960304civic_si_1.jpg (66.33 KиБ) Видяна 1043 пъти



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: IronMaiden и 42 госта